23 Φεβρουαρίου 2009

«Δε θα είμαι υποψήφια βουλευτής, μπορώ να προσφέρω στον τόπο μου από τη θέση του νομάρχη»




Με μια δήλωση-«βόμβα» που ανοίγει το προεκλογικό σκηνικό τόσο των βουλευτικών εκλογών, όποτε αυτές γίνουν, όσο και των νομαρχιακών εκλογών, που θα γίνουν τον Οκτώβριο του 2010, η πρώην βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Χριστιάνα Καλογήρου ξεκαθαρίζει τη στάση που θα ακολουθήσει στο μέλλον.

«Είμαι υπέρ μιας πολιτικής με αποτέλεσμα», είπε χθες στο «Ε» η κ. Καλογήρου. «Μιας πολιτικής που θα προσφέρει στην τοπική κοινωνία την προοπτική μιας καλύτερης ζωής σε αυτόν τον τόπο. Σε αυτήν τη βάση ξεκαθαρίζω από τώρα πως δεν προτίθεμαι να είμαι υποψήφια βουλευτής στις ερχόμενες εκλογές. Δε με ενδιαφέρει η θέση του βουλευτή, οπότε από τα τώρα το κόμμα μου πρέπει να φροντίσει να έχει υποψήφια που να μπορεί να μιλήσει με τις κοινωνικές ομάδες και ιδιαίτερα τις γυναίκες στις οποίες απευθυνόμουν εγώ.
Αντίθετα», συνεχίζει τη δήλωσή της η κ. Καλογήρου, «θεωρώ πως μπορώ να βοηθήσω τον τόπο μου από μια θέση όπως αυτή του νομάρχη. Η νομαρχιακή αυτοδιοίκηση, μια σύγχρονη αυτοδιοίκηση κοντά στην καθημερινότητα του πολίτη των νησιών όπως αυτά πρέπει να γίνουν, είναι στα ενδιαφέροντά μου.»

Θέματα…
Η απόσυρση της κ. Καλογήρου από το ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας όπως είναι φυσικό «απελευθερώνει» περί τις 8,5 χιλιάδες ψήφων του κυβερνητικού κόμματος, αναδιατάσσοντας το πολιτικό σκηνικό στο νομό. Αφήνει επίσης χώρο για συμμετοχές νέων - και όχι απαραίτητα ηλικιακά - στο ψηφοδέλτιο, ενώ επιτρέπει και νέες πολιτικές συμμαχίες στο χώρο του κυβερνητικού στρατοπέδου, που ας σημειωθεί ότι με το νέο εκλογικό νόμο και όποιο κι αν είναι το εκλογικό αποτέλεσμα θα έχει μια βουλευτική έδρα.
Από την άλλη μεριά, ιδιαίτερη σημασία έχει η δήλωση της κ. Καλογήρου για το ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας στις νομαρχιακές εκλογές. Εδώ ας σημειωθεί ότι ο Παύλος Βογιατζής, όπως επανειλημμένα έχει δηλώσει, αποχωρεί από τη νομαρχιακή αυτοδιοίκηση και μέχρι στιγμής ο μόνος που φέρεται να ενδιαφέρεται να διεκδικήσει τη θέση είναι ο σημερινός αντινομάρχης και ιστορικό κομματικό στέλεχος Σταύρος Ψαρρόπουλος.
Όπως και να έχει, η σημερινή δήλωση της κ. Καλογήρου «βάζει φωτιά» στην παγωμένη πολιτική σκηνή του τόπου μας και φυσικά θα συζητηθεί.