27 Οκτωβρίου 2017

Η "ομάδα παρέμβασης πολιτών Καρλοβασίου" στη Σμύρνη.


Ήταν μεγάλη χαρά για τα στελέχη του Γενικού Προξενείου της Σμύρνης και εμένα η παρουσία της "ομάδας παρέμβασης πολιτών Καρλοβασίου" και περίπου 150 πολιτών από το Καρλοβασι της Σάμου στη Σμύρνη. Στην εκδήλωση τους (21.10.17) είχα την ευκαιρία να τα πούμε από κοντά και στο χαιρετισμό μου να τονίσω την ιδιαίτερη σημασία της ακτοπλοϊκής διασύνδεσης Σίγιατζικ-Καρλόβασι που λειτουργεί από τον Ιούλιο του 2016 με τη στήριξη των αυτοδιοικητικών φορέων της Σάμου, του Δημάρχου Seferihisar και της Αρχής μας. Εξέφρασα ιδιαίτερη ικανοποίηση για τη μεγάλη αύξηση της τουριστικής προσέλευσης από την ευρύτερη περιοχή της Σμύρνης και το Κουσάντασι προς τη Σάμο. Το ευχάριστο είναι ότι και τα άλλα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, η Χίος, η Λέσβος, η Κως, η Ρόδος αλλά και τα μικρότερα νησιά εμφανίζουν αύξηση τουριστικών εισροών από την Τουρκία. Ο τουρισμός δεν φέρνει μόνο εισόδημα αλλά συμβάλλει στην ενίσχυση των σχέσεων των δυο γειτονικών λαών και αυτό είναι εξίσου σημαντικό αν όχι σημαντικότερο. Ελπίζουμε να τους ξαναδούμε σύντομα στη Σμύρνη