Απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή του Ποταμιού, Γιώργου Αμυρά, ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσας ανέφερε ότι δεν έχει βρεθεί πλοίο για να αντικαταστήσει το «Aqua Spirit» της ΝΕΛ μετά την κήρυξη της εταιρείας έκπτωτης από την γραμμή.
Η άλλη ενδοκυκλαδίτικη γραμμή εξυπηρετείται από το πλοίο «Άρτεμις» της Hellenic Seaways. O υπουργός μεταξύ άλλων στην απάντησή του ανέφερε ότι το νομικό πλαίσιο για να κηρυχθεί έκπτωτη μια εταιρεία είναι αρκετά περίπλοκο και στην πραγματικότητα είναι έτσι στημένο ώστε να εξυπηρετεί τα συμφέροντα των εταιρειών κι όχι το δημόσιο συμφέρον.
Αυτός είναι ο λόγος, κατά τον κ. Δρίτσα, που δεν είναι εύκολο να κηρυχθεί έκπτωτη μια εταιρεία. Στην περίπτωση της ΝΕΛ ανέφερε ότι εμφανίζονταν συνεχώς νέα έγγραφα, που ανέφεραν ότι προχωρούν οι εργασίες επισκευής των πλοίων, προκειμένου να επανέλθουν στα δρομολόγια τους και γι’ αυτό το υπουργείο δεν μπορούσε να κηρύξει έκπτωτη την εταιρεία.
Επίσης ο υπουργός ανέφερε πως είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρεθεί πλοίο για να αντικαταστήσει ένα από τα υφιστάμενα στις άγονες γραμμές, παρότι θα λαμβάνει επιδότηση. Κι ανέφερε χαρακτηριστικά, ότι μέχρι σήμερα δεν έχει βρεθεί πλοίο να αντικαταστήσει το «Aqua Spirit».
Εμείς θα προσθέταμε ότι το ίδιο ισχύει και για την γραμμή Λαύριο - Άη Στράτης - Λήμνος - Καβάλα που τώρα εξυπηρετείται από το Express Πήγασος ένα πλοίο που δεν έχει καμπίνες.
Η άλλη ενδοκυκλαδίτικη γραμμή εξυπηρετείται από το πλοίο «Άρτεμις» της Hellenic Seaways. O υπουργός μεταξύ άλλων στην απάντησή του ανέφερε ότι το νομικό πλαίσιο για να κηρυχθεί έκπτωτη μια εταιρεία είναι αρκετά περίπλοκο και στην πραγματικότητα είναι έτσι στημένο ώστε να εξυπηρετεί τα συμφέροντα των εταιρειών κι όχι το δημόσιο συμφέρον.
Αυτός είναι ο λόγος, κατά τον κ. Δρίτσα, που δεν είναι εύκολο να κηρυχθεί έκπτωτη μια εταιρεία. Στην περίπτωση της ΝΕΛ ανέφερε ότι εμφανίζονταν συνεχώς νέα έγγραφα, που ανέφεραν ότι προχωρούν οι εργασίες επισκευής των πλοίων, προκειμένου να επανέλθουν στα δρομολόγια τους και γι’ αυτό το υπουργείο δεν μπορούσε να κηρύξει έκπτωτη την εταιρεία.
Επίσης ο υπουργός ανέφερε πως είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρεθεί πλοίο για να αντικαταστήσει ένα από τα υφιστάμενα στις άγονες γραμμές, παρότι θα λαμβάνει επιδότηση. Κι ανέφερε χαρακτηριστικά, ότι μέχρι σήμερα δεν έχει βρεθεί πλοίο να αντικαταστήσει το «Aqua Spirit».
Εμείς θα προσθέταμε ότι το ίδιο ισχύει και για την γραμμή Λαύριο - Άη Στράτης - Λήμνος - Καβάλα που τώρα εξυπηρετείται από το Express Πήγασος ένα πλοίο που δεν έχει καμπίνες.