Μας δουλεύουν προτεραιότητα στα ΚΥΤ και όχι στα Νοσοκομεία των νησιών
Προτεραιότητα είναι η στελέχωση των ΚΥΤ αφού μέχρι σήμερα δεν γίνονταν υγειονομικοί έλεγχοι με αποτέλεσμα να υπάρχουν σοβαρά κρούσματα ασθενειών που μπορούν να μεταδοθούν στον πληθυσμό, όπως στη Σάμο με τα κρούσματα φυματίωσης.
Ωστόσο το θέμα είναι ποιος θα πληρώσει όταν υπάρχουν δηλώσεις ότι δεν θα δίνουν ΑΜΚΑ. Δεν θα πληρώνουν οι Έλληνες φορολογούμενοι την πρόσβαση των αλλοδαπών στο εθνικό σύστημα υγείας και τα νοσοκομεία και κέντρα υγείας είναι υποστελεχωμένα ενώ ασθενοφόρα δεν παίρνουν μπρος και χρειάζεται να τα σμπρωχνουν πολίτες.
Το θέμα μας λοιπόν είναι ότι συνεχίζεται μια πολιτική από τους προηγούμενους και επικοινωνιακά κάνουμε δηλώσεις για να χρυσώσουμε το χάπι μην πω ότι αποτελεί άκρατο λαϊκισμό.
Οριστικοποιήθηκαν και αναρτήθηκαν την Παρασκευή οι πίνακες των επιτυχόντων του προγράμματος PHILOS – II. Με εντολή του υπουργού Υγείας, Βασίλη Κικίλια, δίνεται άμεση προτεραιότητα στη διαδικασία υπογραφής σύμβασης με τους επιτυχόντες εκείνους που θα στελεχώσουν τα Κέντρα Υποδοχής και Ταυτοποίησης (ΚΥΤ) των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου.
Πιο συγκεκριμένα, εντός των επόμενων τριών εβδομάδων θα έχουν αναλάβει υπηρεσία στα ΚΥΤ των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου, συνολικά 145 επαγγελματίες υγείας ειδικοτήτων όπως: ιατροί, νοσηλευτές, μαίες, ψυχολόγοι, επισκέπτες υγείας, κοινωνικοί λειτουργοί, διαπολιτισμικοί μεσολαβητές/διερμηνείς, διασώστες, συντονιστές πεδίου και συντονιστής υπηρεσιών.
Αμέσως μετά θα ακολουθήσει η υπογραφή συμβάσεων και ανάληψη υπηρεσίας των επιτυχόντων επαγγελματιών υγείας, οι οποίοι θα στελεχώσουν τα Κέντρα Υγείας και τα Γενικά Νοσοκομεία του ΕΣΥ των νησιών, ενώ έχει προγραμματιστεί η άμεση επαναπροκήρυξη των θέσεων που δεν καλύφθηκαν.
Παράλληλα, ο γενικός γραμματέας Δημόσιας Υγείας, Παναγιώτης Πρεζεράκος, επισκέφθηκε το προηγούμενο διήμερο τη Λέσβο για την εκτίμηση της κατάστασης και τον σχεδιασμό αποτελεσματικών μέτρων υγειονομικής υποστήριξης των τοπικών δομών.
