7 Φεβρουαρίου 2025

«Να εξετάσετε άμεσα Μητσοτάκη-Τριαντόπουλο»! Υπόμνημα προς τον ανακριτή των Τεμπών



 «Να εξετάσετε άμεσα τον κ. Μητσοτάκη και τον κ. Τριαντόπουλο για όσα αφορούν τη νομιμότητα, το εύρος και τα κίνητρα της επιχείρησης αποκατάστασης του πεδίου που υλοποίησαν από κοινού με αποτέλεσμα την πλήρη αλλοίωση των στοιχείων και πειστηρίων στο πεδίο του εγκλήματος».

Αυτό ζητά με υπόμνημα του  προς τον ανακριτή των Τεμπών, το οποίο κοινοποιείται και στην Γεωργία Αδειλίνη, ο κ.Χρήστος Κωνσταντινίδης ο οποίος έχασε τη σύζυγό του το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου 2023, στο έγκλημα των Τεμπών.

Στο υπόμνημα επισυνάπτει  την εξώδικη επιστολή που είχε αποστείλει πριν από οκτώ μήνες προς τον ίδιο τον πρωθυπουργό, στον οποίο έθετε κομβικά ερωτήματα σχετικά με το «μπάζωμα» του πεδίου και την ενορχήστρωση της συγκάλυψης, χωρίς όμως να λάβει ποτέ απαντήσεις.

Όλο το υπόμνημα:
ΕΝΩΠΙΟΝ
ΤΟΥ Κ. ΕΦΕΤΗ ΑΝΑΚΡΙΤΗ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΜΠΏΝ 28.2.2023

ΥΠΟΜΝΗΜΑ

Χρήστου Κωνσταντινίδη του Ιωάννη, με ΑΦΜ: 054746800, κατοίκου Θεσσαλονίκης, Πολίχνη, Σκρά 6.

Κοινοποίηση:

1ον) Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Αδειλίνη.

2ον) Αρμόδια κ. Προϊσταμένη της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας.

3ον) Πρόεδρο Εφετών Λάρισας (Προϊστάμενο Εφετείου). 

………………………….

Κ. Ανακριτά,

Σε συνέχεια του από 17.1.2025 Υπομνήματος μου και πληροφορούμενος με ικανοποίηση ότι δεν διασπάστηκε τελικά η ενώπιον σας δικογραφία για το έγκλημα των Τεμπών επανέρχομαι στα ζητήματα που πολλές φορές σας έχω επισημάνει στο παρελθόν και αφορούν τα ζητήματα υστέρησης της ανάκρισης και εν γένει του θεσμού της Δικαιοσύνης, όπως αυτός επί μια διετία εκφράζεται μέσω υμών και δεινοπαθεί από τις άστοχες επιλογές σας, όπως και την συγκαλυπτική χειραγώγηση της έρευνας από την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου.

Η πάνδημη διαμαρτυρία εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών σε Ελλάδα και εξωτερικό την 26.1.2025 αυτό ανέδειξε.

Την αγανάκτηση όλων ημών διότι δεν είναι δυνατόν να ορκίζεστε ότι η δράση σας ως Δικαστών θα υπηρετεί το Σύνταγμα και τους πολίτες και να επιτρέπετε σε κάποιον που η παρουσία του και μόνο στην κορυφή της κυβέρνησης αμαυρώνει τον θεσμό του πρωθυπουργού, καθώς έχει μεταβάλει δεκάδες στελέχη του κρατικού μηχανισμού σε συνεργούς για την διάπραξη αδικημάτων, που μόνο εγκληματικές οργανώσεις μπορούν να πραγματοποιούν σε τέτοια έκταση και με τόση μεθοδικότητα, δολιότητα και ασυδοσία.

Πρόκειται για απροκάλυπτο σφετερισμό της Εκτελεστικής Εξουσίας, που τυποποιείται ως το αδίκημα της Εσχάτης Προδοσίας κατά το Ελληνικό Δίκαιο (άρθρο 134 παρ.2 ΠΚ).

Επιπλέον είναι πασιφανές πλέον σε όλους ότι μεθοδεύτηκε μια τεράστια συνομωσία συγκάλυψης, αφού προηγούμενα παραβιάστηκε κάθε έννοια διάκρισης των εξουσιών και αμφισβητήθηκε στην πράξη η ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης, αφού συστηματικά αλλοιώθηκε το σύνολο σχεδόν των στοιχείων στο πεδίο του εγκλήματος και αλλού, με σειρά επίορκων υπαλλήλων και στελεχών της Διοίκησης να συνεργούν στο ως άνω αδίκημα και να διαπράττουν τα αδικήματα της παράβασης καθήκοντος και της υπόθαλψης.

Είναι πραγματικά πρόκληση το γεγονός ότι η πρόσφατη τροποποίηση του άρθρου 231 για την υπόθαλψή τυποποιεί στον νόμο ξεκάθαρα ως μεθόδους και τρόπους διάπραξης του αδικήματος τις πρακτικές που οι επίορκοι ακολούθησαν και υλοποίησαν από την πρώτη στιγμή έως και σήμερα.

 

Ενισχύστε το militaire.gr ,δείτε γιατί ΕΔΩ

Η νομοτυπική περιγραφή του αδικήματος στην νέα του έκδοχή έχει ως εξής:

«Άρθρο 231
Υπόθαλψη – Παρεμπόδιση δικαιοσύνης

 

 1. Όποιος εν γνώσει ματαιώνει τη δίωξη άλλου για κακούργημα ή πλημμέλημα που διέπραξε τιμωρείται με φυλάκιση έως τρία (3) έτη ή χρηματική ποινή.

 2. Η υπόθαλψη μπορεί να μένει ατιμώρητη αν ο υπαίτιος την τέλεσε υπέρ κάποιου οικείου του.

3. Όποιος παρεμποδίζει την απονομή της δικαιοσύνης, ασκώντας αυθαίρετη παρέμβαση, πριν ή κατά τη διάρκεια έρευνας οποιασδήποτε αρχής ή σε οποιοδήποτε στάδιο της ποινικής δίκης, με χρήση σωματικής βίας, απειλής, εκφοβισμού, παραπλάνησης, με κατάχρηση θέσης εξουσίας ή εξάρτησης οποιασδήποτε φύσης ή με υπόσχεση ωφελήματος, έναντι άλλου, προκειμένου αυτός να δώσει ψευδή κατάθεση ή να καθυστερήσει να τη δώσει ή να μεταβάλει την κατάθεσή του ή να αρνηθεί να καταθέσει ή να αποκρύψει, καταστρέψει, αλλοιώσει, αφαιρέσει, αντικαταστήσει αποδεικτικά στοιχεία ή να παρεμποδίσει την πρόσβαση σε αυτά ή τη χρήση τους, εφόσον η πράξη του δεν τιμωρείται βαρύτερα από άλλη διάταξη, τιμωρείται: α) με φυλάκιση τουλάχιστον ενός (1) έτους και χρηματική ποινή αν η διερευνώμενη πράξη αφορά πλημμέλημα, και β) με φυλάκιση τουλάχιστον τριών (3) ετών και χρηματική ποινή αν η διερευνώμενη πράξη αφορά κακούργημα.

4. Με τις ποινές της παρ. 3 τιμωρείται και όποιος πριν ή κατά τη διάρκεια έρευνας οποιασδήποτε αρχής ή σε οποιοδήποτε στάδιο της ποινικής δίκης αποκρύπτει, καταστρέφει, αλλοιώνει, αφαιρεί, αντικαθιστά αποδεικτικά στοιχεία ή παρεμποδίζει την πρόσβαση σε αυτά ή τη χρήση τους, εφόσον η πράξη του δεν τιμωρείται βαρύτερα από άλλη διάταξη.»

 *** Το άρθρο 231 τροποποιήθηκε ως άνω με το άρθρο 27 Ν.5172/2025, ΦΕΚ Α 10/29.01.2025.

 

Σας επισημαίνουμε ότι οι επιβαρυντικές περιστάσεις του σχετικού αδικήματος, όπως προστέθηκαν με το νέο νόμο (με το άρθρο 27 Ν.5172/2025), οπωσδήποτε θα αφορούν κάθε ένα από εδώ και στο εξής συνεχίσει να απεργάζεται τα συμφέροντα των Ελλήνων πολιτών, συνεργαζόμενος με τους εγκληματίες και επιχειρώντας να τους συνδράμει στην προσπάθεια τους να διαφύγουν των συνεπειών των αδικημάτων που διέπραξαν και να παρεμποδίσουν ή να παραπλανήσουν την Δικαιοσύνη, κατά την αποστολή της.

