Την ζωή της έχασε μια 36χρονη μετά τον τοκετό. Η γυναίκα, γιατρός και η ίδια, γέννησε με φυσιολογικό τοκετό την Παρασκευή το μεσημέρι και το Σάββατο παρουσιάστηκαν επιπλοκές. Τη Δευτέρα μεταφέρθηκε στη ΜΕΘ του Βοστάνειου Νοσοκομείου και κρίθηκε η ανάγκη μεταφοράς της σε νοσοκομείο της Αθήνας.
Σύμφωνα με όσα μεταδίδει η ΕΡΤ σήμερα η γυναίκα μεταφέρθηκε με αεροδιακομιδή στην Αθήνα μαζί με τον σύζυγό της, επίσης γιατρό, ωστόσο λίγες ώρες αργότερα κατέληξε.
Όπως είπε ο διευθυντής της μαιευτικής κλινικής κ. Μαχαιρας, συγκλονισμένος και ο ίδιος από την εξέλιξη «περιμένουμε τα εργαστηριακά αποτελέσματα για να μπορέσουμε να έχουμε κάποια απάντηση».
Σύμφωνα με μαρτυρία στο Lesvosnews.net, η 36χρονη ήταν γιατρός και τα τελευταία χρόνια είχε προσληφθεί στο ΕΚΑΒ Μυτιλήνης. Συνάδελφοί της μιλούν για έναν άνθρωπο της προσφοράς, μια εξαιρετική γιατρό, που δεν λογάριαζε κόπο όταν υπήρχε ανάγκη.
Όπως αναφέρουν άνθρωποι που τη γνώριζαν, ήταν πάντα πρόθυμη να βοηθήσει, να τρέξει, να σταθεί δίπλα στον συνάνθρωπο. Μια γυναίκα που υπηρέτησε την υγεία με συνέπεια, ευγένεια και αίσθημα καθήκοντος.
Στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης και στο ΕΚΑΒ το κλίμα είναι βαρύ. Οι συνάδελφοί της κάνουν λόγο για έναν δοτικό άνθρωπο, μια επαγγελματία που εργαζόταν με ψυχή και αξιοπρέπεια, πάντα με διάθεση να προσφέρει. Η απώλειά της έχει συγκλονίσει όσους συνεργάστηκαν μαζί της και όσους γνώριζαν την ανθρώπινη πλευρά της.
Η τραγωδία αποκτά ακόμη μεγαλύτερο βάρος, καθώς η 36χρονη αφήνει πίσω της ένα νεογέννητο παιδί. Ένα παιδί που ήρθε στον κόσμο μέσα στη χαρά της ζωής, την ώρα που η μητέρα του έδινε τη δική της μάχη.
ΠΗΓΗ https://www.documentonews.gr/
