22 Απριλίου 2009

Ενός κακού, μύρια έπονται… Έτσι και το δελτίο θυέλλης που έρχεται από τη Σάμο κάνει λόγο για πολλά μποφόρ στο δρομολόγιο μιας ακόμη άγονης γραμμής.

Και τρίτη υπόθεση Παυλίδη


δείτε τι έγραψε η στήλη



παραπολιτική


www.zougla.gr



Και τρίτη υπόθεση Παυλίδη

21 Απριλίου 2009, 21:23

Δ. Κ.

Ενός κακού, μύρια έπονται… Έτσι και το δελτίο θυέλλης που έρχεται από τη Σάμο κάνει λόγο για πολλά μποφόρ στο δρομολόγιο μιας ακόμη άγονης γραμμής.

Η υπόθεση βρίσκεται –σύμφωνα με πληροφορίες- στο Πλημμελειοδικείο Σάμου και το ερώτημα που τίθεται είναι γιατί δε διαβιβάζεται στη Βουλή.

Ο αριθμός της δικογραφίας φέρεται να είναι ο ΑΒΜ.Α08/49 με ημερομηνία 27/12/07.

Αφορά μια μικρή εταιρία πέντε μετόχων που είχε πάρει από τις 2 Φεβρουαρίου 2007 μια άγονη γραμμή.

Οι τρεις από τους πέντε μετόχους φέρονται να πούλησαν εν αγνοία των υπολοίπων δύο μετόχων το πλοίο σε έναν από τους τρεις (δηλαδή μεταξύ τους). Αυτό έγινε –σύμφωνα με όσα έρχονται στο φως- τον Αύγουστο του 2007.

Το πλοίο εκτελούσε άγονη γραμμή από τις 02/02/2007 με σύμβαση, την οποία φέρεται να έχει υπογράψει το υπουργείο Αιγαίου, με τον κύριο Παυλίδη και τους διαχειριστές της μικρής εταιρίας. Το Σεπτέμβρη του 2007, ένα μήνα δηλαδή μετά την παράνομη πώληση κι ενώ το υπουργείο Αιγαίου είχε ενημερωθεί εγγράφως για όλες τις παρανομίες και γνώριζε ότι εκκρεμούν μηνύσεις και αγωγές στη Σάμο, προχώρησε και έδωσε την άγονη γραμμή στον «καινούργιο» αγοραστή, με υπογραφή του υπουργού κ. Παυλίδη. Αυτά φαίνεται να καταγγέλλονται σε έγγραφα που πήρε στα χέρια του βουλευτής του ΠΑΣΟΚ και τα οποία εστάλησαν από τα Δωδεκάνησα.

Από τα έγγραφα που στάλθηκαν στο υπουργείο Αιγαίου προκύπτει ή όχι η μη σύννομη πώληση του πλοίου; Ο δεσμεύων και υπογράφων για λογαριασμό της εταιρείας είναι ο καταγγέλλων στο υπουργείο Αιγαίου;

Δέχτηκαν οι υπάλληλοι του υπουργείου Αιγαίου δηλώσεις του Ν.105 από τους τρεις μετόχους, ότι δηλαδή είναι διαχειριστές της εταιρίας, αγνοώντας το ΥΕΝ; (τα μητρώα ναυτικών εταιριών είναι το καθοριστικό έγγραφο του υπουργείου). Όφειλαν να ενημερωθούν από τα μητρώα των ναυτικών εταιριών όπως ορίζει ο νόμος;