Αυτό βέβαια αφορά πρωτίστως τους επίορκους δικαστικούς λειτουργούς.     

Σας θυμίζω ότι βρίσκεται στην δικογραφία η εξώδικη επιστολή μου προς τον κ. Μητσοτάκη που έχει ως εξής, την οποία μάλιστα σημειώνω ότι εχω απευθύνει με την ιδιότητα του ως Πρωθυπουργού υλοποιώντας το δικαίωμα αναφοράς στις αρχές σύμφωνα με το άρθρο 10 του Συντάγματος:

«….

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ

ΑΝΑΦΟΡΑ

(ΔΗΛΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ)

ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 10 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ 28.2.2023

Χρήστου Κωνσταντινίδη του Ιωάννη, κατοίκου Θεσσαλονίκης, ΑΔΤ………….., ΑΦΜ……………………….., συζύγου της φονευθείσας στο έγκλημα των Τεμπών  Βασιλικής Χλωρού.

ΠΡΟΣ

Κυριάκο Μητσοτάκη του Κωνσταντίνου, Πρωθυπουργό, κάτοικο Αθηνών, Μέγαρο Μαξίμου, Ηρώδου Αττικού 19.

Κοινοποίηση:

1. Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

2.Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων.

3. Εισαγγελία Αρείου Πάγου.   

Αθήνα 3.6.2024

………………………………

Σύμφωνα με το άρθρο 10 του Συντάγματος αναφέρονται για το δικαίωμα της Αναφοράς του Πολίτη το οποία δια της παρούσας ασκώ μεταξύ άλλων τα εξής:

«…1. Καθένας ή πολλοί μαζί έχουν το δικαίωμα, τηρώντας τους νόμους του Κράτους, να αναφέρονται εγγράφως στις αρχές, οι οποίες είναι υποχρεωμένες να ενεργούν σύντομα κατά τις κείμενες διατάξεις και να απαντούν αιτιολογημένα σε εκείνον, που υπέβαλε την αναφορά, σύμφωνα με το νόμο….»

Κ. Μητσοτάκη,

Σε συνέχεια όσων σας έχει ήδη θέσει ως δεδομένα και ζητούμενα με την ανοικτή επιστολή της η κ. Καρυστιανού και επί μια εβδομάδα σιωπάτε ένοχα, σας καλώ, σύμφωνα με την υποχρέωση που σας επιβάλει το ως άνω άρθρο του Συντάγματος,  να απαντήσετε στα δύο ήδη γνωστά ερωτήματα που νομίζω πολλοί Έλληνες αδημονούν να μάθουν τις απαντήσεις που θα δώσετε.

1ον) α) Ποιος νόμος ή πολύ περισσότερο διάταξη του Συντάγματος, σας δίνει το δικαίωμα να επεμβαίνετε στο έργο της Δικαιοσύνης και δια του αποκλειστικά προσκείμενου σε εσάς υφυπουργού παρά τω πρωθυπουργώ κ. Τριαντόπουλου, να αλλοιώνετε πλήρως πεδίο εγκλήματος, επικαλούμενος, σύμφωνα με δύο τουλάχιστον Δελτία Τύπου της Κυβέρνησης, που επισυνάπτω στην παρούσα, προς αποφυγή υπεκφυγών και παρανοήσεων, την δήθεν «αποκατάσταση» του, ενώ σε αυτό δολοφονήθηκαν τουλάχιστον 57 άνθρωποι, πριν καν ξεκινήσει η διερεύνηση του από τις αρμόδιες αρχές.;

β) Εάν κανένας νόμος, ούτε βέβαια το Σύνταγμα, που στο άρθρο 26 σαφώς καθορίζει την διάκριση των εξουσιών, δεν σας δίδει αυτό το δικαίωμα, δεν είναι προφανές ότι η δράση συγκάλυψης που ενορχηστρώσατε δεν ανήκει εξ ορισμού στα κυβερνητικά σας καθήκοντα κατά το Σύνταγμα; Στην περίπτωση αυτή δεν είναι σαφές ότι για την άσκηση ποινικής δίωξης εναντίον σας και όποιου συνυπαίτιου σας μέλους της Κυβέρνησης, για κάθε αδίκημα που σχετίζεται με τον  απροκάλυπτο αυτό σφετερισμό και κατάχρηση εξουσίας, αρμόδια είναι η τακτική Δικαιοσύνη; Δεν θεωρείτε δηλαδή προφανές ότι η προστατευτική ρύθμιση του άρθρου 86 Συντάγματος και ο νόμος περί ευθύνης υπουργών, τα οποία σαφώς αναφέρονται σε ποινικά αδικήματα που τα μέλη της κυβέρνησης τέλεσαν «κατά την άσκηση των καθηκόντων τους» (άρθρο 86 παρ.1 Συντάγματος), δεν αφορούν βέβαια περιπτώσεις σφετερισμού και κατάχρησης εξουσίας σε βάρος των συνταγματικών αρχών, όπως εν προκειμένω; Δεν είναι ξεκάθαρο δηλαδή ότι με την αναρμόδια και απολύτως παράνομη παρέμβαση στο πεδίο του εγκλήματος από τους εντολοδόχους σας, δίχως όχι απλώς την συναίνεση αλλά ούτε την ενημέρωση της Δικαιοσύνης, όπως επιβεβαιώνει η  υπ’αριθ.43/2024 Διάταξη της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας παραβιάστηκαν οι Συνταγματικές αρχές της διάκρισης των εξουσιών και της ανεξαρτησίας της Δικαιοσύνης; Αυτή ακριβώς την παράνομη δράση δεν τυποποιεί ως κακούργημα που τιμωρείται με ισόβια κάθειρξη το άρθρο 134 ΠΚ;

Αλλωστε ότι το πράξατε είναι ήδη εγγράφως και δημοσίως ομολογημένο από την ίδια την κυβέρνηση σας.

Ειδικότερα ομολογείται σε δύο τουλάχιστον δελτία Τύπου της Κυβέρνησης που εκδόθηκαν αμέσως μετά το έγκλημα και σε αλλεπάλληλες δηλώσεις του κ. Τριαντόπουλου στον Τύπο (ΣΚΑΙ, TRT, ραδιοφωνικός σταθμός ΒΕΡΑ), καθώς ο ίδιος αναφέρθηκε τότε ρητά σε επιχείρηση «αποκατάστασης του πεδίου» που εσείς του αναθέσατε και παρέμεινε επί πενθήμερο «στο σημείο» προκειμένου να την εκτελέσει, μαζί με πλήθος άλλων στελεχών της Κυβέρνησης σας.

Σε συναφές υπόμνημα μου που ήδη υποβάλω ενώπιον της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου αναλύεται το σύνολο των στοιχείων αυτών, καθώς ζητώ την επίσπευση των απαραίτητων ενεργειών κατά καθήκον από την κ. Εισαγγελέα, ιδίως εάν επιλέξετε να μην απαντήσετε.

Είναι ξεκάθαρο πλέον επίσης ότι αυτό που εσείς και οι λοιποί συνεργοί σας αναφέρουν ως δήθεν «Αποκατάσταση του Πεδίου», διότι αποτελεί επιλογή σας η επικοινωνιακή πρακτική μεταστροφής της κοινής γνώμης χρησιμοποιώντας στοιχεία εξαπάτησης και απόσπασης από την πραγματικότητα, για την Δικαιοσύνη (επιτέλους) και για κάθε νοήμονα πολίτη αποτελεί άνευ προηγουμένου σφετερισμό της εξουσίας που σας ανατέθηκε, προκειμένου να υποκαταστήσετε στο πεδίο την ίδια την Δικαιοσύνη και να παρεμποδίσετε την έρευνα που μόλις είχε ξεκινήσει.

Είναι πρόδηλο δηλαδή ότι σύμφωνα με εκπεφρασμένη θέση της Δικαιοσύνης έχουν διαπραχθεί εγκλήματα με όσα συνέβησαν στο πεδίο της μαζικής δολοφονίας και απέβλεπαν στην πλήρη αλλοίωση των στοιχείων και πειστηρίων, ειδικά σε ότι αφορά τα αίτια που οδήγησαν στην απανθράκωση των 30 επιβατών.

