O ένας εκ των δύο διαχειριστών είναι ο καταγγέλλων, και ο έτερος των διαχειριστών είναι ο αγοραστής ,ο γ΄ κατά σειρά τι ρόλο βαράει;
Η υποτιθέμενη πώληση όπως σας γράψαμε έγινε τον Αύγουστο του 2007 ,το έγγραφο από την υπηρεσία Μητρώα Ναυτικών Εταιρειών του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας με ημερομηνία 10 Δεκεμβρίου του 2007.Δηλαδή εμφανίζεται στο έγγραφο ο καταγγέλλων 5 μήνες μετά να δεσμεύει με την υπογραφή του την εταιρεία .
Γιατί δεν αποστέλλεται η υπόθεση στη Βουλή εφόσον υπάρχει υπογραφή εμπλεκόμενου πρώην Υπουργού;
Με την υπογραφή του ,έγινε ανάθεση της άγονης γραμμής σε άλλη εταιρεία ενώ υπάρχει δικαστική διαμάχη σε εξέλιξη η οποία ακόμα εκκρεμεί.
Στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Σάμου έχει κατατεθεί μηνυτήρια αναφορά για τα αδικήματα της υπεξαιρέσεως ,της απάτης ,και της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες
Ιστορικό
Η Ναυτική εταιρεία Σαμιακές Πλόες ιδρύθηκε το 2003 και αγόρασε ένα μικρό πλοίο
το «Σάμος Σαν» νηολογίου Σάμου 337.
Τον Αύγουστο του 2007 οι τρείς από τους 5 μετόχους, πούλησαν (μεταβίβασαν) εν αγνοία των υπολοίπων 2 μετόχων το πλοίο σε έναν από τους 3 (δηλαδή μεταξύ τους)
Το χειρότερο όλων είναι ότι το πλοίο εκτελούσε άγονη γραμμή από την 02/02/2007
με σύμβαση την οποία είχε υπογράψει το Υπουργείο Αιγαίου αφ ’ενός με τον
κ. Παυλίδη και αφετέρου με τους διαχειριστές της εταιρείας .Τον Σεπτέμβρη του 2007,ένα μήνα δηλ. μετά την παράνομη πώληση , και ενώ το Υπουργείο Αιγαίου είχε ενημερωθεί εγγράφως για όλες τις παρανομίες και γνώριζε ότι εκκρεμούν μηνύσεις και αγωγές στην Σάμο , προχώρησε και έδωσε την άγονη γραμμή στον «καινούργιο» αγοραστή, με υπογραφή του Υπουργού κ. Παυλίδη.
Από τα έγγραφα τα οποία στάλθηκαν στο Υπουργείο Αιγαίου προκύπτει η μη σύννομη πώληση του πλοίου αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι: ο δεσμεύων και υπογράφων για λογαριασμό της εταιρείας είναι ο καταγγέλλων στο Υπουργείο Αιγαίου.
Τα ΜΗΤΡΩΑ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ είναι το καθοριστικό έγγραφο του ΥΕΝ απ’ όπου προκύπτουν για κάθε Ναυτιλιακή Εταιρεία το Δ.Σ και οι δεσμεύοντες αυτήν.
Ενώ λοιπόν τα γνώριζαν ,τα ήξεραν όλα αυτά ,και ήταν ενημερωμένοι οι κ.κ. Γεωργής Βουτζούλιας,και Κουτρουλός , υπάλληλοι του Υπουργείου Αιγαίου , δέχτηκαν υπεύθυνες δηλώσεις του Ν.105 από τους τρεις μετόχους ,ότι δηλ. είναι ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ της εταιρείας ,αγνοώντας το ΥΕΝ ,δηλαδή όφειλαν να ενημερωθούν από τα μητρώα των ναυτικών εταιρειών όπως ορίζει ο Νόμος .
Με τίνος εντολή το παράβλεψαν ;
δηλ. εάν δήλωναν ότι είναι διαχειριστές με τον Ν. 105 των ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ , ή της ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ θα τους πίστευαν; θα το είχαν αποδεχτεί
πατήστε πάνω να δείτε το έγγραφο του υπουργείου εμπορικής ναυτιλίας
Το πρώην Υπουργείου Αιγαίου αφενός ελέγχει τη τυπική και σύννομη μεταβίβαση κάθε νηολογημένου στα νηολόγια του πλοίου και αφετέρου την ορθή εκτέλεση σύμβασης της υπ΄ευθύνης του άγονης γραμμής.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση και ενώ έγινε μετανηολόγηση πλοίου που αμφισβητήθηκε από κάποιους από τους συνιδιοκτήτες ,παράλληλα το υπουργείο δέχτηκε την συνέχιση της εκτέλεσης της σύμβασης της άγονης γραμμής για το ίδιο πλοίο από τον υπό αμφισβήτηση καινούργιο ιδιοκτήτη.Η συνέχιση της εκτέλεσης της σύμβασης έγινε η δεν έγινε εν γνώσει του τότε υπουργού;