«Βασιλοβάπορο» χαρακτήριζε το Νοέμβρη του 2007, το «Αριάνδη», το περιοδικό «Εφοπλιστής». Χθες το πρωί, είδαμε το «βασιλοβάπορο» στο λιμάνι της Μυτιλήνης, καθώς ανέλαβε να εκτελεί δρομολόγια στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, αντικαθιστώντας προσωρινά το «Λισσός».
«Το “Αριάδνη” θα εκτελεί δρομολόγια στη γραμμή μέχρι τις 12 Δεκεμβρίου. Το “Λισσός” βγήκε από τη γραμμή για δεξαμενισμό και την ετήσια ακινησία του», μας είπε χθες ο κεντρικός πράκτορας της ΑΝΕΚ στη Μυτιλήνη, Ηλίας Πίκουλος.
Πάντως προβλήματα στην προσέγγιση του λιμανιού της Χίου, αντιμετώπισε το «Αριάδνη», καθώς τα 196 μέτρα μήκος του, δεν του επιτρέπουν να στρίψει μέσα στο λιμάνι. Έτσι το πλοίο έστριψε έξω από το λιμάνι της Χίου και μπήκε μέσα σε αυτό με την όπισθεν.
Το πλοίο έχει κατασκευασθεί το 1996 και έχει τη δυνατότητα να κινείται με υπηρεσιακή ταχύτητα 25 κόμβων την ώρα. Οι γραμμές φόρτωσης του γκαράζ είναι 1.848 μέτρα, το ύψος 4,50 μέτρα. Συνολικά έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 700 Ι.Χ. και 1.860 επιβάτες.
Τα σαλόνια και οι τραπεζαρίες του, είναι θαυμάσιες και συμβάλουν στην πραγματοποίηση ενός άνετου ταξιδιού. Είναι βέβαιο ότι το «Αριάδνη» θα κλέψει καρδιές για όσο διάστημα θα παραμείνει στη γραμμή.
Επιστρέφει το «Μυτιλήνη»
Στο μεταξύ, το πλοίο της ΝΕΛ «Μυτιλήνη» αναμένεται να επιστρέψει στα τακτικά του δρομολόγια, την Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου. Το πλοίο είχε βγει για την ετήσια ακινησία πριν ένα μήνα. Αρχικά αναμενόταν να επιστρέψει στα τακτικά του δρομολόγια στις 27 Νοεμβρίου, φαίνεται όμως ότι η ανακαίνιση του, που αφορά τα σαλόνια και τις καμπίνες του, θα καθυστερήσει για περίπου μια εβδομάδα.
Ερωτηματικό παραμένει κατά πόσο η ΝΕΛ θα μπορέσει να ανταγωνιστεί την ΑΝΕΚ και τη Hellenic Seaways (όμιλος Sea Star). Καθώς έχει στη γραμμή, ένα πλοίο, το «Μυτιλήνη», σαφώς κατώτερο των πλοίων που καλείται να ανταγωνιστεί.
Η όποια αναβάθμιση του ξενοδοχειακού εξοπλισμού του «Μυτιλήνη», δεν μπορεί με τίποτα να καλύψει την απόσταση που το χωρίζει από τα άλλα πλοία. Τούτο μάλιστα θα ισχύσει πολύ περισσότερο αν φύγει από τη γραμμή το «Λισσός», και έρθει ένα ταχύτερο και πιο σύγχρονο πλοίο, όπως φημολογείται.
«Το “Αριάδνη” θα εκτελεί δρομολόγια στη γραμμή μέχρι τις 12 Δεκεμβρίου. Το “Λισσός” βγήκε από τη γραμμή για δεξαμενισμό και την ετήσια ακινησία του», μας είπε χθες ο κεντρικός πράκτορας της ΑΝΕΚ στη Μυτιλήνη, Ηλίας Πίκουλος.
Πάντως προβλήματα στην προσέγγιση του λιμανιού της Χίου, αντιμετώπισε το «Αριάδνη», καθώς τα 196 μέτρα μήκος του, δεν του επιτρέπουν να στρίψει μέσα στο λιμάνι. Έτσι το πλοίο έστριψε έξω από το λιμάνι της Χίου και μπήκε μέσα σε αυτό με την όπισθεν.
Το πλοίο έχει κατασκευασθεί το 1996 και έχει τη δυνατότητα να κινείται με υπηρεσιακή ταχύτητα 25 κόμβων την ώρα. Οι γραμμές φόρτωσης του γκαράζ είναι 1.848 μέτρα, το ύψος 4,50 μέτρα. Συνολικά έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 700 Ι.Χ. και 1.860 επιβάτες.
Τα σαλόνια και οι τραπεζαρίες του, είναι θαυμάσιες και συμβάλουν στην πραγματοποίηση ενός άνετου ταξιδιού. Είναι βέβαιο ότι το «Αριάδνη» θα κλέψει καρδιές για όσο διάστημα θα παραμείνει στη γραμμή.
Επιστρέφει το «Μυτιλήνη»
Στο μεταξύ, το πλοίο της ΝΕΛ «Μυτιλήνη» αναμένεται να επιστρέψει στα τακτικά του δρομολόγια, την Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου. Το πλοίο είχε βγει για την ετήσια ακινησία πριν ένα μήνα. Αρχικά αναμενόταν να επιστρέψει στα τακτικά του δρομολόγια στις 27 Νοεμβρίου, φαίνεται όμως ότι η ανακαίνιση του, που αφορά τα σαλόνια και τις καμπίνες του, θα καθυστερήσει για περίπου μια εβδομάδα.
Ερωτηματικό παραμένει κατά πόσο η ΝΕΛ θα μπορέσει να ανταγωνιστεί την ΑΝΕΚ και τη Hellenic Seaways (όμιλος Sea Star). Καθώς έχει στη γραμμή, ένα πλοίο, το «Μυτιλήνη», σαφώς κατώτερο των πλοίων που καλείται να ανταγωνιστεί.
Η όποια αναβάθμιση του ξενοδοχειακού εξοπλισμού του «Μυτιλήνη», δεν μπορεί με τίποτα να καλύψει την απόσταση που το χωρίζει από τα άλλα πλοία. Τούτο μάλιστα θα ισχύσει πολύ περισσότερο αν φύγει από τη γραμμή το «Λισσός», και έρθει ένα ταχύτερο και πιο σύγχρονο πλοίο, όπως φημολογείται.