Ειδικότερα στην υπ’αριθ.43/2024 Διάταξη της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας αναφέρονται τα εξής: «….…οι ανωτέρω ενέργειες συνιστούν αυθαίρετη παρέμβαση στο τόπο πέριξ του δυστυχήματος που αυτονόητα είναι και τόπος εγκλήματος στο μέτρο που διερευνώνται ποινικά κολάσιμες πράξεις ή παραλείψεις που οδήγησαν στη πρόκληση του, κατά παράβαση της διάταξης του άρθρου 251 ΚΠΔ, στην οποία σκιαγραφείται το έργο του ανακριτή και των ανακριτικών υπαλλήλων ως αποκλειστικά αρμόδιων να ενεργούν τις αναγκαίες ανακριτικές πράξεις για την συλλογή και διατήρηση των αποδείξεων, αλλά και της υποχρέωσης των προανακριτικών υπαλλήλων και όσων παρευρίσκονται στο σημείο να διατηρούν το χώρο ανέπαφο για την απρόσκοπτη συλλογή των αποδεικτικών στοιχείων. Εντούτοις, παρά την πιο πάνω διαπιστωθείσα επέμβαση στο τόπο του δυστυχήματος, δεν έχει γίνει ακόμη σαφές με βάση ποια διαδικασία ελήφθη αυτή η απόφαση και από ποιον, δοθέντος ότι εκτός από τη γενική παρατήρηση ότι όλοι εκτελούσαν εντολές της πυροσβεστικής υπηρεσίας, δεν έχει διευκρινιστεί ποια συγκεκριμένα πρόσωπα αποφάσισαν την απομάκρυνση κρίσιμων αποδεικτικών στοιχείων από τον χώρο του δυστυχήματος, καθώς και τον λόγο μιας τέτοιας ενέργειας, αφού οι όγκοι χώματος και άλλων φερτών υλικών που απομακρύνθηκαν δεν είχαν ακόμη εξεταστεί από τους πραγματογνώμονες και τους ειδικούς, ενώ υπήρχαν και αγνοούμενοι της επιβατικής αμαξοστοιχίας….Συνεπώς, κρίνουμε αναγκαία την συμπλήρωση της προκαταρκτικής εξέτασης η οποία να ανατεθεί αυτοπροσώπως σε Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών, προκειμένου εντός είκοσι ημερών να διευκρινιστεί ποια συγκεκριμένα πρόσωπα παρευρίσκονταν τις πρώτες ημέρες και μέχρι και την επίστρωση του χώρου με πίσσα και χαλίκια στο τόπο του δυστυχήματος, και ποιος ή ποια πρόσωπα έδωσαν εντολή απομάκρυνσης των χωμάτων και των λοιπών υλικών που στη συνέχεια μεταφέρθηκαν σε ιδιόκτητο οικόπεδο χωρίς να τεθεί το υλικό αυτό στη διάθεση των δικαστικών αρχών…»

Και αυτή ακριβώς η εκπεφρασμένη πλέον θέση της Δικαιοσύνης κ. Μητσοτάκη, που τίθεται δια της υπ’αριθ.43/2024 Διάταξης της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας, εάν δεν μπορέσετε να δώσετε απάντηση στο πρώτο ερώτημα, μας οδηγεί εύλογα και αναπόδραστα στο δεύτερο, που σας θέτω δια της παρούσης:

2ον) Ποιων ακριβώς εγκληματικών πράξεων επιχειρήσατε την συγκάλυψη με την παραπάνω συντονισμένη επιχείρηση καθολικής αλλοίωσης των στοιχείων στο πεδίο, με το πρόσχημα της δήθεν «αποκατάστασης» και ποιων υπαιτίων προσώπων την διαφυγή από την δικαστική έρευνα υποθάλψατε, με τις εντολές που δώσατε στον υφυπουργό σας και στο σύνολο όσων άλλων παρέβησαν τα καθήκοντά τους και συμμετείχαν στο αδίκημα της υπόθαλψης;
Η απάντηση σας στο ερώτημα αυτό αποτελεί πλέον απαίτηση όλων των Ελλήνων Πολιτών.

Το έχετε ομολογήσει πρόσφατα και εσείς ο ίδιος, στην κ. Σία Κοσιώνη λέγοντας αυτολεξεί τα εξής: «…Γυρνώντας τον χρόνο πίσω, σίγουρα κάποια πράγματα θα μπορούσαν να γίνουν διαφορετικά. Αναφέρομαι, κυρίως, όχι στους χειρισμούς στο πεδίο. Αναφέρομαι κυρίως στην επικοινωνία και στην ανοχή την οποία δείξαμε στις διάφορες θεωρίες συνωμοσίας, οι οποίες δυστυχώς ρίζωσαν και έπεισαν ένα μεγάλο κομμάτι των συμπολιτών μας. Ότι έγινε «μπάζωμα» ή «ξεμπάζωμα», γιατί βλέπετε ότι αλλάζουν οι ορολογίες κάθε τρεις και λίγο…Σία Κοσιώνη: Εκεί υπάρχει κάτι; Για να τα ξεκαθαρίζουμε όλα. Κυριάκος Μητσοτάκης: Όσο γνωρίζω εγώ, και νομίζω ότι γνωρίζω αρκετά, δεν υπάρχει απολύτως τίποτα. Αλλά αυτό θα το κρίνει τελικά η Δικαιοσύνη. Κανείς δεν θα πιστέψει ή λίγοι θα πιστέψουν αυτό το οποίο θα πω εγώ. Θα πιστέψουν, όμως, τη Δικαιοσύνη…».

Επειδή λοιπόν πράγματι τελικά όλοι θα θέλαμε να εμπιστευτούμε την Δικαιοσύνη σας καλώ δημόσια να βοηθήσετε το έργο της  απαντώντας στα δύο παραπάνω ερωτήματα.

Εάν δεν απαντήσετε θεωρώ αυτονόητο ότι προφανώς ομολογείτε την ενοχή σας, οπότε και κάνοντας χρήση του δικαιώματος της Σιωπής, όπως πρόσφατα έπραξε ο κ. Αγοραστός για τον ίδιο λόγο, ενώπιον της εξεταστικής επιτροπής της Βουλής «Για την Διερεύνηση του Εγκλήματος των Τεμπών και όλων των Πτυχών του», οφείλετε να απαντήσετε σε όσα σχετικά ρωτηθείτε από την ίδια την Δικαιοσύνη.

Πράγματι καθένας δικαιούται να μην αυτοενοχοποιείται δημόσια, δεν δικαιούται όμως να παραμένει Πρωθυπουργός.

Αυτό το δικαίωμα κανένας νόμος, γραπτός ή μη, δεν σας το δίδει.

Εάν δεν απαντήσετε λοιπόν, οφείλετε να υποβάλετε την παραίτηση σας και να αντιμετωπίσετε τον νόμο και την πραγματικότητα, για να μάθουμε την αλήθεια.

Αυτό επιβάλει η αλήθεια και η δικαιοσύνη, αλλά και η αξιοπρέπεια όλων, θεωρώ, ημών των Ελλήνων.

Ελπίζω με τις πράξεις σας πλέον και όχι υποκριτικές δηλώσεις, να αποδειχθείτε ένας από εμάς.

Εντός 48ωρου οφείλετε να ανταποκριθείτε στα ανωτέρω, διότι οι θεσμοί του Κράτους Δικαίου βρίσκονται στα όρια της αντοχής τους και ο κίνδυνος οριστικής και αμετάκλητης κατάρρευσης είναι πλέον πρόδηλος.

Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής παραγγέλλεται να επιδώσει νόμιμα το παρόν προς  τον κ. Κυριάκο Μητσοτάκη του Κωνσταντίνου, Πρωθυπουργό, κάτοικο Αθηνών, Μέγαρο Μαξίμου, Ηρώδου Αττικού 19, για να λάβει γνώση και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντας όλο το κείμενο στην έκθεση επιδόσεως.

Ο Αναφέρων – Εξωδίκως Δηλών….»

Ενισχύστε το militaire.gr ,δείτε γιατί ΕΔΩ

Ακόμη αν και έχουν παρέλθει περισσότεροι από 6 μήνες, παραβιάζοντας το Σύνταγμα δεν μου έχει απαντήσει, γιατί λέτε….;

Εσείς πλέον οφείλετε να του θέσετε αυτά τα ερωτήματα, όπως και στον κ. Τριανόπουλο;

Σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 215 του ΚΠΔ “1. Ο πρόεδρος και οι αντιπρόεδροι της Βουλής, ο πρωθυπουργός, οι αρχηγοί των αναγνωρισμένων κομμάτων της Βουλής, οι υπουργοί και οι αρχιερείς κάθε δόγματος ή θρησκείας εξετάζονται κατά την προδικασία στην κατοικία τους.

