Ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, κορυφαίος φύλακας του νόμου, παραβίασε ωμά το Σύνταγμα της χώρας και σφετερίστηκε εξουσία και αρμοδιότητα της Βουλής των Ελλήνων. Tούτο προκύπτει αβιάστως από την με αριθμό πρωτ. 3611/4.11.2008 παραγγελία του ιδίου προς τον διευθύνοντα της Εισαγγελία Εφετών Αθηνών, αντίγραφο της οποίας συνυποβάλλεται. Ειδικότερα ο κ. Εισαγγελέας πραγματοποιώντας έρευνα για την υπόθεση της απαλλαγής περιουσιακών στοιχείων μεταξύ της Ι.Μ. Βατοπεδίου του Αγίου Όρους και του Ελληνικού Δημοσίου, κατόπιν πολιτικής απόφασης της κυβερνήσεως και υπηρεσιακών, περαιτέρω και σε εκτέλεση της, αποφάσεων αρμοδίων υπουργών, απέφυγε να διαβιβάσει τη σχετική δικογραφία στη Βουλή ως είχε καθήκον, συμμορφούμενος προς την επιταγή του άρθρου 86, παρ. 2, εδ. β του Σ/τος και του άρθρου 4, παρ. 2 του ν. 3126/2003 «περί ευθύνης υπουργών». |
Θέμα: Πειθαρχική δίωξη του Εισαγγελέα Αρείου Πάγου και αποστολή δικογραφίας σκανδάλου Ι.Μ. Βατοπεδίου στη Βουλή Ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, κορυφαίος φύλακας του νόμου, παραβίασε ωμά το Σύνταγμα της χώρας και σφετερίστηκε εξουσία και αρμοδιότητα της Βουλής των Ελλήνων. Tούτο προκύπτει αβιάστως από την με αριθμό πρωτ. 3611/4.11.2008 παραγγελία του ιδίου προς τον διευθύνοντα της Εισαγγελία Εφετών Αθηνών, αντίγραφο της οποίας συνυποβάλλεται. Ειδικότερα ο κ. Εισαγγελέας πραγματοποιώντας έρευνα για την υπόθεση της απαλλαγής περιουσιακών στοιχείων μεταξύ της Ι.Μ. Βατοπεδίου του Αγίου Όρους και του Ελληνικού Δημοσίου, κατόπιν πολιτικής απόφασης της κυβερνήσεως και υπηρεσιακών, περαιτέρω και σε εκτέλεση της, αποφάσεων αρμοδίων υπουργών, απέφυγε να διαβιβάσει τη σχετική δικογραφία στη Βουλή ως είχε καθήκον, συμμορφούμενος προς την επιταγή του άρθρου 86, παρ. 2, εδ. β του Σ/τος και του άρθρου 4, παρ. 2 του ν. 3126/2003 «περί ευθύνης υπουργών». Στη συνέχεια, παραβιάζοντας και τις διατάξεις του εδ. Β? της παρ. 2 του άρθρο 86 του Σ/τος και της παρ. 4 του άρθρου 4 του ν.3126/2003 προχώρησε σε περαιτέρω διερεύνηση και αξιολόγηση στοιχείων της δικογραφίας σχετιζόμενων με την ενδεχόμενη ποινική ευθύνη υπουργών για κακουργηματικές πράξεις απιστίας σε βάρος του Δημοσίου, όπως ο ίδιος χαρακτηρίζει στην εν λόγω παραγγελία του προς την Εισαγγελία Εφετών Αθηνών, τις αποφάσεις ανταλλαγής περιουσιακών στοιχείων μεταξύ Μονής και Δημοσίου και ως προπαρασκευαστικές αυτών πράξεις τις ενέργειες διαφόρων μελών υπηρεσιακών οργάνων και συμβουλίων (μελών του Ν.Σ.Κ. γνωμοδοτικών συμβουλίων, ορκωτών εκτιμητών, κ.α.). Κορύφωση, τέλος, της προκλητικά αντισυνταγματικής και παράνομης αυτής συμπεριφοράς του κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου ήταν αφενός μεν να υιοθετήσει σιωπηρώς και αναρμοδίως, βεβαίως, ότι στοιχειοθετούνται παράνομες πράξεις υπουργών και αφετέρου, με τρόπο που προσβάλλει κάθε έννοια διάκρισης εξουσιών και αρμοδιότητας δικαιοδοτικών της οργάνων σε μια ευνομούμενη πολιτεία, να «τους απαλλάξει» με την εφεύρεση λόγου εξάλειψης του αξιόποινου των πράξεων τους, εμφανίζοντάς τους κατά τρόπο ήκιστα τιμητικό για τη νοημοσύνη και την ευθιξία τους ως πολιτικών προσώπων, σαν «παραπλανηθέντες». Ύστερα από τα ανωτέρω, Ερωτάται ο Υπουργός Δικαιοσύνης 1) Αν και πότε θα ασκήσει, όπως υποχρεούται, την επιβαλλόμενη πειθαρχική δίωξη κατά του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, κ. Γ. Σανιδά; 2) Πότε θα σταλεί στη Βουλή η σχετική δικογραφία ώστε παράλληλα με την ανάκριση που θα έπρεπε να είχε προ πολλού διεξαχθεί για τους συμμέτοχους, να διερευνήσει η Βουλή τις αναμφισβήτητα πολιτικές ευθύνες της Κυβέρνησης ή και ενδεχομένως ποινικές ευθύνες υπουργών; Αθήνα, 13/9/2008 Ο Ερωτών Βουλευτής ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΧΡ. ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ |