2. Γιατί δεν προτίμησαν την Σαουδική Αραβία; Την Ιορδανία, την Συρία; την Γεωργία, τη Ρωσσία; Γιατί δεν προτίμησαν την Τουρκία των ευρωπαϊκών προοπτικών, η το πολυ-πολιτισμικό Κόσοβο;
3. Γιατί προτιμήσαν να εγκατασταθούν στην Ελλάδα των 10,000,000 κατοίκων με τους πτυχιούχους των 700 ευρώ και τους υπαλλήλους των μείον 700 ευρώ, δια της βίας ;
4. Γιατί επιτρέπεται να καλλιεργείται ο μύθος ότι οι περισσότεροι «μετανάστες» σκοπεύουν να προχωρήσουν πρός την Ευρώπη;
5. Γιατί οι «μετανάστες» δεν προχωρούν προς την Ευρώπη; Ποιός τους σταματά; Η Ελλάδα; Η υπόλοιπη Ευρώπη; Οι Βρυξέλλες; Γιατί δεν τους θέλει η Ευρώπη;
6. Γιατἰ πρέπει να σεβαστούμε την επιλογή τους να παραμείνουν στην Ελλάδα και όχι στην Τουρκία; Μήπως διώκονται από τους πολιτισμικά και θρησκευτικά συγγενείς τους; Γιατί δεν παραμένουν και δεν διαμαρτύρονται εκεί; Γιατί δεν τους θέλει και τους …διώχνει η Τουρκία;
7. Γιατί ο “Φιλέλληνας¨ Ομπάμα συνεχάρηκε τον Κεμάλ που “κατατρόπωσε” τα σχέδια των Ελλήνων για την ανασύσταση της αρχαίας τους αυτοκρατορίας (!) ενώ βοηθά ενεργά την Τουρκία στην δημιουργία μιας άλλης μεσαιωνικής βασισμένης στον νόμο της Σαρία; Αυτό επιδιώκει ο Ομπάμα; Αυτό επιδιώκει η Τουρκία; Γιαυτό έχει επικεντρώσει τις προσπάθειες της στην εξαγωγή λαθρομεταναστών στο Αιγαίο;
8. Γιατί δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους η Ms. Democracy & Liberty Inc. με τους Νατοϊκούς Σεκιουριτάδες και τους άλλους εταίρους της «Συνεργασίας των Εισβολέων«, οι οποίοι δημιούργησαν συν τοις άλλοις και το πρόβλημα;
9. Γιατί οι ομάδες ΜΚΟ που υποστηρίζουν τους «μετανάστες» δεν καταγγέλλουν την Σαουδική Αραβία, την Τουρκία, το Ισραήλ, την Ιορδανία, την Λιβύη, την Τυνησία, την Αίγυπτο, για ρατσισμό και ξενοφοβία;
10. Γιατί οι ομάδες ΜΚΟ που υποστηρίζουν τους «μετανάστες» δεν πηγαίνουν στις χώρες προέλευσης των λαθρομεταναστών να παλέψουν για την δικαιοσύνη και τα δίκαια των προστατευόμενων πελατών τους; Έκεί θα μπορούσαν να κερδίσουν επάξια και δικαιολογημένα πλέον τον μισθό τους. Από που πληρώνονται; Δικαιούνται σύνταξη; Ποιός τους κολλάει ένσημα; Δουλεύουν τον Αύγουστο και για πόσους μήνες τον χρόνο πληρώνονται;
11. Γιατί όπου καταπιάνονται οι ΜΚΟ και οι άλλες οργανώσεις Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για τα, και καλά, «δίκαια των αυτοαποκαλούμενων μειονοτήτων», μετά δεν ασχολούνται με τα πτώματα του πληθυσμού της πλειονότητας που αφήνουν πίσω τους οι “απελευθερωτές” Σεκιουριτάδες του ΝΑΤΟ;
