Αύξηση των έγκαιρων κρατήσεων, των all in διακοπών, αλλά και των διακοπών με αυτοκίνητο από τη μία, αλλά και άνοδος της ζήτησης για ξενοδοχεία υψηλών κατηγοριών συνθέτουν το προφίλ των Γερμανών ταξιδιωτών τη φετινή, θερινή, τουριστική περίοδο, όπως αποκαλύπτουν τα στοιχεία των κορυφαίων Γερμανών τουριστικών πρακτόρων.
Εν τω μεταξύ, εκτός από προορισμούς μεσαίων, αλλά και μεγάλων αποστάσεων, οι Γερμανοί φαίνεται να δίνουν “ψήφο εμπιστοσύνης” στην ίδια τους τη χώρα, αλλά και σε γειτονικές χώρες που είναι προσβάσιμες από ξηράς, σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας που διεξήγαγε το γερμανικό, τουριστικό site touristik aktuell μεταξύ μεγάλων Γερμανών tour operators.
Η Γερμανία σημείο αναφοράς
“Η ζήτηση στον τομέα των διακοπών με αυτοκίνητο παραμένει πολύ υψηλή -σημαντικά υψηλότερη, σε σχέση με τα περυσινά στοιχεία”, παρατηρεί ο Dino Steinkamp, επικεφαλής του τμήματος προϊόντων για την Ευρώπη στον όμιλο Dertour. Σύμφωνα με τον ίδιο, υψηλοί διψήφιοι ρυθμοί ανάπτυξης καταγράφηκαν στην Ιταλία, τη Γερμανία και ιδιαίτερα στις πολωνικές ακτές της Βαλτικής. Παρόμοια είναι η κατάσταση και στον FTI, όπου μόνο για τη Γερμανία καταγράφεται διψήφια αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με το προηγούμενο έτος, όπως διαβεβαιώνει η Juliane Berauer, υπεύθυνη για τον τομέα “Selfdrive & City”.
Εκπτώσεις, προσφορές, αλλά και υψηλής κατηγορίας ξενοδοχεία στο επίκεντρο
Ο όμιλος TUI, που αποτελεί τον ηγέτη της αγοράς στις έγκαιρες κρατήσεις απολαμβάνοντας ένα εντυπωσιακά μεγάλο μερίδιο νέων πελατών, το οποίο ξεπερνά το 40%, αναφέρει επίσης ανάπτυξη. “Ειδικά οι οικογένειες αποφασίζουν να κάνουν κράτηση νωρίς φέτος”, λέει η Nicole Sohnrey, υπεύθυνη στην TUI για τα ταξίδια με αυτοκίνητο.
Από την πλευρά του ο Jonas Neubert από τον Alltours εξηγεί ότι “οι ενίοτε υψηλές αυξήσεις των τιμών της προηγούμενης σεζόν έπληξαν ιδιαίτερα τις οικογένειες, γι’ αυτό και κάνουν κρατήσεις με μεγαλύτερη ευαισθησία ως προς τις τιμές και επωφελούνται όλο και περισσότερο από τις ειδικές οικογενειακές προσφορές, τις εκπτώσεις έγκαιρης κράτησης και τις υπηρεσίες all-inclusive.
Ωστόσο, μια άλλη εξέλιξη φαίνεται να έρχεται σε αντίθεση με αυτό -τουλάχιστον με την πρώτη ματιά, καθώς παρατηρείται η τάση οι προτάσεις υψηλότερης ποιότητας μα γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς στους πελάτες. Ο Dino Steinkamp του Dertour, δεν είναι ο μόνος που παρατηρεί ότι , λέγοντας: “Υπάρχει μια αξιοσημείωτη αύξηση της ζήτησης μεταξύ των οικογενειών για ξενοδοχεία στην κατηγορία τεσσάρων αστέρων superior έως πέντε αστέρων”, εξηγεί ο Dino Steinkamp του Dertour.
Αυτό δείχνει ότι η “ευαισθησία ως προς την τιμή” δεν πρέπει απαραίτητα να ταυτίζεται με τη “φτηνή επιλογή” όσον αφορά τη συμπεριφορά των κρατήσεων.
ΠΗΓΗ https://money-tourism.gr/