27 Οκτωβρίου 2008

Διαβάστε όλη την καταγγελία για να εκνευριστείτε



ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;

"Πήγα σήμερα στον Πειραιά και συγκεκριμένα στο πλοίο Διαγόρας της Blue Star για να αφήσω 2 μικρές βαλίτσες και μια νάιλον τσάντα με προορισμό την Κάλυμνο.
Πρώτα απ' όλα πλήρωσα 30€ γιατί ήταν ασυνόδευτα. 10 ευρώ η κάθε τσάντα. Ανεξάρτητα το βάρος. Δηλαδή αν είχα μια που ζύγιζε 40 κιλά θα πλήρωνα μόνο 10€. Εμένα ενώ δεν ξεπερνούσαν τα 10 κιλά και οι τρεις μαζί, πλήρωσα 30€.
Έπειτα έρχεται ο λοστρόμος και με ύφος 10 καρδιναλίων μου έδωσε διαταγή να τα ανεβάσω μόνος μου στο πάνω μέρος της αποθήκης.
Τι διαταγή εννοώ? Ούτε λοχαγός μπροστά του
"Βάλτα εκεί πάνω δεξιά, και άκρη άκρη, ακούς? " (τι πληθυντικός ευγενείας στον πελάτη... τι να με εξυπηρετήσει… αν και δεν είναι η λέξεις από μόνες τους, αλλά το ύφος και ο τρόπος με τον δείκτη του χεριού του να...

τον κουνάει σαν να ήθελε να με βάλει τιμωρία)
Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή ψάρωσα... και λέω κάτσε να τα ανεβάσω μόνος μου.
Που όμως να τα ανεβάσω?
Σε μια κατασκουριασμένη σκάλα και να τα αφήσω σε ένα σημείο που για να πας έπρεπε να ήσουν ή κομάντο ή 1.10 ύψος μιας και που το ταβάνι ήταν ίσα με το πάτωμα. Αφού έχω χτυπήσει μια φορά το κεφάλι μου στον τοίχο και αφού πραγματικά κοπίασα μέχρι να τα τοποθετήσω και ενώ τα έχω αφήσει μια χαρά, αρχίζει ο λοστρόμος να μου δίνει εντολές από κάτω για το πως θα τα τοποθετήσω γελώντας και περιπαίζοντας.
Εεε αυτό ήταν, ποιος με είδε και δεν με φοβήθηκε.
Για να μην τα πολυλογώ, έφτασα μέχρι τον ύπαρχο, ο οποίος μου ακόμα πιο αγενέστατος μου εξήγησε ότι "Δεν έχει καμία δουλειά ο λοστρόμος να σε βοηθήσει". Μα καλέ μου άνθρωπε, σου έφερα τα πράγματα, πλήρωσα 30€ … μετά θα τα πάρεις εσύ και θα τα στοιβάξεις εσύ, όπως θες και όπου θες. Όχι να μου λέει, αυτά θα τα κάνεις εσύ να μου λέει.
Αλλά δεν τελειώνει εδώ το θέμα, ο παραλήπτης του δέματος θα είναι ένας κύριος 65 ετών και 135 κιλών, και ρωτάω των «μάγκα» τον ύπαρχο:
-- Πως θα ανεβεί ο πατέρας μου να τα πάρει που είναι 100 κιλά από εδώ πάνω, αφού εδώ δεν μπορεί να έρθει ούτε καταδρομέας?
-- Δεν με νοιάζει αν είναι 10 κιλά ή 100 κιλά? Εκεί θα ανέβει να τα πάρει.
Λοιπόν πραγματικά σας λέω, ακόμα δεν ξέρω πως κρατήθηκα και δεν βρεθήκαμε στην θάλασσα και οι τρεις μαζί.
Και σκέψου ότι τα ρούχα που είχα στις βαλίτσες τα έστελνα στον πατέρα μου κάτω στην Κάλυμνο να τα μοιράζει στους φτωχούς."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