Το σχετικό ρεπορταζ του Σαμιακού Βήματος σε αναδημοσίευση από το Samostoday.gr αναφέρει:
Σύμφωνα με τους Αυτοδύτες Σάμου, εδώ και λίγες μέρες υπήρχαν αναφορές τόσο από το Λιμενικό, όσο και από το Αρχιπέλαγος, ότι μια μικρή φώκια βρίσκεται στη θάλασσα, σε μικρή απόσταση από τις ακτές και πάντα στη βόρεια πλευρά του νησιού.
Έτσι σήμερα Παρασκευή (08/09) μέλη του Συλλόγου Αυτοδυτών κάνοντας τη θαλάσσια περιπολία, εντόπισαν την μικρή φώκια σε μικρή απόσταση από την ακτή. Χαρακτηριστικά είπαν: «Κάποια στιγμή ακούσαμε κάτι ήχους, αλλά δεν καταλάβαμε τι ήταν. Σβήσαμε τη μηχανή του σκάφους, ξανακούστηκαν καθαρά πλέον οι κραυγές της φώκιας, η οποία ήρθε με φιλικές διαθέσεις προς εμάς και την ανεβάσαμε στο σκάφος».
Ο διευθυντής της ΔΕΗ συμπατριώτης μας δείχνει με μια φωτογραφία που έχει αναρτήσει ότι η μικρή φώκια βρίσκεται στην παραλία του εργοστασίου της ΔΕΗ όπου τυχαία την συναντούν οι αυτοδύτες όπου και τυχαία την παραδίδουν στο Αρχιπέλαγος μη τρελαθούμε εντελώς
Επειδή πριν δυο μέρες τυχαία το Αρχιπέλαγος έκανε μια ανακοίνωση .....ότι η Αργυρώ ήταν που πυροβολήθηκε από αγνώστους και επειδή την άλλη μέρα .......τυχαία βρέθηκε μια μικρή φώκια και επειδή την άλλη μέρα ..........τυχαία ειδοποιήθηκαν οι αυτοδύτες και επειδή...... τυχαία έβγαλαν και μια φωτογραφία οι αυτοδύτες και επειδή .....h τυχαία φωτογράφιση των αυτοδυτών σπέρνει τώρα τον πανικό βγήτε όλοι εσείς t;vra να πείτε την αλήθεια
