Η δια περιφοράς απόφαση του δήμου για ένα τόσο σοβαρό θέμα που αφορά την εγκατάσταση ανεμογεννητριών ,στην περιοχή του δήμου μας, δεν μας βρίσκει συμφώνους .
Η δικαιολογία της δημοτικής αρχής , ότι πρέπει να κατατεθούν οι απόψεις του Δήμου μέχρι τις 24 του μηνός ,στα πλαίσια της διαβούλευσης που είναι σε ισχύ μέχρι αύριο, είναι ανεδαφική και
μας υποψιάζει το ότι ενώ υπήρχε τεράστιος χρόνος να παρθούν αποφάσεις μετά από συζήτηση με την κοινωνία στα πλαίσια του δημοτικού συμβουλίου ,αυτό παραμελήθηκε από την δημοτική αρχή χωρίς λόγο και δικαιολογία
Είναι πολύ σοβαρό το θέμα ,για να διεκπεραιωθεί όπως και στο γόνα ,ενώ δεν επιλέχτηκε στα πλαίσια του αρκετού χρόνου που υπήρχε ,να γίνει συζήτηση με τους κοινωνικούς και συνδικαλιστικούς φορείς .Προκειμένου να ενημερωθεί οι κοινωνία και να της δοθεί η δυνατότητα να εκφράσει τις απόψεις της.
Δεν θα συμμετέχουμε σε αυτές τις μεθοδεύσεις ,όταν εδώ και ένα χρόνο το θέμα των ανεμογεννητριών είναι στο τραπέζι ,ενώ έχουμε αποφασίσει τον προηγούμενο χρόνο ,σαν δημοτικό συμβούλιο την παρακολούθηση του θέματος από διαπαραταξιακη επιτροπή που και αυτό δεν εφαρμόστηκε
Η Λαϊκή Συσπείρωση προτείνει …Άμεση σύγκληση του δημοτικού συμβούλιου άσχετα με την καταληκτική ημερομηνία της διαβούλευσης , με την παρουσία και συμμετοχή των φορέων .Προκειμένου αν και καθυστερημένα να συζητηθεί το θέμα των ανεμογεννητριών ,και κυρίως να δοθεί η ευκαιρία να εκφραστεί η κοινωνία.
Κάθε άλλη διαχείριση του θέματος μας βρίσκει αντίθετους και δείχνει την προχειρότητα που αντιμετωπίζει η δημοτική αρχή , τόσο μεγάλα θέματα ,που αφορούν την φυσιογνωμία περιαυτολογική οικονομική και αναπτυξιακή του δήμου