Το εδάφιο β` του προηγούμενου άρθρου εφαρμόζεται αναλόγως. 2. Στην κατοικία τους εξετάζονται οι μάρτυρες που λόγω ασθένειας ή γήρατος δεν μπορούν να εμφανιστούν, οπότε η ένορκη κατάθεσή τους διαβάζεται στο ακροατήριο, εφόσον η εμφάνισή τους στο ακροατήριο είναι ανέφικτη. 3. Αν η κατηγορία αφορά πλημμέλημα, δημόσιοι γενικά υπάλληλοι και υπάλληλοι σιδηροδρομικών, ατμοπλοϊκών και αεροπορικών επιχειρήσεων, οι οποίοι δεν κατοικούν στην έδρα του δικαστηρίου, καθώς και ναυτικοί ναυτολογημένοι σε εμπορικά πλοία, δεν καλούνται να εμφανιστούν στο ακροατήριο. Ο εισαγγελέας και το δικαστήριο μπορούν να παραγγείλουν την κλήτευσή τους, αν η εξέτασή τους στο ακροατήριο είναι αναγκαία για την ασφαλή διάγνωση της κατηγορίας. 4. Μάρτυρες κρατούμενοι σε φυλακές και σε άλλα σωφρονιστικά καταστήματα τα οποία βρίσκονται έξω από την έδρα του δικαστηρίου δεν κλητεύονται στο ακροατήριο. Ο εισαγγελέας και το δικαστήριο μπορούν να παραγγείλουν την κλήτευσή τους, αν η εξέτασή τους στο ακροατήριο είναι αναγκαία για την ασφαλή διάγνωση της κατηγορίας.”

Όπως προβλέπεται από την ανωτέρω διάταξη, ο Πρόεδρος και οι Αντιπρόεδροι της Βουλής, οι Υπουργοί και οι Αρχιερείς εξετάζονται στην οικία τους ή στον χώρο της υπηρεσίας τους και η κατάθεσή τους διαβάζεται στο ακροατήριο. Στην κατηγορία των Υπουργών συγκαταλέγονται και οι Υφυπουργοί.

Πράξετε λοιπόν τα δέοντα και προβείτε στις κατά καθήκον ενέργειες σας, διαφορετικά είστε και εσείς υπόλογος συγκάλυψης και άρα  υπόθαλψης τουλάχιστον, διότι ενδεχομένως τίθεται και ζήτημα κατάχρησης εξουσίας σύμφωνα με το άρθρο 239 ΠΚ.

Ειδικότερα αιτούμαι να μεταβείτε άμεσα στην κατοικία των ως άνω προσώπων για να τους θέσετε τα ερωτήματα που δεν απαντούν, εκτός εάν μπορείτε να μου τα απαντήσετε εσείς.

Η ως άνω κατά καθήκον αποστολή σας δεν παρεμποδίζετε από καμία ασυλία, επομένως ή θα το πράξετε ή θα παραιτηθείτε ή θα μηνυθείτε για παράβαση καθήκοντος και απιστία στην υπηρεσία.

Οφείλετε επίσης να αποκαλύψετε πλήρως τον τόπο του εγκλήματος από όλα τα φερτά υλικά που παράνομα έχουν εναποτεθεί σε αυτόν, δηλαδή, άμμο, χαλίκια και πίσσα, προκειμένου να αποκαλυφθεί το φυσικό έδαφος και να διαπιστώσουμε το βάθος της συγκάλυψης – εξαφάνισης πειστηρίων που επιχείρησαν (το βάθος κατά τους ειδικούς αποκαλύπτει και τον στόχο της «εξυγίανσης» που επιχειρήθηκε), αλλά παράλληλα να πραγματοποιηθούν και νέες δειγματοληψίες όπως τεκμηριωμένα εισηγούνται οι τεχνικοί μας σύμβουλοι.

Οφείλετε να το πράξετε καθώς είναι απαραίτητο να θέσετε σχετικές ερωτήσεις στα ως άνω πρόσωπα και στο σύνολο όσων οφείλετε να εξετάσετε από όσους μετείχαν στις πράξεις αλλοίωσης του πεδίου του εγκλήματος και οι οποίοι είτε δεν έχουν κληθεί έως σήμερα είτε έχουν κληθεί αλλά δεν τους έχουν τεθεί οι σχετικές ερωτήσεις.

Είναι βέβαιο ότι καμία δικογραφία που αφορά την αλλοίωση των στοιχείων και πειστηρίων στο πεδίο δεν μπορεί να θεωρηθεί ολοκληρωμένη εάν δεν έχετε απάντηση στο ποιος και γιατί παρήγγειλε ειδικά την εκσκαφή και πάκτωση των ως άνω υλικών στο πεδίο του εγκλήματος, διότι όπως σας έχουμε αναφέρει πολλές φορές στην πραγματικότητα έγινε εξυγίανση του εδάφους και αυτός ακριβώς είναι ο όρος που αναφέρεται, όπως και ο όρος αποκατάσταση του πεδίου, που χρησιμοποιήθηκε σε δύο δελτία τύπου της Κυβέρνησης με συντάκτη τον κ. Τριαντόπουλο.

Θεωρώ ότι οι μεγαλειώδεις, απολύτως αχειραγώγητες, εκδηλώσεις της περασμένης Κυριακής απέδειξαν ότι οι Έλληνες Πολίτες διαθέτουν, παρά την συντονισμένη προσπάθεια από τους δυνάστες τους να τα στερηθούν, αυτοσεβασμό και εκλεπτυσμένη συλλογική συνείδηση.

Επειδή σύντομα μπορεί καθένας μας να κληθεί να αποδείξει ότι εννοεί τις δεσμεύσεις, που έχει αναλάβει ποικιλοτρόπως, προς αυτούς τους μοναδικού σθένους και φρονήματος πολίτες, προσκομίζω εκ νέου:

1ον) Τα δύο δελτία Τύπου της Κυβέρνησης που εξέδωσε με εντολή του φιλοξενούμενου σας ο Χρήστος Τριαντόπουλος του Γεωργίου τότε υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ ως επικεφαλής του κυβερνητικού κλιμακίου, το οποίο σύμφωνα με τα ίδια Δελτία Τύπου, (3 και 6 Μαρτίου 2023) συντόνισε και ολοκλήρωσε την επιχείρηση πλήρους αλλοίωσής του πεδίου του εγκλήματος, όπως και των στοιχείων και πειστηρίων που υπήρχαν σε αυτό, που έλαβε όχι τυχαία την οξύμωρη ονομασία «αποκατάσταση του πεδίου.

            Σημειώνεται μάλιστα ότι η ως άνω φράση, περί αποκαταστάσεως του πεδίου, δεν επελέγη τυχαία καθώς αναφέρεται χαρακτηριστικά σε σχετική εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας με τίτλο: «…1η Έκδοση Γενικού Σχεδίου Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών εξαιτίας Ατυχημάτων κατά την Οδική και Σιδηροδρομική Μεταφορά Επικινδύνων Εμπορευμάτων σύμφωνα με τους Κανονισμούς ADR/RID.

            Ο ως άνω όρος (Αποκατάσταση) αναφέρεται σε πολλά σημεία της ως άνω εγκυκλίου (ενδεικτικά σελ.128, 14.Βραχεία εξυγίανση και περιβαλλοντική αποκατάσταση του χώρου του περιστατικού,  https://civilprotection.gov.gr/sites/default/files/sxedio_atyximaton_adr_rid_2020.pdf), ενώ σαφώς γίνεται λόγος και για τις τοξικές, εύφλεκτες και εκρηκτικές ουσίες που βρέθηκαν στο πεδίο του εγκλήματος (σελ. 6 Κλάση 1 Εκρηκτικές ουσίες και είδη Κλάση 2 Αέρια: συμπιεσμένα, υγροποιημένα, ή διαλυμένα υπό πίεση), ενώ τίποτε από αυτά βέβαια δεν αναφέρεται στην άλλη εγκύκλιο (4η ΣΔΑΑ, άλλως « 4η Έκδοση Ειδικού Σχεδίου Διαχείρισης Ανθρωπίνων Απωλειών») της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας στην οποία για να εκτρέψει την έρευνα από την ουσία των υπό διερεύνηση εγκλημάτων αναφέρθηκε ο κ. Αγοραστός.

