ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ
ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΛΟΙΩΝ;
Προσφυγή κατά του Ελληνικού Δημοσίου στα ευρωπαϊκά Δικαστήρια θα
καταθέσει η Τοπική Ενωση Δήμων και Κοινοτήτων της Δωδεκανήσου καθώς
συνεχίζεται η κωλυσιεργία εξασφάλισης πόρων για την κατασκευή πλοίων
που θα εξυπηρετούν την άγονη γραμμή? Την απόφαση της Τοπικής Ένωσης
Δήμων και Κοινοτήτων της Δωδεκανήσου, μας γνωστοποίησε ο δήμαρχος των
Λειψών Μπενέτος Σπύρου?
Υπενθυμίζεται ότι ακόμα και το 1979 ο κ. Καραμήτσος αρμόδιος για τα
θέματα αυτά στην ΕΕ είχε κάνει γνωστό ότι το Ευρωπαϊκό Ταμείο
Περιφερειακής Ανάπτυξης (το Ταμείο το οποίο χρηματοδοτεί τα Κοινοτικά
Πλαίσια Στήριξης) ενέκρινε την επένδυση του κινητού μέσου μεταφοράς
όπως είναι η ακτοπλοία.
Και τι ζητάει τώρα η ΤΕΔΚ της Δωδεκανήσου; Πολύ απλά απαιτεί την
αναθεώρηση του Δ΄ ΚΠΣ "και εφόσον δεν βλέπουμε καμια τέτοια κίνηση θα
προχωρήσουμε στο ευρωπαϊκό δικαστήριο μήπως και με τον τρόπο
αυτό "απελευθερωθουν" οι "αγκυλώσεις" μας λέει ο δήμαρχος των Λειψών
και προσθέτει: Θα ζητήσουμε μέχρι και διαφυγόντα κέρδη?
Αξίζει να επισημάνουμε ότι ο κ? Σπύρου είναι από τους λίγους δημάρχους
που εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο τα ευρωπαϊκά προγράμματα προς ώφελος των
πολιτών? Αποτέλεσμα αυτής της δραστηριότητάς του, οι Λειψοί αποτελούν
πόλο έλξης για ευρωπαίους πολίτες που εγκαθίστανται μόνιμα στο νησί, ο
μονοψήφιος αριθμός των παιδιών εκτινάκτηκε στα 135 μέσα στη τελευταία
δεκαετία, στο νησί δεν υπάρχουν οικονομικοί μετανάστες κλπ.
Την ίδια στιγμή όπως επισημαίνει και ο δήμαρχος Λειψών, εκτινάχθηκαν
στα 100 εκατομμύρια ευρώ οι ετήσιες επιδοτήσεις των άγονων γραμμών?
’ραγε διερωτήθηκε κανένας, πόσα πλοία θα κτίζονταν μέσα σε πέντε μόνον
χρόνια με τα χρήματα των επιδοτήσεων;
ΑΠΟΦΑΣΗ της Τ ομόφωνη, προσφυγή στο Ε Δικαστήριο, χούπνερ, τατιάνη, που
τα μετέφερα σε υπουργούς΄, Ελληνικού Δημοσίου, όπως ενέκρινες ράγα ,
ιταλία σιδηρόδρομος που πάει σικελία΄, μπαίνει σε πλοίο και συνεχίζει
το πλοίο συνέχεια του σιδηροδρομικού άξονα? χρειάζεται σύσταση ό
Βεντούρης θέλησε να έχει συνάντηση στη ΤΕΔΚ
γιατί δεν επενδύσατε στις 12ετέις συμβάσεις δημόσιας .... υπηρεσίας,
- κι αυτο΄΄ι τα θέλουν όλα δικά τους: απάντησε: κι αυτά περνάν μέσ από
ασυγκεκριμένα κυκλώματα και προιμοδοτούν κάποιυς
- εμείς πιέζουμε σαν τ?α? να κατασκευαστούν πλοία μέσα από φορέα
υλοποίησης (ΣΔΙΤ κλπ) εσείς τι θέση θα πάρετε; Δεν απάντησε?
χρησιμοποιούν τους δημάρχους για να πάρουν πιστοποιητικό καλής
επιχειρηματικής νοοτροπίας και συμπεριφοράς για να προχωρήσουν στα
χέδια τους?
ΣΤην ευρώπη σε καμία χώρα δεν είναι αποκλισμένη η Τ.Α. από τα Μέσα
Μεταφοράς, αλλά αντίθετα πάντα έχει συμμετοχή στον σχεδιασμό του κάθε
έργου. είναι εξοφρενικό το εισιτήριο στη θάλασσα να στοιχείζει ???
φορές απ ότι στη στεριά?
Την καταγγελία της Ελληνικής Κυβέρνησης στα αρμόδια Ευρωπαϊκά Όργανα
αποφάσισε η ΤΕΔΚ Δωδεκανήσου, Στο μεταξύ πραγματοποιήθηκε στην
Ερμούπολη της Σύρου η 2η Επιτροπή Παρακολούθησης των Ευρωπαϊκών
Προγραμμάτων Κρήτης Βορείου και Νοτίου Αιγαίου. Στην συγκεκριμένη
συνεδρίαση το Ελληνικό Δίκτυο Μικρών Νησιών εκπροσωπήθηκε από τον
Πρόεδρο του Δ?Σ Ελευθέριο Σ Κεχαγιόγλου.
Το ΕΔΜΝ ανάμεσα στα άλλα εισηγήθηκε την ενεργοποίηση ανάλογου κωδικού
χρηματοδότησης για την αγορά πλοίων προς εξυπηρέτηση των άγονων
γραμμών. Κατέθεσε μάλιστα για το συγκεκριμένο θέμα επιστολές μεταξύ
Ελλήνων ευρωβουλευτών και Επιτρόπων της ΕΕ
Οι θέσεις της Επιτροπής πέρασαν ομόφωνα? Μεταξύ άλλων περιέχεται και η
απόφαση σύμφωνα με την οποία η Επιτροπή Παρακολούθησης, αποφάσισε να
ζητήσει στην επικείμενη αναθεώρηση του προγράμματος να προβλεφθεί ο
κωδικός 31, προκειμένου να μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το πρόγραμμα η
ναυπήγηση πλοίων για τις ενδοεπικοινωνίες των νησιών της άγονης
γραμμής.
Στη συνεδρίαση παραβρέθηκαν και οι Δήμαρχοι Λειψών Μπενέτος Σπύρου και
Κύθνου Αντώνιος Ζαμπέτας.
--
Ανάρτηση Από τον/την Θεοδοσία Κοντζόγλου στο NEXTOK