7 Νοεμβρίου 2009

απειλουν με παραιτησεις οι 3 και αλλοι 8, ενω, ο αρχηγός, αρκετα εκνευρισμένος εθεάθη στην Κατεχάκη...











Εθεάθη ο κ.Ρεντζεπέρης στην Κατεχάκη, σήμερα, αποφασισμένος για ....όλα.
Θα παραιτηθεί λοιπόν, εαν , το Π.Δ δεν έχει τις αλλαγές, που ζήτησε η στρατιωτική ηγεσία του Λ.Σ.
Ενα Σαββατοκύριακο έμεινε και την Δευτέρα,.... ξυρίζουν τον.... γαμπρό, που έλεγε και η γιαγιά μου.
Θα ακολουθήσουν. με παραιτήσεις οι υπαρχηγοί και πάει λέγοντας.
Θα γίνει λοιπόν ΚΥΣΕΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ Λ.Σ η θα υποχωρήσει ο κ.Χρυσοχοίδης, κάτι, που μεταξύ μας, δεν το βλέπω.
Πάντως, το.... αετόπουλο της Κατεχάκη μου είπε, πως, ο αρχηγός ηταν ....τσαμπουκαλεμένος, αυστηρός και έτοιμος για όλα.
Τί είπε με τον υπουργο ΠΡΟΠΟ,.... αν τον είδε, δεν έχω ακόμα πληροφορηθεί.
Πάντως, ο κ.ΥΠΡΟΠΟ θα κατέβει Τρίτη η Τετάρτη ΣΤΗΝ ΔΡΑΠΕΤΣΏΝΑ και τότε, θα μάθουμε όλοι, που το πάει και πώς...
Αν υποψιαστώ, πως πάει για το τιμόνι του Λ.Σ ένας πολύφερνος.... γαμπρός, φίλοι μου, θα το ρίξω στην ουζοποσία μέχρι νεοτέρας.Πάντως, αυτοί οι ΠΑΣΟΚΟΙ έχουν πλάκα.
Το λιμάνι ....φλέγεται,
το Λ.Σ τσουρουφλίζεται,
η ακτοπλοία πέρα ....βρέχει
και αυτοί τραγουδάνε ακόμα ....
πότε θα κάνει....ξαστεριά,
νομίζοντας, πως βρίσκονται ακόμα στην αντιπολίτευση
...

και έπετα σού λένε, πως, η Δευτέρα είναι τσαγκαροδευτέρα...
ΗΤΑΝ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΚΑΠΟΤΕ.
ΤΩΡΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ....ΜΕΣΑ..

ΠΟΠΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΟΥ
πηγή πειρατικό ρεπορτάζ