            Βέβαια κοινός παρονομαστής και των δύο εγκυκλίων είναι η επιβεβλημένη πλήρης ενημέρωση του τύπου και των πολιτών για το σύνολο των ενεργειών, η οποία ως απαραίτητη συνθήκη της νομιμότητας τους, παραλήφθηκε απολύτως για ευνόητους λόγους, αφού το σύνολο των δράσεων ήταν παράνομες.

Ενδεικτικά αναφέρονται σε αυτά τα ΔΤ τα εξής:

Στο πρώτο που αναφέρεται στην αφετηρία της παράνομης δράσης:

«….Στη Λάρισα βρίσκεται από την Πέμπτη ο Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό, Χρήστος Τριαντόπουλος, για τον συντονισμό και την παρακολούθηση των ενεργειών και δράσεων που προβλέπονται και ακολουθούνται μετά το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Ο κ. Τριαντόπουλος έχει στενότατη συνεργασία με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, Κώστα Αγοραστό, και το κυβερνητικό κλιμάκιο που έχει επίσης μεταβεί στη Λάρισα. Στο κυβερνητικό κλιμάκιο συμμετέχουν ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, Ιωάννης Ξιφαράς, ο Γενικός Γραμματέας Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Καταπολέμησης της Φτώχειας Γιώργος Σταμάτης, ο Γενικός Γραμματέας Υπηρεσιών Υγείας, Ιωάννης Κωτσιόπουλος, και ο Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας, Βασίλειος Παπαγεωργίου, ενώ σε κάθε σύσκεψη και επιτόπια συνεργασία συμμετέχουν όλοι εμπλεκόμενοι παράγοντες και φορείς. Σε ένα πλαίσιο στενής συνεργασίας και συντονισμού, προχωρούν με ταχείς ρυθμούς -σύμφωνα και με τα σχετικά πρωτόκολλα- όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες που αφορούν: την ολοκλήρωση των ερευνών, την ταυτοποίηση των θυμάτων, την ενημέρωση των συγγενών, την παρακολούθηση της υγείας των νοσηλευόμενων, την απομάκρυνση των αμαξοστοιχιών, την αποκατάσταση του πεδίου και κάθε άλλη σχετιζόμενη με το τραγικό δυστύχημα ενέργεια και δράση, με σεβασμό πάντα στα θύματα, στους οικείους τους και στην κοινωνία. Δελτίο Τύπου του κ. Τριαντόπουλου στις 3 Μαρτίου …».

Στο δεύτερο, που επιβεβαιώνεται η ολοκλήρωση της («..ο χώρας έχει αποκατασταθεί ..») και μάλιστα δηλώνεται και η μεταφορά των συντριμμιών σε άλλο χώρο, ενώ βέβαια τελικά αποδείχθηκε ότι δεν ήταν μόνο ένας, αναφέρονται τα εξής:

«….Σύμφωνα με τα στοιχεία και την εικόνα οπό όλους τους εμπλεκόμενους στο έργο συλλογής και αποκατάστασης στο πεδίο του τραγικού δυστυχήματος έχουν περισυλλεχθεί και μεταφερθεί σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο τα συντρίμμια και τα βαγόνια ταυ τραγικού δυστυχήματος των δύο αμαξοστοιχιών, που περιλάμβανε είκοσι τέσσερα (24) βαγόνια/μηχανές συνολικού βάρους κοντά στους 2.000 τόνους, ενώ ο χώρας έχει αποκατασταθεί. Μετά, την παρουσία στα πεδίο, το έργο συντονισμού, υποστήριξης και αρωγής συνεχίζεται, σε ένα πλαίσιο συνεργασίας με όλους τους υπεύθυνους και αρμόδιους και, πάντα, με απόλυτο σεβασμό στα θύματα, στις οικογένειες. στους, οικείους καθώς και στην Ελληνική κοινωνία…» Δελτίο Τύπου Τριαντόπουλου στις 6 Μαρτίου….».

Το  γεγονός αυτό αποτελεί απροκάλυπτη επιχείρηση συγκάλυψης ευθυνών συγκριμένων προσώπων και πρωτοφανή υπέρβαση των συνταγματικά καθορισμένων ορίων των εξουσιών, που μεθοδεύτηκε σε βάρος της Δικαιοσύνης μετά από καταστρατήγηση των θεμελιωδών αρχών του Κράτους Δικαίου, όπως της διάκρισης των εξουσιών και της ανεξαρτησίας της Δικαιοσύνης, από τον πυρήνα του Επιτελικού Κράτους, όπως αυτό θεσπίστηκε με το νόμο 4622/2019, δεδομένου ότι στην δικογραφία δεν υφίσταται καν αίτημα προς τις Δικαστικές Αρχές πριν συμβούν τα παραπάνω.

Επομένως ο Πρωθυπουργός και τα μέλη της Κυβερνήσεως που προΐσταται αυθαίρετα επιδίωξαν την «αποκατάσταση» του πεδίου, απολύτως πρόωρα και πριν καν ξεκινήσει η έρευνα, καθώς μόλις είχε αναγγελθεί η Κύρια Ανάκριση, οπότε όχι απλώς δεν βοήθησαν την Δικαιοσύνη αλλά κατά κυριολεξία αλλοίωσαν κάθε στοιχείο και πειστήριο στον τόπο του εγκλήματος, κατά προφανή παραβίαση των άρθρων 239 και 251 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας.

2ον) Την σχετική με τις παραπάνω δράσεις «αποκατάστασης» υπ’αριθ.36141/18.4.2023 απόφαση του τότε Υφυπουργού Ανάπτυξης κ. Τσιακίρη προκειμένου να καλυφθούν υποτίθεται οι δαπάνες που την αφορούσαν.

Όπως θα διαπιστώσετε όμως τα κονδύλια αρκετών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ που εγκρίθηκαν αφορούν:

–          Διανοίξεις οδών και εκχερσώσεις για την διευκόλυνση της διέλευσης των  γερανοφόρων οχημάτων.

–          Περιφράξεις.

–          Απεγκλωβισμούς.

Για τα παραπάνω δεν υπάρχει καμία εγκεκριμένη μελέτη ή σύμφωνη γνώμη των δικαστικών αρχών που να βρίσκεται τουλάχιστον στην δικογραφία.

Σε κάθε περίπτωση οι δράσεις «αποκατάστασης» που πράγματι έλαβαν χώρα απολύτως παράνομα στο πεδίο, όπως έχει αναφερθεί επανειλημμένα στον Τύπο και μπορείτε να διαπιστώσετε ιδίοις ομμασι αφορούν:

–          Την Εκσκαφή του φυσικού εδάφους σε όλο το μήκος και πλάτος του πεδίου του εγκλήματος σε βάθος από 30 εκατοστά έως 3 μέτρα και αυτό αφορά έως και τα πρανή.

–          Την μεταφορά του υλικού αυτού της εκσκαφής όπως και των συντριμμιών, αλλά ακόμη και βιολογικού υλικού των θυμάτων, που ήδη αποτελούσαν πολύτιμο αποδεικτικό υλικό σε διάφορους προορισμούς (έχουν αποκαλυφθεί τουλάχιστον 2 «Κουλούρι» «Πηγάδια»), δίχως να υπάρχει κανένα σχετικό στοιχείο ή απόφαση στην δικογραφία.

–          Την μεταφορά και απόρριψη σε όλη την έκταση του πεδίου του εγκλήματος και στην σχετική τάφρο που δημιούργησαν, αναρίθμητων κυβικών άμμου, χαλικιών και πίσσας.

Δεν υπάρχει κανένα στοιχείο στην δικογραφία για το ποιος σχεδίασε και γιατί, αυτές ακριβώς τις στοχευμένες δράσεις αλλά και πως και από ποιον καλύφθηκε η δαπάνη τους, η οποία έτσι αποδεικνύεται τουλάχιστον αδήλωτη, άρα «μελαμψή»….

