Πλησιάζουν κάποιους δικούς μας φίλους και προσπαθούν μέσω αυτών να μας πείσουν να σταματήσουμε να γράφουμε αυτά που βλέπει και νιώθει μια ολόκληρη κοινωνία ,που δεν βλέπουν όμως διάφορα ΜΜΕ .Καταλαβαίνουμε την ανάγκη τους να πάρουν τη διαφήμιση όμως προέχει η σωστή ενημέρωση,να ακουστεί η κάθε άποψη και όχι μόνο κάποιων οι οποίοι από χρόνια έχουν ενταχθεί σε κόμματα και μηχανισμούς,και που έναντι κάποιων μικρών στην ουσία παροχών χάνουν στο τέλος την ουσία της ενημέρωσης αλλά και την αξιοπιστία τους.Ευτυχώς που στη Σάμο τελευταία ορθώνουν το ανάστημα τους αρκετοί πολίτες διακρίνοντας πως η συγκεκριμένη τακτική δεν οδηγεί πουθενά,τα ψέματα τελείωσαν ο πολίτης δεν ελέγχεται πλέον,ανατρέπει καταστάσεις και δεδομένα ,βλέπει αρκετά ποιο μακρυά από αυτούς που βολεύτηκαν που βόλεψαν τις κόρες και τα παιδιά τους που βόλεψαν ακόμα και τα εγγόνια τους.Το καλύτερο που έχουν να κάνουν είναι να αδειάζουν τη γωνιά να δώσουν τη σκυτάλη σε νέα άτομα με φρέσκες ιδέες και μυαλά.Και αν το καταλάβουν έχει καλώς αν όμως δεν το καταλαβαίνουν θα το μαθαίνουν από πρώτο χέρι σε κάθε εκλογική αναμέτρηση που θα βάζουν υποψηφιότητα.Τα μέχρι τώρα αποτελέσματα δείχνουν το δρόμο,όποιος μπορεί να βοηθήσει να πάνε τα νησιά μας μπροστά θα έχει την συμπαράσταση όλων μας.
κε
Ο Νίκος Κοτζιάς, σύμβουλος του Γιώργου Παπανδρέου, σε άρθρο του στην ΑΞΙΑ για την εκλογή Σαμαρά και τους παράγοντες που οδήγησαν σε αυτή, δίνει μια από τις καλύτερες περιγραφές της μεγάλης μάχης που μαίνεται ανάμεσα στα διαπλεκόμενα ΜΜΕ και τα blogs για την πρωτοκαθεδρία στην ενημέρωση των πολιτών.
Επί χρόνια υπογραμμίζω ότι οι «ασκήσεις επί χάρτου ισχυρών παραγόντων» είναι ασκήσεις που δεν μπορούν να υλοποιηθούν διότι κάνουν το θεμελιακό λάθος να πιστεύουν ότι στην εποχή της ηλεκτρονικής πληροφόρησης μπορούν οι κάτοχοι των ΜΜΕ, ή έστω μερικοί «δημοσιογράφο – πιστόλια», να πάνε τον κόσμο όπου εκείνοι θέλουν. Νομίζουν ότι τα υψηλά νούμερα (τηλεθέασης, ανάγνωσης κ.ο.κ.) σημαίνουν αυτόματα και υψηλή επιρροή – επίδραση επί των θεατών και αναγνωστών.
Τα πράματα, όμως, δεν-είναι έτσι απλά. Μπορεί πράγματι το κοινό να επηρεάζεται στην καθημερινότητα και στην εικόνα που έχει για ανθρώπους που δεν γνωρίζει καλά από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, αλλά για τα θεμελιακά ζητήματα διαθέτει δικά του κριτήρια και επιδιώξεις. Σε αυτό, δε, βοηθιέται όλο και περισσότερο από τα νέα μέσα πληροφόρησης που δεν είναι ελεγχόμενα και κύρια κινούνται στο Διαδίκτυο, όπως είναι τα blogs.