10 Δεκεμβρίου 2009

ΘΕΜΑ : ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΙΣΧΥΟΝΤΑ ΤΟ 2009 ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

==================================================== ==========


Λαμβανομένου υπόψη ότι η μεγάλη πλειοψηφία των κατόχων ΙΧ μέχρι μεσαίου

κυβισμού 1600 κ.εκ. εμπίπτει στην κατηγορία των χαμηλόμισθων και χαμηλοσυνταξιού-

χων, που προκειμένου να αντιμετωπίσουν την οικονομική κρίση η κυβέρνηση αποφάσισε

την χορήγηση εκτάκτου ετήσιου βοηθήματος, η ατεκμηρίωτη αύξηση των τελών κυκλο-

φορίας, το μέγεθος των οποίων θυμίζει ληστρική επιδρομή, μας αναγκάζει να προσκαλέσο-

με τους θιγόμενους ΠΟΛΙΤΕΣ να εκφράσουν την αντίθεσή τους, προσερχόμενοι με το ΙΧ

ή τη μοτό τους, στην ΠΟΡΕΙΑ διαμαρτυρίας που οργανώνουν πολυάριθμοι σύλλογοι, BLOGGERS

και ιστοσελίδες INTERNET, την ΔΕΥΤΕΡΑ, 21 Δεκεμβρίου 09, ώρα 5 μμ (17.00) μπροστά <

στο καλλιμάρμαρο που είναι και η αφετηρία της πορείας.


Καλούμε τον Πρωθυπουργό σε εφαρμογή της απόφασής του για διαφάνεια των πράξεων

και ενεργειών της δημόσιας διοίκησης, να αναρτήσει σε ιστοσελίδα του Γραφείου Πρωθυπουρ-

γού


1. Το σκεπτικό του ορισμού των τελών κυκλοφορίας κατά κατηγορίαν οχημάτων πχ. Πως

αντέχει το κριτήριο των "αρμόδιων" στην ποσότητα ρύπανσης ενός "οικολογοκού" Lexus

RX450h SC-L με εκπομπές 148g/km, με αυτή ενός Seat Ibiza SC E 1.2 1200 cc με μικρότερες

εκπομπές 128g/km ώστε να πληρώνει τα μισά τέλη ! ! ! Μήπως οι αρμόδιοι "επιμένουν" Ελληνικά

φορολογώντας την ηλικία και τα κυβικά που είναι εύκολος τρόπος τυφλοσούρτη ενώ γνωρίζουν,

ότι η αναφορά στην δήθεν προστασία του περιβάλλοντος, είναι ψευδής. Καμία σχέση δεν έχει

η παρούσα φορολογική δομή των τελών κυκλοφορίας με το περιβάλλον κι ας φωνάζει η ευρω-

παϊκή επιτροπή ότι πρέπει να δίνεται μεγαλύτερη προσοχή στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα

(CO2) – μέχρι 50% το 2010


2. Τα αποτελέσματα των μετρήσεων ρύπανσης των παλιών (10-20 ετών και άνω) αυτοκινήτων,

πότε έγιναν, με ποιές συνθήκες, που δημοσιεύτηκαν, ΑΝ γνωστοποιήθηκαν στους ιδιοκτήτες

τους και ΠΟΤΕ.


3. Τα κριτήρια που οι αρμόδιες Υπηρεσίες υιοθέτησαν περιείχαν το γεγονός ότι, όταν οι ΠΟΛΙΤΕΣ

τα αγόρασαν, δέν υφίστατο τέτοιου είδους πρόβλημα, και συνεπώς η υπέρογκη αύξηση των τελών

είναι απαγορευτική για μέγιστο αριθμό ΠΟΛΙΤΩΝ και περιορίζει την ελευθερία κινήσεών τους

που προστατεύει το Σύνταγμα. Πιό απλά, ΠΩΣ το κράτος τιμωρεί τους Πολίτες χωρίς νόμο που

να ισχύει πριν από την τέλεση αξιόποινης πράξης.


4. Εφόσον οι ΠΟΛΊΤΕΣ έχουν αδυναμία να αγοράσουν νεότερης ηλικίας ΙΧ, τα εκτός πάσης οικο-

νομικής λογικής υπέρογκα τέλη, επιβάλλουν στους εργαζόμενους ΠΟΛΙΤΕΣ να εγκαταλείψουν

τα ΙΧ τους, δυσχεραίνοντας τη μετάβασή τους στην εργασία τους ή την αναζήτηση δουλιάς,

και καταργούν την ανάγκη τους για Κυριακάτικη ανάσα της οικογένειας και των παιδιών τους,

έξω από την ασφυξία της πόλης.


5. Δέν συμβιβάζεται με απλή οικονομική λογική, απ' τη μιά το κράτος να χορηγεί επίδομα βοήθειας

στους χαμηλόμισθους και από την άλλη το ίδιο το κράτος να επιδιώκει να το πάρει πίσω μέσω

των αυξημένων τελών. Πρόκειται περί ανακολουθίας, που αντιστρατεύεται στην πραγματοποίηση

των προεκλογικών δεσμεύσεων" του ΠΑΣΟΚ !

6. Εάν το ΠΑΣΟΚ επιμείνει στην απόφασή του να πάρει πίσω με το "δεξί" αυτό που δίνει με το

"αριστερό", δίνει επιχείρημα στους πολίτες να θεωρούν τις πρωθυπουργικές δηλώσεις : "ΠΡΩΤΑ

ο ΠΟΛΙΤΗΣ", λόγια του αέρα που δέν αξίζουν καμμιάς εμπιστοσύνης. Πράγμα βέβαια που

βλάπτει καίρια τις σχέσεις κράτους και ΠΟΛΙΤΩΝ, γιατί η αποτυχία αποκατάστασης κλίματος

αμοιβαίας εμπιστοσύνης οδηγεί στα σίγουρα στο Μ Η Δ Ε Ν !


7. Τέλος να μην παραβλέπεται η επιταγή του Συντάγματος ότι οι ΠΟΛΙΤΕΣ συνεισφέρουν χωρίς

διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους, που εκ των πραγμάτων αποδεί-

χνεται ότι ουδόλως ελήφθη υπόψη.


ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ OTO-MOTO ΣΤΙΣ 21 /12 ΣΤΙΣ 5 ΤΟ

ΑΠΟΓΕΥΝΑ ΣΤΟ ΚΑΛΛΙΜΑΡΜΑΡΟ ΣΤΑΔΙΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