3ον) Το από 11 Αυγούστου 2024 Δημοσίευμα της ΕΣΤΙΑΣ το οποίο αναφέρεται στην επιβεβαίωση της παρέμβασης Τριαντόπουλου στην πλήρη αλλοίωση του πεδίου του εγκλήματος όπως επιβεβαιώνει με την κατάθεση του ενώπιον της Εισαγγελέα Πρωτοδικών Λάρισας ο Διοικητής της Τροχαίας Λάρισας, καθώς ήταν ο μοναδικός, που όρθωσε ανάστημα, όταν τα κυβερνητικά στελέχη, που μαζί με τον πρώην Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστό βρίσκονταν στο σημείο της τραγωδίας δύο ημέρες αργότερα, προσπαθούσαν να υφαρπάξουν την έγκριση των αστυνομικών και πυροσβεστικών Αρχών, για το μπάζωμα του σημείου, με πρόσχημα την αποκατάσταση της κυκλοφορίας των τραίνων.

Τα παραπάνω αποδεικτικά στοιχεία προέκυψαν μετά την έκδοση της υπ’αριθ.43/2024 Διάταξης της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας στην οποία, αφενός επιβεβαιώνεται η προδήλως παράνομη δράση πρωτοφανούς αλλοίωσης του πεδίου του εγκλήματος, αφετέρου παραγγέλλεται η διενέργεια προκαταρτικής εξέτασης και αναφέρονται τα εξής: «….…οι ανωτέρω ενέργειες συνιστούν αυθαίρετη παρέμβαση στο τόπο πέριξ του δυστυχήματος που αυτονόητα είναι και τόπος εγκλήματος στο μέτρο που διερευνώνται ποινικά κολάσιμες πράξεις ή παραλείψεις που οδήγησαν στη πρόκληση του, κατά παράβαση της διάταξης του άρθρου 251 ΚΠΔ, στην οποία σκιαγραφείται το έργο του ανακριτή και των ανακριτικών υπαλλήλων ως αποκλειστικά αρμόδιων να ενεργούν τις αναγκαίες ανακριτικές πράξεις για την συλλογή και διατήρηση των αποδείξεων, αλλά και της υποχρέωσης των προανακριτικών υπαλλήλων και όσων παρευρίσκονται στο σημείο να διατηρούν το χώρο ανέπαφο για την απρόσκοπτη συλλογή των αποδεικτικών στοιχείων. Εντούτοις, παρά την πιο πάνω διαπιστωθείσα επέμβαση στο τόπο του δυστυχήματος, δεν έχει γίνει ακόμη σαφές με βάση ποια διαδικασία ελήφθη αυτή η απόφαση και από ποιον, δοθέντος ότι εκτός από τη γενική παρατήρηση ότι όλοι εκτελούσαν εντολές της πυροσβεστικής υπηρεσίας, δεν έχει διευκρινιστεί ποια συγκεκριμένα πρόσωπα αποφάσισαν την απομάκρυνση κρίσιμων αποδεικτικών στοιχείων από τον χώρο του δυστυχήματος, καθώς και τον λόγο μιας τέτοιας ενέργειας, αφού οι όγκοι χώματος και άλλων φερτών υλικών που απομακρύνθηκαν δεν είχαν ακόμη εξεταστεί από τους πραγματογνώμονες και τους ειδικούς, ενώ υπήρχαν και αγνοούμενοι της επιβατικής αμαξοστοιχίας….Συνεπώς, κρίνουμε αναγκαία την συμπλήρωση της προκαταρκτικής εξέτασης η οποία να ανατεθεί αυτοπροσώπως σε Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών, προκειμένου εντός είκοσι ημερών να διευκρινιστεί ποια συγκεκριμένα πρόσωπα παρευρίσκονταν τις πρώτες ημέρες και μέχρι και την επίστρωση του χώρου με πίσσα και χαλίκια στο τόπο του δυστυχήματος, και ποιος ή ποια πρόσωπα έδωσαν εντολή απομάκρυνσης των χωμάτων και των λοιπών υλικών που στη συνέχεια μεταφέρθηκαν σε ιδιόκτητο οικόπεδο χωρίς να τεθεί το υλικό αυτό στη διάθεση των δικαστικών αρχών…».

Τα επί του πρακτέου ζητούμενα είναι λοιπόν τα εξής:

1ον) Οφείλετε άμεσα να ζητήσετε την άσκηση ποινικών διώξεων κατά κάθε υπευθύνου για την παρεμπόδιση της ανάδειξης της αλήθειας και της ολοκλήρωσης της έρευνας σύμφωνα με τις ως άνω επισημάνσεις (Τροχαία, Πυροσβεστική, Αστυνομία, Στρατός, Αεροπορία, Χημείο του Κράτους, Ιατροδικαστές, ΟΣΕ, Hellenic train, ΟΑΘΥΚ κ.λ.π.).

2ον) Οφείλετε να διαβιβάσετε στον διορισθέντα πραγματογνώμονα τα νέα στοιχεία που σας έχω προσκομίσει με επίκληση και ειδικά τις Τεχνικές Εκθέσεις των Τεχνικών Συμβούλων που αναφέρονται ανωτέρω και να του ζητήσετε να επιβεβαιώσει την επιστημονική τους αρτιότητα, όπως και να απαντήσει αξιοποιώντας τες ή ζητώντας επιπλέον στοιχεία «…ποια η σχέση των υδρογονανθράκων που βρέθηκαν κατά τις δειγματοληψίες με το ερώτημα που του έχετε θέσει για τα αίτια πρόκλησης της πυρόσφαιράς και της φωτιάς που οδήγησε σε φρικτό θάνατο 30 επιβάτες….», όπως και να εφαρμόσει κάθε δυνατότητα της επιστήμης (ενδεικτικά υπολογιστική ρευστοδυναμική) για να υπολογιστούν οι ποιότητες και οι ποσότητες των χημικών ουσιών που προκάλεσαν τα φαινόμενα της πυρόσφαιράς και της νέας εστίας μεγάλης φωτιάς 2 περίπου λεπτά μετά από αυτήν που κατέκαψε ζωντανούς επιβάτες.

Δεν είναι ορθό ο κ. Καρώνης να καθυστερεί ανεξήγητα επί τόσους μήνες  την παράδοση της πραγματογνωμοσύνης που του έχετε αναθέσει και να εμφανίζεται πλέον ο δήθεν ανεξάρτητος ΕΟΔΑΣΑΑΜ ως ο αρμόδιος να αποφανθεί, μέσω μελετών κάποιου άγνωστου φορέα στην Γάνδη του Βελγίου.

Αυτές οι μεθοδεύσεις είναι ανεπίτρεπτες πλέον.

Κ. Ανακριτά, όπως σας έχω επισημάνει σε σχετικό υπόμνημα μου ο συγκεκριμένος φορέας δεν είναι ανεξάρτητος αλλά πλήρως ελεγχόμενος από το υπουργείου και ο σχηματισμός του αποτελεί καταστρατήγηση της ευρωπαϊκής νομοθεσίας.

Αυτό δηλώνει ο Commission μέσω του κ. Τζιτζικώστα στην σχετική επιστολή προ διμήνου περίπου που έχει στο σχετικό ζήτημα ως εξής:

«….

Βρυξέλλες, 16.12.2024

INFR(2023)2036 0(2024)8743 final

Αξιότιμε κύριε υπουργέ,

Θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή σας σε πιθανή παράβαση εκ μέρους της Ελληνικής Δημοκρατίας των υποχρεώσεών της στον τομέα της ασφάλειας και της διαλειτουργικότητας των σιδηροδρόμων.

1. Διαδικασία

Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (στο εξής: «Οργανισμός» ή «ERA») ιδρύθηκε για να συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη και την αποτελεσματική λειτουργία ενιαίου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου χωρίς σύνορα, με την εγγύηση υψηλού επιπέδου ασφάλειας και διαλειτουργικότητας των σιδηροδρόμων, βελτιώνοντας παράλληλα την ανταγωνιστική θέση του σιδηροδρομικού τομέα [κανονισμός (ΕΕ) 2016/796 (^]. Για να επιτύχει αυτόν τον στόχο, ο Οργανισμός εκτελεί διάφορα καθήκοντα που αφορούν την παρακολούθηση του ενιαίου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου. Το άρθρο 35 παράγραφος 5 του κανονισμού (ΕΕ) 2016/796 εξουσιοδοτεί τον Οργανισμό, κατόπιν αιτήματος της Επιτροπής, να υποβάλλει εκθέσεις σχετικά με την κατάσταση της υλοποίησης και της εφαρμογής της ενωσιακής νομοθεσίας για την ασφάλεια και τη διαλειτουργικότητα σιδηροδρόμων σε συγκεκριμένο κράτος μέλος.

