17 Ιουλίου 2008
Σε προσχέδιο πώλησης της GAFerries έχει προχωρήσει ο Γεράσιμος Αγούδημος
με κοινοπραξία ξένων επιχειρηματιών, το όνομα των οποίων αναμένεται να γίνει γνωστό έως τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Στη νέα εταιρεία, τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου θα διατηρήσει για περίοδο πέντε ετών ο Γεράσιμος Αγούδημος, συνεπικουρούμενος από οχτώ στενούς συνεργάτες του.
Η νέα εταιρεία που θα φέρει διαφορετική ονομασία, θα προχωρήσει στην ανανέωση του υπάρχοντος στόλου και παράλληλα θα δραστηριοποιηθεί και σε άλλες γραμμές του Αιγαίου.
Τα υπάρχοντα πλοία JetFerry (1995), Δημητρούλα (1977), Μαρίνα (1971), Ροδάνθη (1973), Ρομίλντα (1974), Ανθή - Μαρίνα (1978), Μιλένα (1969) και Ντιαλιάνα (1969) θα συνεχίσουν να δραστηριοποιούνται στο νέο σχήμα, αν και αναμένεται να αντικατασταθούν σταδιακά από άλλα, νεότερης ηλικίας.
Στόχος είναι να χτυπηθούν αγορές όπου δραστηριοποιούνται εταιρείες με πλοία μικρής ηλικίας, μεγαλύτερες ταχύτητες και υψηλότερα επίπεδα παρεχομένων υπηρεσιών.
Κατά πληροφορίες, ο κ Αγούδημος δεν επιβεβαιώνει ότι στο κοινοπρακτικό σχήμα με το οποίο έχει υπογράψει προσύμφωνο πώλησης της εταιρείας του, συμμετέχουν Έλληνας εφοπλιστής της ποντοπόρου ναυτιλίας και αλλοδαπός επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται την κινητή τηλεφωνία.
Να σημειωθεί ότι προσφάτως ο κ. Αγούδημος είχε αποστείλει επιστολή στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, με την οποία ασκούσε έντονη κριτική για την ακτοπλοϊκή πολιτική και σημείωνε ότι στατιστικά πολλές μικρές εταιρείες θα οδηγηθούν ακόμη και στην... κατάρρευση, λόγω του υψηλού λειτουργικού κόστους που προκύπτει από τις ακριβές τιμές καυσίμων και λιπαντικών.
Την άμεση ενίσχυση των ακτοπλοϊκών εταιρειών και κυρίως των μικρών, που κατά κανόνα εκτελούν δρομολόγια σε επιδοτούμενες γραμμές, ζητάει και η Ένωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας (ΕΕΑ), μέσω της αύξησης του ποσού των επιδοτήσεων.
Είναι χαρακτηριστικό ότι τα επιδοτούμενα δρομολόγια των πλοίων, για την περίοδο Οκτώβριος 2007 - Νοέμβριος 2008, σχεδιάστηκαν και ορίσθηκε το ύψος της επιδότησης όταν τα καύσιμα κόστιζαν 80 δολάρια το βαρέλι.