26 Νοεμβρίου 2009

Ευχαριστούμε τον Οικονομολόγο κ.Δημήτρη Λεκάτη για την ενημέρωση

Κύριε Γιάννη Νέγρη,
Στον απόηχο της μεγάλης δημοσιογραφικής σας έρευνας το 2008-2009 για τα "κακώς"κείμενα στο Λιμενικό Ταμείο Σάμου, αλλά και αυτά που διαδραματίζονται τις τελευταίες μέρες
για την μεταφορά του επιβατηγού μας λιμένα στο Μαλαγάρι Σάμου "έτσι ..χωρίς πρόγραμμα" θα ήθελα να σας ενημερώσω,αλλά παράλληλα και το αναγνωστικό σας κοινό τα εξής:
1)Το ελάχιστο που θα μπορούσε να γίνει στην υφιστάμενη προβλήτα του λιμένα μας,αλλά και "μπούσουλας" για την χρήση της νέας στο Μαλαγάρι,με στόχο την ασφάλεια τουλάχιστον
των πλοίων, όσον και την ασφάλεια των επιβατών προυποθέτει την άμμεση εφαρμογή του I.S.P.S code (Διεθνής Κώδικας Ασφάλειας Επιβατών & Πλοίων) που σύμφωνα με τον Ευρωπαικό
Κανονισμό ορίζεται εφαρμογή απο την 1η Αυγούστου του 2004.Στα πλαίσια της ασφαλούς πρόσδεσης των πλοίων στους λιμένες είναι και η επιλογή των δύο(2) τύπων πνευστών πνευματικών
προσκρουτήρων (fenders) που τοποθετήθηκαν στον Λιμένα της νήσου ΚΩ, μετά απο ενέργειες του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΤΗΣ ΚΩ.
2)Πρόκειται για δύο(2) τύπους fenders που προσαρμόζονται ανάλογα, εάν έχουμε πλαγιοδέτηση (κυρίως για κρουαζιερόπλοια) ή πρυμνοδέτηση (κυρίως για Ε/Γ-Ο/Γ πλοία).
3)Το Δ.Λ.Τ.της ΚΩ κατόπιν διαγωνισμού,επέλεξε παρέλαβε και τοποθέτησε ήδη απο το 2008, 13 προσκρουτήρες τύπου Λ απο την Sumitomo lamda Type Fenders και 4 πνευστούς
ελαστικούς προσκρουτήρες απο την Yokohama Pneumatic Fenders,ώστε με την εγκατάστασή τους, ΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΚΩ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ
ΑΣΦΑΛΗ ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ.
4)Το σχετικό δελτίο τύπου του ΔΛΤ ΚΩ απο 23/9/2009 αναφέρει τα εξής:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΛΤ ΚΩ


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
ΔΗΜΟΣ ΚΩ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΩ



Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κω (ΔΛΤ Κω), ανακοινώνει ότι παρέλαβε και τοποθέτησε 4 πνευστούς ελαστικούς προσκρουστήρες (ΥΟΚΟΗΑΜΑ PNEUMATIC FENDERS) διαστάσεων 2,0Χ3,5 Μ. στο λιμάνι της Κω. Η προμήθεια αυτή μετά και την αντίστοιχη πέρυσι 13 τύπου Λ (SUMITOMO LAMDA TYPE FENDERS) ειδικών για πλοία της ακτοπλοΐας που πρυμνοδετούν, καθιστούν το λιμάνι της Κω ένα από τα πιο καλά εξοπλισμένα λιμάνια της Ελλάδας στον συγκεκριμένο τομέα.
Οι πνευστοί θεωρούνται οι καλύτεροι όσον αφορά την προστασία που παρέχουν σε πλοία που πλαγιοδετούν και η προμήθειά τους εντάσσεται στην προσπάθεια που καταβάλλεται από την διοίκηση του ΔΛΤ Κω να καθιερωθεί το λιμάνι της Κω ως προορισμός κρουαζιέρας. Η ασφάλεια των κρουαζιερόπλοιων που καταπλέουν στο λιμάνι της Κω αποτελεί για το ΔΛΤ Κω υψηλή προτεραιότητα όπως και η διασφάλιση των καλύτερων δυνατών συνθηκών παραμονής για πλοία και επιβάτες.
Ακόμα από την Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009 εγκαταστάθηκε και λειτουργεί ελεύθερο ασύρματο δίκτυο πρόσβασης στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ στους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους του λιμένος της Κω.
Η προσπάθεια για συνεχή αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών σε όλους τους χρήστες των λιμενικών εγκαταστάσεων αρμοδιότητας του ΔΛΤ Κω είναι συνεχής και δεν σταματά εδώ. Δέσμευση της διοίκησης είναι, σε σύντομο χρονικό διάστημα, όλες αυτές οι εγκαταστάσεις με κορωνίδα το λιμάνι της Κω, να συγκαταλέγονται ανάμεσα στις πλέον σύγχρονες και ασφαλείς της περιοχής της Ανατολικής Μεσογείου.

_________________

Ιδού και η απόδειξη:

Μερικές φωτό που δείχνουν την συμπεριφορά των fenders είτε έχουμε κρουαζιερόπλοια είτε Ε/Γ-Ο/Γ.Θέλω να μείνω στην φωτό με το C/S COLUMPUS που το βλέπουμε πλαγιοδετημένο με ασφάλεια στην προβλήτα της ΚΩ,αντίθετα με

εμάς,που στην μοναδική του προσέγγιση στη Σάμο στις 31/10 έμεινε αρόδο για 8 ώρες στο Πυθαγόρειο της Σάμου.

Δεν είναι κακό εάν ενδιαφέρεται κάποιος να ψάχνει,να βρίσκει και να προτείνει στους συμπολίτες του.

Φανταστείτε αυτούς τους προσκρουτήρες στα λιμάνια μας.Δεν λύνουν όλα τα προβλήματα αλλά είναι μιά αρχή

Ευχαριστώ για την φιλοξενία

Δημήτρης Λεκάτης-Οικονομολόγος -Υπάλληλος της Ν.Α Σάμου