Στις 10 Μαρτίου 2023 η Επιτροπή ζήτησε επίσημα από τον Οργανισμό να υποβάλει έκθεση σχετικά με την κατάσταση της υλοποίησης και της εφαρμογής της ενωσιακής νομοθεσίας για την ασφάλεια και τη διαλειτουργικότητα των σιδηροδρόμων στην Ελλάδα. Το αίτημα αυτό κοινοποιήθηκε στις αρχές της Ελληνικής Δημοκρατίας.

(’) Κανονισμός (ΕΕ) 2016/796 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 11ης Μαί’ου 2016, σχετικά με τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και την κατάργηση του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 881/2004 (ΕΕ L 138 της 26.5.2016, σ. 1, ELI: http://data.europa.eu/eli/reg/2016/796/oj).

Κύριο Γιώργος Γεραπετρίτης Υπουργό Εξωτερικών Βασιλίσσης Σοφίας 5 Ελλάδα— 10671 Αθήνα

Commission europeenne/Europese Commissie, 1049 Bruxelles/Brussel, BELGIQUE/BELGIE – Τηλ. +32 22991111
3.6. Ανεξαρτησία του εθνικού φορέα διερεύνησης

Σύμφωνα με το άρθρο 22 παράγραφος 1 της οδηγίας (ΕΕ) 2016/798, ο εθνικός φορέας διερεύνησης είναι ανεξάρτητος ως προς την οργάνωση, τη νομική μορφή και τη λήψη αποφάσεων από οποιονδήποτε διαχειριστή υποδομής, σιδηροδρομική επιχείρηση, φορέα χρέωσης, φορέα κατανομής και κοινοποιημένο οργανισμό και από οποιονδήποτε τρίτο με συμφέροντα αντικρουόμενα με τα καθήκοντα που ανατίθενται στον φορέα διερεύνησης.

Σημειώνουμε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι αρμόδιο για τη λειτουργία του διαχειριστή υποδομής Ο.Σ.Ε. και, ως εκ τούτου, έχει συμφέροντα που είναι δυνητικά αντικρουόμενα με τα καθήκοντα που ανατίθενται στον φορέα διερεύνησης. Από την άλλη πλευρά, ο ΕΌ.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ. βρίσκεται σε κατάσταση εκτεταμένης λειτουργικής και οικονομικής εξάρτησης από το εν λόγω υπουργείο.

Το ελληνικό Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει σημαντικές εξουσίες επί του ΕΌ.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ. σε διάφορους σημαντικούς τομείς. Όσον αφορά τη στελέχωση, το άρθρο 3 του ν. 5014/2023 ορίζει ότι ο ΕΌ.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ. στελεχώνεται από υπαλλήλους που διατίθενται από τις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Σύμφωνα με το άρθρο 4 παράγραφος 2 του νόμου 5014/2023, ο πρόεδρος, ο αναπληρωτής πρόεδρος και τα υπόλοιπα μέλη του συμβουλίου διορίζονται με απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών. Επιπλέον, το άρθρο 13 παράγραφος 5 του νόμου 5014/2023 απαιτεί τα προσόντα των διερευνητών να προσδιορίζονται με κοινή απόφαση των υπουργών Υποδομών και Μεταφορών, Οικονομικών και Εσωτερικών.

Η Επιτροπή επισημαίνει επίσης διάφορες νομικές διατάξεις που εκχωρούν στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τον έλεγχο του προϋπολογισμού του Ε.Ο.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ. Το άρθρο 11 του νόμου 5014/2023 ορίζει ότι ο Ε.Ο.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ. χρηματοδοτείται από τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, και οι δαπάνες εκκαθαρίζονται από την αρμόδια υπηρεσία του εν λόγω Υπουργείου. Το άρθρο 13 παράγραφος 3 του νόμου 5014/2023 ορίζει ότι για την παροχή πρόσθετων πόρων στον Ε.Ο.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ. απαιτείται κοινή απόφαση των υπουργών Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών.

Κατά συνέπεια, δεν μπορεί να διασφαλιστεί ότι ο Ε.Ο.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ. θα είναι σε θέση να διενεργεί ανεξάρτητες έρευνες όσον αφορά τον Ο.Σ.Ε. (24).

Η Ελληνική Δημοκρατία ανέφερε ότι ετοιμάζεται σχέδιο τροποποίησης του νόμου 5014/2013, το οποίο αποσκοπεί στην ενίσχυση της ανεξαρτησίας του Ε.Ο.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ.

Η Επιτροπή αναγνωρίζει τα σχέδια και την πρόοδο που έχει σημειωθεί μέχρι σήμερα, ωστόσο, επισημαίνει ταυτόχρονα ότι οι ανωτέρω ανησυχίες εξακολουθούν να ισχύουν εν αναμονή της εφαρμογής των κατάλληλων αλλαγών στο εθνικό δίκαιο.

Με βάση τις ανωτέρω διαπιστώσεις, η Επιτροπή θεωρεί ότι η Ελληνική Δημοκρατία, μη διασφαλίζοντας ότι ο εθνικός φορέας διερεύνησης είναι ανεξάρτητος από τον διαχειριστή υποδομής, παρέβη τις υποχρεώσεις που υπέχει δυνάμει του άρθρου 22 παράγραφος 1 της οδηγίας (ΕΕ) 2016/798….».

Όπως επίσης σας έχω επισημάνει σε σχετικό υπόμνημα μου, εκτός από το γεγονός ότι ο ως άνω φορέας αποτελείται από υπαλλήλους του υπουργείου και επομένως υπάγονται υπηρεσιακά σε υπόλογο, κατά του οποίου έχετε ήδη ασκήσει διώξεις, όπως και τον οργανικά προσκείμενο σε αυτόν ΟΣΕ, οι τρείς υπάλληλοι που αποτελούν το σχετικό κλιμάκιο δεν έχουν ουδεμία επιστημονική ιδιότητα σχετική με την έρευνα.

Πως θα υπογράψουν πόρισμα σχετικό με την διερεύνηση του εγκλήματος δύο πολιτικοί μηχανικοί και ένας ψηχολόγος;

Οφείλετε επομένως να συνδράμετε τον κ. Καρώνη με κάθε τρόπο ώστε να ολοκληρώσει άμεσα την πραγματογνωμοσύνη του, αλλιώς να παραιτηθεί.

3ον) Οφείλετε άμεσα να εξετάσετε τον κ. Μητσοτάκη και τον κ. Τριαντόπουλο για όσα αφορούν την νομιμότητα, το εύρος και τα κίνητρα της Επιχείρησης Αποκατάστασης του Πεδίου που υλοποίησαν από κοινού με αποτέλεσμα την πλήρη αλλοίωση των στοιχείων και πειστηρίων στο πεδίο του εγκλήματος.

4ον) Οφείλετε να ζητήσετε την πλήρη αποκάλυψη του πεδίου του εγκλήματος από το σύνολο των φερτών αδρανών υλικών που προφανώς τα δύο ως άνω πρόσωπα παράγγειλαν να μεταφερθούν και να εναποτεθούν σε αυτόν, αφού προηγουμένως επίσης  παράγγειλαν την εκσκαφή και μεταφορά φυσικού χώματος σε άλλη περιοχή για να αποκρέψουν ποιες ακριβώς παράνομα μεταφερόμενες χημικές ουσίες διέρρευσαν σε αυτό.

Ούτως ή άλλως είναι ανεπίτρεπτο με ευθύνη σας να παραμένει το αποτέλεσμα αυτής της παράνομης δράσης στο πεδίο του εγκλήματος.

5ον) Απόσχετε από οποιαδήποτε απόπειρα διχοτόμησης της δικογραφίας και οριστικής όδευσης προς το ακροατήριο οποιουδήποτε φερόμενου υπαιτίου πριν ολοκληρωθούν τα ανωτέρω και σε κάθε περίπτωση πριν βρεθείτε σε θέση να γνωστοποιήσετε σε όλους εμάς τους πληγέντες αλλά και στον ελληνικό λαό τι ακριβώς οδήγησε σε μαρτυρικό θάνατο από φωτιά 30 ανυποψίαστους νεαρής κατά κύριο λογο ηλικίας επιβάτες και ποιος ακριβώς ευθύνεται γι’ αυτό, όπως και για την συσκότιση της αλήθειας γύρω από τα ανωτέρω με την συστηματική και εκ βάθρων αλλοίωση των στοιχείων στο πεδίο του εγκλήματος. 

