H ολοκλήρωση, μετά από 2 συνεχείς αναίτιες ακυρώσεις (11/2008, 9/2009), έστω ενός διαγωνισμού και για 4 μόνο μεταβατικούς μήνες υπηρεσίας, αποτελεί ένα πρώτο θετικό βήμα. Βελτιώσεις σίγουρα χρειάζονται πολλές. Ένα πράγμα όμως είναι βέβαιο. Ανεξάρτητα ποιοι είναι οι μεταβατικοί ή οι τελικοί πάροχοι, το κόστος του δημοσίου είναι πλέον ένα μικρό κλάσμα των 35 εκατ. Ευρώ ετησίως, που εισέπραττε πολλά χρόνια για τις άγονες γραμμές η παλαιά κρατική Ολυμπιακή. Η ωφέλεια αυτή είναι σημαντική, ειδικά αυτές τις δύσκολες εποχές για τον προϋπολογισμό του Κράτους και την οικονομία μας.
Παρά το γεγονός ότι η Aegean ήταν μειοδότης για αρκετές γραμμές, η προσφορά μας απερρίφθη με ασήμαντη αιτιολογία που θεωρούμε ήταν λάθος της επιτροπής διαγωνισμών της ΥΠΑ. Η εταιρεία μας ζήτησε άμεσα και επίσημα επείγουσα συνάντηση με την επιτροπή για να της δοθούν εξηγήσεις, στην οποία δυστυχώς η επιτροπή δεν ανταποκρίθηκε. Το αποτέλεσμα είναι ότι προσωρινά δεν θα μπορούμε δυστυχώς να συμμετέχουμε στην εξυπηρέτηση πολλών μικρών νησιών μας παρά τις προσπάθειές μας και την επένδυσή μας, ήδη από τον Αύγουστο, για την μίσθωση ειδικών αεροσκαφών παραγωγής του 2008. Η Aegean στην προσπάθειά της για την κάλυψη των άγονων γραμμών ακολουθεί την ίδια πολιτική παροχής ποιοτικών υπηρεσιών που την έχει φέρει στην πρώτη θέση στην αποδοχή του ελληνικού κοινού. Από το καλοκαίρι, πριν από τον διαγωνισμό που ακυρώθηκε, έκανε σημαντική προετοιμασία με δοκιμαστικές πτήσεις και συζήτησε με τους τοπικούς φορείς για τις ανάγκες της κάθε αγοράς. Στις προσφορές της, εκτός από ανταγωνιστικό τίμημα, προσέφερε σημαντικά υψηλότερη χωρητικότητα από την ελάχιστη απαιτούμενη καθώς και μία γκάμα τιμών για τους καταναλωτές, που ξεκινούν πολύ χαμηλότερα από τον μέγιστο προβλεπόμενο ναύλο του διαγωνισμού. Στόχος μας ήταν και είναι να συμβάλουμε στην ανάπτυξη της κίνησης και της τοπικής οικονομίας των μικρότερων νησιών μας, όπως κάνουμε από δεκαετία και πλέον στις περισσότερες περιοχές της πατρίδας μας.
Το ενδιαφέρον της Aegean για την εξυπηρέτηση των προορισμών αυτών παραμένει αμείωτο και η συμμετοχή της στον διαγωνισμό για την διετή κάλυψη από 1/4/2010-31/3/2012, που μόλις δημοσιεύθηκε για τις αρχές του επόμενου έτους, θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη.