Όχι μια αλλά δύο φορές αναφέρθηκε στην διάρκεια της τελευταίας συνάντησης της με τους δημοσιογράφους του ναυτιλιακού ρεπορτάζ η υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κυρία Λούκα Κατσέλη στο σοβαρό έλλειμμα της απουσίας Γενικού Γραμματέα αρμόδιου για την ατζέντα της ναυτιλίας.
Εξέφρασε επίσης την ελπίδα ότι τον άλλο μήνα, τον Ιανουάριο του 2010 – του χρόνου δηλαδή – ίσως να έχουμε Γενικό Γραμματέα, αν και επανέρχονται στο προσκήνιο τα σενάρια περί υφυπουργού αρμόδιου για τη ναυτιλία.
Προς το παρόν απόπειρες συντονισμού της ατζέντας της ναυτιλίας κάνουν διάφοροι σύμβουλοι της κυρίας Κατσέλη, οι οποίοι προσπαθούν μεν, πλην όμως οι άνθρωποι δεν προλαβαίνουν να πάρουν ανάσα αφού τα θέματα τρέχουν και δεν περιμένουν κανέναν.
Αρχικά είχε ειπωθεί πως η θέση του Γεν. Γραμματέα Ναυτιλιακής Πολιτικής πλέον θα πήγαινε στον καθηγητή κ. Γιώργο Βλάχο. Ακολούθως υπήρξε μια άκρα του τάφου σιωπή επί του θέματος αυτού αφού ουδέποτε ανακοινώθηκε επίσημα η τοποθέτηση του.
Ύστερα ακούστηκε ότι δεν θα είχαμε Γεν. Γραμματέα στο ΥΕΝ, αλλά υφυπουργό και μετά ότι θα έχουμε τελικά Γεν. Γραμματέα που θα είναι ο κ. Βλάχος. Πριν από λίγες μέρες ξαναρχίσαμε να ακούμε ότι θα έχουμε υφυπουργό !
Προφανώς κάποιος ή κάποιοι παίζουν ένα πολύ περίεργο και ύποπτο παιχνίδι στη πλάτη της ναυτιλίας. Θέτουν όλο το κλάδο σε καθεστώς ομηρείας προκειμένου να εξυπηρετήσουν τα κλειστά – κομματικά ή άλλα - συμφέροντα τους.
Αυτή η κατάσταση όμως πρέπει να τελειώνει.
Ούτως ή άλλως αυτοί που αντέδρασαν στην τοποθέτηση του κ. Βλάχου (συνάδελφοι του από το Πανεπιστήμιο του Πειραιά) είναι πλέον γνωστοί στην Ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα η οποία ήδη τους θεωρεί «καμένα χαρτιά» αφού τους έχει χρεώσει με την διάσπαση του παλαιού υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας.
Και στη περίπτωση που περνά από το μυαλό εκείνων που αποφασίζουν να προωθήσουν αυτά τα πρόσωπα σε θέσεις κλειδιά, καλό είναι να γνωρίζουν πως η ναυτιλιακή κοινότητα του Πειραιά και του Λονδίνου, όχι μόνο δεν πρόκειται να συνεργαστεί μαζί τους, αλλά θα επιδιώξει και την ταχεία απομάκρυνση τους με συνοπτικές διαδικασίες.
Είτε έτσι, είτε αλλιώς όμως η ναυτιλία χρειάζεται έναν συντονιστή και τον χρειάζεται άμεσα ώστε να ξεκολλήσουν πολλά θέματα που είναι ζωτικής σημασίας και σήμερα παραμένουν κολλημένα εξαιτίας της απουσίας αυτού του προσώπου.
Η ατζέντα της ναυτιλίας είναι τεράστια και καθοριστικής σημασίας για την εθνική οικονομία της χώρας και όσο περνούν οι μέρες χωρίς να δίδεται λύση στο πρόβλημα αυτό τόσο θα αυξάνονται οι αντιδράσεις αφού εμμέσως πλην σαφώς επιβεβαιώνονται στη πράξη αυτοί που έλεγαν και συνεχίζουν να λένε ότι η διάλυση του ΥΕΝ υπήρξε μια εγκληματική πράξη με απρόβλεπτες συνέπειες.
http://www.theseanation.gr/news/sxolia/stop-gsko-gr-09.htm