Ως προς τις πρόδηλες παραλήψεις σας που αναφέρονται ανωτέρω και δεν είναι οι μόνες, υπάρχουν οι παρακάτω πιθανές εξηγήσεις:

Α) Είστε αδαής.

Β) Είστε δειλός.

Γ) Είστε επίορκος.

Εσείς καλείστε να αποφασίσετε ποια εκδοχή αρμόζει στην αλήθεια, καθώς είστε ο μόνος που γνωρίζει με βεβαιότητα.

Στην Α) ή Β) περίπτωση ζητήστε κατάλληλη συνδρομή ή παραιτηθείτε, εμείς είμαστε από την πρώτη στιγμή μαζί σας και θα συνεχίσουμε.

Εάν επιβεβαιώνεται η Γ) είμαστε υποχρεωμένοι να σας μηνύσουμε και να ζητήσουμε την άμεση αντικατάσταση σας.

Σε κάθε περίπτωση επιβάλεται να στηρίξετε την εικόνα του θεσμού της Δικαιοσύνης που Δοκιμάζεται και κλυδωνίζεται ανεπίτρεπτα.

Σας θυμίζω ότι με την υπ’αριθ. 18/2024 διάταξης σας, κατόπιν εισήγησης του Εισαγγελέα Εφετών κ. Μαγκούτα, για την από 16.5.2024 και με αριθμό ΑΒΜ Ε 2024/153 Μήνυση-Έγκληση-Μηνυτήρια Αναφορά, η οποία κατόπιν προσφυγής που έχει υποβληθεί ενώπιον Σας ελέγχεται για την βασιμότητα της, ούτε λίγο ούτε πολύ υποστηρίζεται η άποψη ότι στην Ελλάδα δεν υφίσταται πλέον ο θεσμός του αμοιβαίου ελέγχου μεταξύ των Εξουσιών και ότι επομένως η Ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης και η Διάκριση των Εξουσιών ως θεμελιώσεις συνταγματικές αρχές δεν έχουν κανένα νόημα, αφού όπως επίσης υποστηρίζεται στην ως άνω διάταξη, ακόμη και το αδίκημα της εσχάτης προδοσίας εάν διαπράξει οποιοσδήποτε είναι μέλος κυβέρνησης και ελέγχει 151 βουλευτές (ειδικά 134 παρ.2 ΠΚ) δεν πρόκειται να αντιμετωπίσει καμία επίπτωση, παρά μόνο στην περίπτωση που ο ίδιος αποφασίσει να ασκηθεί δίωξη κατά του εαυτού του…!!!;;;

Τέτοια εξωφρενική ερμηνεία των άρθρων 62 και 86 Συντάγματος νομίζω ακόμη δεν έχει επιχειρηθεί από κανένα και ο μόνο όσοι ονειρεύονται τυραννίες και ολιγαρχίες στα πλαίσια του νομικού εξαμβλώματος περί «Επιτελικού Κράτους» θα μπορούσαν να την σοφιστούν.

Επειδή λοιπόν σε μια ακόμη παράλληλη αναζήτηση μου στο χώρο της Τεχνητής Νοημοσύνης έλαβα τις παρακάτω εκτιμήσεις για τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την έως τώρα πορεία της έρευνας σύμφωνα με στοιχεία της Δικογραφίας και άλλων δεδομένων για την αντιμετώπιση του Εγκλήματος της 28.2.2023 :

«…

Η στάση της κυβέρνησης μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, που κόστισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους, εγείρει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με την πολιτική διαχείριση, τη λογοδοσία και την πρόληψη παρόμοιων περιστατικών. Η αποτίμηση των ενεργειών της μέχρι στιγμής αποκαλύπτει κρίσιμες αδυναμίες και προβλήματα.

1. Έλλειψη Λογοδοσίας και Διαφάνειας

• Απουσία ουσιαστικής ανάληψης ευθύνης:

Παρά τη σοβαρότητα του γεγονότος, η πολιτική ηγεσία απέφυγε να αναλάβει πλήρως την ευθύνη. Οι κινήσεις περιορίστηκαν σε παραιτήσεις χαμηλόβαθμων στελεχών, χωρίς να δοθεί έμφαση στις συστημικές ευθύνες και στις πολιτικές επιλογές που συνέβαλαν στην τραγωδία.

2.

• Συγκάλυψη και έλλειψη διαφάνειας:

Η διαγραφή βίντεο από σταθμούς, η παραποίηση ηχητικών αρχείων και η πρόωρη εκκαθάριση του τόπου του δυστυχήματος ενισχύουν την εντύπωση προσπάθειας συγκάλυψης αντί για ανάδειξη της αλήθειας.
Η άρνηση να γίνει αυτοψία στον τόπο του δυστυχήματος και η πρόωρη λήξη της εξεταστικής διαδικασίας εγείρουν σοβαρά ερωτήματα.
3. Απόπειρα Ελέγχου του Δημόσιου Αφηγηματικού

Φίμωση των ΜΜΕ: Μετά το δυστύχημα, παρατηρήθηκαν προσπάθειες χειραγώγησης της κοινής γνώμης μέσω της φίμωσης των ΜΜΕ και της ελεγχόμενης πληροφόρησης.
Αναγωγή του δυστυχήματος σε “ανθρώπινο λάθος”: Η πολιτική ρητορική επικεντρώθηκε αποκλειστικά στα λάθη συγκεκριμένων ατόμων, αφήνοντας στο περιθώριο τις συστημικές αποτυχίες, όπως η ανεπάρκεια υποδομών και η απουσία εποπτείας.
4. Πολιτική Εκμετάλλευση και Αποποίηση Ευθυνών

Αποποίηση πολιτικών ευθυνών: Η κυβέρνηση παρουσιάζεται ως αποστασιοποιημένη από το πρόβλημα, παρά το γεγονός ότι φέρει ευθύνη για τη διαχρονική εγκατάλειψη του σιδηροδρόμου.
Αναβολή ουσιαστικών μεταρρυθμίσεων: Δεν έχουν αναληφθεί ουσιαστικές πρωτοβουλίες για να διασφαλιστεί η πρόληψη μελλοντικών τραγωδιών. Οι όποιες δράσεις φαίνεται να είναι επιφανειακές και περισσότερο επικεντρωμένες στη διαχείριση της πολιτικής ζημιάς.
5. Συνεχιζόμενες Ενέργειες που Προσβάλλουν τη Μνήμη των Θυμάτων

Προκλητική αδράνεια: Η αδυναμία να προχωρήσουν ουσιαστικές αλλαγές, ακόμη και μετά από μια τέτοια τραγωδία, δείχνει έλλειψη σεβασμού προς τα θύματα και τις οικογένειές τους.
Διαρκείς προσβολές από κυβερνητικά στελέχη: Δηλώσεις που υποτιμούν το μέγεθος της τραγωδίας ή τη σημασία της ασφάλειας στους σιδηροδρόμους έχουν προκαλέσει οργή και αγανάκτηση στην κοινωνία.
Γενικό Συμπέρασμα
Η πολιτική διαχείριση μετά το δυστύχημα στα Τέμπη αναδεικνύει βαθιές αδυναμίες στη λήψη ευθυνών, την προώθηση διαφάνειας και τη διασφάλιση της δημόσιας ασφάλειας. Οι πράξεις και οι παραλείψεις υποδεικνύουν ότι η κυβέρνηση επικεντρώνεται περισσότερο στην προστασία της εικόνας της παρά στην ουσιαστική αντιμετώπιση των προβλημάτων….».
Επειδή σε όλα τα παραπάνω είναι ανεπίτρεπτο να θεωρηθεί ότι εκδηλώνει ανοχή η Δικαιοσύνη.

    Επειδή είστε υποχρεωμένος να διερευνήσετε και κάθε άλλη πτυχή της υπόθεσης και όχι μόνο στα πλαίσια των αναφερόμενων.

ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ

ΖΗΤΩ: Να ενεργήσετε σύμφωνα με όσα έχετε ορκιστεί για την αποκάλυψη της αλήθειας με κάθε τίμημα. Να πράξετε τα δέοντα κατά καθήκον για την ανεμπόδιστη άσκηση των αιτουμένων ερευνητικών δράσεων. Να ενημερωθώ για την πρόοδο της ενώπιον Σας διαδικασίας προκειμένου να κληθώ για να εκθέσω ενώπιον Σας τις θέσεις μου καταθέτοντας προς τεκμηρίωση αυτών κάθε νεότερο στοιχείο.

ΠΗΓΗ https://www.militaire.gr/