12. Γιατί ξεχνάμε τις τόσες ανταλλαγές πληθυσμών που γίνανε τον προηγούμενο αιώνα για να ζήσουμε χωριστά και μονοιασμένοι με τους γείτονες, αλλά και μεταξύ μας, και προσπαθούμε με μανία να επαναλάβουμε τα ίδια λάθη που θα έχουν τα ίδια ή πιό άσχημα επακόλουθα;
13. Γιατί η Ελλάδα αποδέχεται τις εντολές αυτού του πολιτικο-οικονομικού μορφώματος που αυτοαποκαλείται Ευρωπαϊκή Ενωση - χωρίς Σύνταγμα, αν και και προσπαθεί να το επιβάλλει αντιλαϊκά - χωρίς Νοτιανατολικά σύνορα, χωρίς Στρατό και χωρίς ηγέτες, που διοικείται από γραφειοκράτες που λένε και κάνουν ό,τι θέλουν… εν τη πορεία στο όνομα της προόδου και της εξέλιξης;
14. Γιατί το μόρφωμα αυτό έχει υποχρεώσει μεθοριακά/ακριτικά μέλη-κράτη του να γίνουν οικοδεσπότες των «μεταναστών», παρά την θέλησή τους, και επί πλέον κατηγορεί την Ελλάδα ότι δεν τους προσέχει;
15. Γιατί τα δέχεται όλα στα τυφλά η Ελλάδα και ποια είναι η αξία της στην κλίκα των 27;
16. Γιατί σπρώχνουν την Ελλάδα να ακολουθήσει κατ΄ανάγκη την πολιτική του Μπερλουσκόνι; Για να την κατηγορούν αργότερα οι οργανώσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα που καιροφυλακτούν να διεκπεραιώσουν εντολές δικαιολογώντας έτσι την ύπαρξη και τον μισθό τους;
17. Γιατί η Αμερική και το Ισραήλ έχουν φράξει με ατσάλινους φράχτες τα σύνορά τους για να εμποδίσουν τους Μεξικάνους και τους Παλαιστίνιους να μπουν στην χώρα που ήτανε παλιά δικιά τους και που την θεωρούν πατρίδα τους;
18. Γιατί οι New York Times ασχολούνται με την Ελλάδα και όχι με την Ιταλία και την Ισπανία που έχουν το ίδιο πρόβλημα, ή με την Τουρκία και τους εντολοδόχους της που το δημιουργούν; Γιατί δεν ασχολούνται με το Ισραήλ και την Αμερική με τα ατσάλινα σύνορά τους;
19. Γιατί οι Έλληνες εφοπλιστές δεν διαθέτουν πλοία να μεταφέρουν τους «λαθρομετανάστες του επιβαλλόμενου εποικισμού» στην Αγγλία, στην Γαλλία, στην Γερμανία στην Σουηδία, στην Δανία, στην Ολλανδία, στην Αυστρία ή την Ελβετία – μόνο με το τραίνο εδώ - , στην Αμερική, ή στις δημοκρατικές χώρες του Κόλπου τις οποίες …απελευθέρωσε η Αμερική την προηγούμενη δεκαετία; Οι χώρες αυτές είναι, ή ούτως ή άλλως, προετοιμασμένες με σωστή υποδομή φιλοξενίας και εισόδου και εξόδου.΄Ετσι τουλάχιστον διακηρύσουν…
20. Γιατί οι δικαιολογίες είναι πάντα ότι «θα τα βρούμε στην Ευρώπη, με την Ευρώπη, δια της Ευρώπης» ;
21. Γιατί ξεχνάμε ότι πάντοτε σε τέτοιες περιπτώσεις το «Εδώ Ευρώπη, εκεί Ευρώπη, …που είναι η Ευρώπη;» ισχύει απολύτως και διαχρονικά;
