Ανάστατοι είναι οι γονείς σε Δημοτικό Σχολείο
εξαιτίας της αφαίρεσης θρησκευτικού συμβόλου (εικόνα) μέσα από τάξη. Συγκεκριμένα στην συνέλευση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων με αφορμή την ενημέρωση για το θέμα εκπαίδευσης των παιδιών προσφύγων - μεταναστών στο συγκεκριμένο σχολείο, παρατηρήθηκε ότι είχε κατέβει η εικόνα του Χριστού από τον τοίχο
.
Στην επισήμανση αυτή προς τον διευθυντή του σχολείου η απάντηση του ήταν η εξής : Κατέβηκε για να μην πέσει σε κανένα κεφάλι και κτυπήσει κάποιο παιδάκι!
Βέβαια η εικόνα είναι κρεμασμένη εδώ και πολλές δεκαετίες και ουδέποτε έχει πέσει να κτυπήσει κάποιον.
Λέτε τώρα να έχει χαλαρώσει ο κρίκος που το στηρίζει ή άλλοι τελικά είναι οι λόγοι για το κατέβασμα της εικόνας;
chiosin
