Οπως έχει γίνει γνωστό από τις ανακοινώσεις του υπουργείου εμπορικής ναυτιλίας οι λαθρομετανάστες που μπαίνουν παράνομα στη χώρα μας ,από την Τουρκία τις περισσότερες φορές ,κρατούνται από τις αρχές του τόπου και στη συνέχεια επιβιβάζονται στα πλοία της γραμμής και αποβιβάζονται στον Πειραιά। ।Ολα αυτά λίγο πολύ είναι γνωστά σε όλους μας।Ερευνώντας λίγο περισσότερο το θέμα διαπιστώσαμε ότι, σε ότι αφορά τους λαθρομετανάστες που επιβιβάζονται από τη Σάμο για τον Πειραιά ο αριθμός ξεπερνά τις 6.000 περίπου και ίσως μέχρι τέλους του έτους να ξεπεράσουν και τις 7.000.Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 80% περίπου των λαθρομεταναστών επιβιβάζεται στο πλοίο της γραμμής Μύκονος της εταιρείας Hellenic Seaways,και το 20% περίπου με τη Κallisti Ferries.Με δεδομένο ότι το εισιτήριο των λαθρομεταναστών από τη Σάμο προς τον Πειραιά το πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος πολίτης,και καταβάλλει για το πλοίο Μύκονος 49 ευρώ το άτομο ,ενώ με το άλλο πλοίο της Κallisti 39 ευρώ το άτομο ,τίθεται το εύλογο ερώτημα α)γιατί να παίρνει το 80%το Νήσος Μύκονος με ακριβότερο ναύλο και η άλλη εταιρεία που έχει φθηνότερο ναύλο να παίρνει μόνο το 20%; β)έχει γίνει κάποιος διαγωνισμός για όλη αυτή την ιστορία;
Αν υποθέσουμε οτι έχουν μετακινηθεί 6.000 περίπου μέχρι σήμερα μιλάμε για ένα ποσό γύρω στις 300.000 ευρώ.Υπάρχει κάποια απάντηση από το Υπουργείο ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ και τους αρμοδίους;