22. Γιατί οι δήθεν οικονομικοί και άλλοι «μετανάστες» δεν πάνε στο Ντουμπάϊ;
23. Γιατί πιστεύουν ότι αντέχει δημογραφικά η Ελλάδα των 10 εκατομμυρίων και όχι η Ιταλία των 60 εκατομμυρίων;
24. Γιατί να τους νομιμοποιήσει πολιτικά ώς Ευρωπαίους πολίτες η Ελλάδα; Μήπως είναι ο καινούργιος Στρατός που θα εξυπηρετήσει τα συμφέροντα του ΝΑΤΟ και των ΗΠΑ στην Ν.Α Ευρώπη, ιδιαίτερα τώρα που θα αναλάβει και Τούρκος Διοικητής στη Λάρισσα;
25. Γιατί οι «μετανάστες» μάχονται τόσο δυναμικά για τα δίκαιά τους στην Ελλάδα, ενώ προτίμησαν να μην παλέψουν στις δικές τους χώρες;
26. Γιατί η Ελλάδα πρέπει να επωμιστεί τον αγώνα τους;
27. Γιατί οι Έλληνες πρέπει να σεβαστούν ένα «πολιτισμό» από τον οποίον οι ίδιοι οι «μετανάστες» πήραν τα μάτια τους και έφυγαν, αλλά μάχονται να τον αναπαράγουν στην Ελλάδα;
28. Γιατί οι μετανάστες στην Ελλάδα δεν κάνουν τον σταυρό τους, δεν φορούν φουστανέλλα, ή χιτώνες μετά τις σπονδές στον Διόνυσο, η έστω παντελόνια και φορέματα, όταν βγαίνουν στις πλατείες και στις αγορές, αλλά συνεχίζουν να φορούν τις μπούρκες και τις κελεμπίες τις ερήμου και του Γάγγη; Γιατί πρέπει να το σεβαστούν αυτό οι Ελληνες πολίτες και όχι οι «λαθρομετανάστες του επιβαλλόμενου εποικισμού»;
29. Γιατί δεν σηκώνουν σαν μπαϊράκια την Καθημερινή, τον Ελεύθερο Κόσμο, την Βίβλο, τον Αριστοτέλη, τον Ρ’ιζο, η το Ποντίκι, έστω και το Πλαϋ Μπόϋ, αλλά βγαίνουν στα πεζοδρόμια και στις πλατείες να πολεμήσουν τους Έλληνες που τους φιλοξενούν, σηκώνοντας ψευτοκοράνια και άλλα λάβαρα στα Αραβικά που μόνο αυτοί καταλαβαίνουν, και στα Αγγλικά που τα ξένα ΜΜΕ καταλαβαίνουν;
30. Γιατί αποκαλούν ρατσιστές τους Έλληνες και όχι τους «λαθρομετανάστες του επιβαλλόμενου εποικισμού» που θέλουν να επιβάλλουν με το έτσι θέλω τον δικό τους τρόπο ζωής στους οικοδεσπότες τους κάνοντας κατάχρηση της φιλοξενίας που τους παρέχεται; Μήπως πρέπει οι Έλληνες να κάνουν τόπο στα ήθη και έθιμα των μεταναστών ή οι μετανάστες στα των Ελλήνων;
31. Σε ποιά χώρα του κόσμου πιστεύουν όλοι οι άξιοι και πρόθυμοι πολύ-πολιτισμικοί ηγέτες ότι ο πολυ-πολιτισμός έχει δουλέψει; Σε ποιά χώρα πιστεύουν ότι αλλόθρησκοι, αλλόφυλοι και πολυ-πολιτισμένοι, ανακατώνονται όλοι μαζύ με όλους μαζι σε ένα γύρω-γύρω όλοι; Ούτε η πολυκατοικία της Βαβέλ δεν κατάφερε να χτιστεί έτσι, αλλα ούτε και η Ευρώπη. (Το ίδιο κτίσμα - Πύργος της Βαβέλ - που στεγάζει τα γραφεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις Βρυξέλλες είναι και θα παραμείνει ημιτελές…!).
