Πλέον είναι ορατός ο φόβος η κυβέρνηση να θελήσει να σταματήσει αυτό το κύμα στον Έβρο ώστε να μην πιεστεί η Θεσσαλονίκη με χιλιάδες πρόσφυγες.
Μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος των συνοριοφυλάκων Παναγιώτης Χαρέλας ανέφερε πως αυτή την στιγμή παρακάμπτουν το κέντρο πρώτης υποδοχής στην Ορεστειάδα, που έχει γεμίσει πια. Επίσης σημείωσε πως αν και τα σύνορα είναι σε συναγερμό, λόγω της ελληνοτουρκικής κρίσης, το προσωπικό φύλαξης δεν έχει ενισχυθεί