32. Γιατί η Ελλάδα πρέπει να γίνει με την βία πολυ-πολιτισμική και μετά να χωριστεί σε ομάδες με βάση την εθνότητα και τον πολιτισμό της καθεμιάς ομάδας;
33. Γιατί να πρέπει να έχουν αισθήματα ενοχής και να στριμώχνονται συνειδησιακά οι Έλληνες που είναι κατ΄έξοχή φιλόξενοι αλλά έχουν πλέον φτάσει στο αμήν; Από που κι ως που και με τί στοιχεία, ή αναφορές, τους αποδίδονται κατηγορίες για ρατσισμό και ξενοφοβία; Τι ξέρουν αυτοί που κατηγορούν, και πού έχουν ζήσει για να τα λένε αυτά; Γιατί δεν συνέχισαν να ζουν εκεί που τα έμαθαν; Γιατί γύρισαν στην πατρίδα τους;
34. Γιατί παραβλέπεται το ότι και σε χώρες με παράδοση υποδοχής και ενσωμάτωσης μεταναστών, οι πόλεις έχουν γίνει γκέτο, πόλεις μέσα σε πόλη, με καλά χαραγμένα σύνορα, γραπτούς και άγραφους νόμους;
35. Γιατί παραβλέπεται το ότι ακόμη και εκεί που οι προϋποθέσεις είναι περισσότερο ευνοϊκές και το κλίμα πιο ήπιο για το πολυ-πολιτισμικό πείραμα - παραλήρημα, η «γειτονιά» έπαψε να υπάρχει, οι πόρτες και τα παράθυρα κλειδαμπαρώνονται, και οι μεν δείχνουν τους δε λέγοντας: «οι άλλοι»;
36. Γιατί πιστεύουμε οτι είναι ποτέ δυνατό σε ένα χωράφι να σπαρθεί και σιτάρι και ντομάτες και μπανάνες και όπιο μαζί; Γιατί πρέπει να μεταλλάξουμε την κοινωνία σε ελεγχόμενο θερμοκήπιο, παρά την θέλησή της ;
37. Γιατί συμπαραστέκονται στους «μετανάστες οι επαγγελματίες αριστεροί, αριστεριστές και κάθε άλλου είδους «προοδευτικοί» ιδεολόγοι του σφυριού του και του δρεπανιού του περασμένου αιώνα με τις δανεισμένες ιδεολογίες και τις πλάτες του μπαμπά από τα Βόρεια προάστεια; Είναι μήπως θέμα αλληλεγγύης; Ως έθνος προς έθνος; Ως μειονότητα προς μειονότητα; Ως κουμπαριά στην καταπίεση; Ή ως εργοδότες προς χαμηλόμισθους;
38. Γιατί δεχόμαστε ότι οι λαθρομετανάστες θέλουν και καταπιάνονται με δουλειές και με λιγότερο μισθό, για τις οποίες οι ντόπιοι απαξιώνουν; Γιαυτό τους θέλουμε; σκλάβους με λιγότερο μισθό;
39. Γιατί οι Ελλαδίτες προωθούν την εθνοκάθαρση των Ελλήνων μέσω μιας ανεγκέφαλης Εθνικής αυτοκτονίας; Ποιος είπε ότι αυτό κάνουν και όλοι οι άλλοι λαοί του κόσμου ταυτόχρονα, και ότι θα είναι ικανοί να επιβιώσουν έτσι, πρωτότυποι και πρωτοπόροι σαν τη μύγα μέσ΄το γάλα; Ξέχασαν κιόλας το σοβιετικό πολιτικό πείραμα;
40. Γιατί να επιτρέψουμε την επιβολή καινούργιων νόμων φυσικής επιλογής επί πληρωμή; Μήπως το ζήτησε ο Σόρος και το ελλαδίτικο ακαδημαϊκό σινάφι του της Ανοιχτής αλλά Διάτρητης Κοινωνίας της Δημοκρατίας του;
41. Γιατί ο Μίκης Θεοδωράκης φάσκει και αντιφάσκει και γιατί τώρα εγώ πρέπει να πετάξω όλους τους δίσκους του και να ακούω μόνο Χατζηδάκι, Καζαντζίδη, Αζναβούρ, Δάκη και Καλομοίρα; Μήπως γιαυτό έφυγε η Καλομοίρα; (Τους δίσκους του Σαββόπουλου τους έχω πετάξει προ πολλού).
42. Γιατί η Ελληνική Πολιτεία είναι πάντοτε, στην καλύτερη περίπτωση άμεσα ουδέτερη και στην χειρότερη περίπτωση έμμεσα ουδέτερη σε ότι συμβαίνει σ΄αυτό τον τόπο;
43. Γιατί οι Έλληνες πολιτικοί φωνάζουν μέσα στην Βουλή, φωνάζουν έξω από την Βουλή χρησιμοποιώντας τα ΜΜΕ σαν τηλεβόα, ακροβατώντας επικοινωνιακά πάνω στην ανοχή του Ελληνικού Λαού που τους ψηφίζει, αλλά δεν κάνουν τίποτα επι της ουσίας;
44. Γιατί δεν βρίζει πιο συχνά ο κ.Πάγκαλος, δεν σοφιστειολογεί περισσότερο ο κ. Βενιζέλος, δεν αλλάζει στρατόπεδο η μαχητική κ. Παπαρήγα, δεν παραιτείται ακόμη μία φορά ο κ. Αλαβάνος, δεν αλλάζει και πολυκατοικία αλλά και γειτονιά ο κ. Καρατζαφέρης, δεν φαίνεται να πείθει ο κ.Παπανδρέου, φαίνεται πως δυσκολεύεται να πάρει σωστή απόφαση ο κ. Καραμανλής (αλλά σε λίγο θα τολμήσει να μεταλλαχτεί από Μακεδόνα σε …Νοτιο-Μακεδόνα); Μήπως φταίει η Mme Ντό Μπακό, ή ο ιός της νέας γρίππης απο το συνάφι της Democracy & Liberty Inc.;
45. Γιατί πρέπει από εδώ και στο εξής όλοι οι Ελληνες ψηφοφόροι (οι απόδημοι ομογενείς ώς συνήθως εξαιρούνται για να μην προσβάλλουν το εκλογικό πίνγκ-πόνγκ αποτέλεσμα μεταξύ των γνωστών πολιτικών οικογενειών), να ψηφίζουν μόνο το κόμμα των Ρινόκερων για να μην κινδυνεύουμε σαν χώρα, σαν λαός;
46. Γιατί πλέον αυτή η χώρα να μην μας εμπνέει για κάτι το δημιουργικότερο από το να καταπιανόμαστε και να γράφουμε για θέματα που όχι μόνο δεν μας κάνουν υπερήφανους, αλλά μας τρομοκρατούν; Βλέπουμε να γκρεμίζεται από εμάς τους ίδιους το σπίτι που μας παραδώσανε προίκα οι προηγούμενοι. Βλέπουμε άλλους να χτίζουν θαύματα από τον κονιορτό της δικιάς μας κληρονομιάς. Βλέπουμε καινούργιους Αλάριχους και μαυροντυμένους λαο-ροπαλοφὀρους με κουκούλες, να έχουν γεμίσει τον τόπο όλο, να καίνε την ύπαιθρο και τις πόλεις, και να τα εγκαταλείπουν όλα μετά το πλιάτσικο και να φεύγουν διακοπές στα νησιά; Βλέπουμε άλλους να διαπραγματεύονται σαν φιλέτα την εθνική μας κληρονομιά. Νερό, Χώμα και Ψυχή.
47. Γιατί; Πότε θα σταματήσουμε να παρακολουθούμε το σήριαλ της αυτοκαταστροφής μας αμέτοχοι;
48. Γιατί δεν αντιδρά ο Ελληνικός Λαός;
49. Γιατί περιμένει;
50. Τι περιμένει επιτέλους;
Εμπρός λοιπόν. Εμπρός!Συλλογή από ερωτηματικά και απορίες αναγνωστών στο ίδιο κλίμα και από παρόμοια οπτική γωνία
πηγή patmos-island.blogspot.com