ΑΛΛΑΓΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ.. ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ...
Ένα περιστατικό που γράφτηκε ότι συνέβη στην Μυκάλη με κάποια καταστηματάρχη που..θεωρεί τον εαυτό της επαγγελματία , μιλάω για την κυρία που αρνήθηκε να εξυπηρετήσει πελάτες διότι λέει πάρκαραν το αυτοκίνητο τους σε πάρκινκ του διπλανού καταστήματος , καθώς και ένα που έτυχε σε μένα τις τελευταίες μέρες δείχνουν σαφέστατα πόσο πίσω είμαστε στο θέμα .. τουρισμός . Πόσο στραβά έχουμε δει και έχουμε κατανοήσει το θέμα εξυπηρέτησης επισκεπτών είτε πρόκειται για ξένους είτε για Έλληνες είτε ,και πόσο μάλλον δηλαδή , πρόκειται για ντόπιους . Απαράδεκτες συμπεριφορές που πληγώνουν την όποια προοπτική ανάπτυξης , που δείχνουν την επιτακτική ανάγκη για αλλαγές , που δείχνουν πόση δουλειά - οργάνωση - επιμόρφωση απαιτείται σε όλους όσους θέλουν να ασχολούνται και να έχουν επαφή με κόσμο και με τουρίστες . Προχθές λοιπόν καθόμασταν σε παραλιακό εστιατόριο - ταβέρνα σε μια φανταστική περιοχή του νησιού μας , απολαμβάνοντας το μοναδικό τοπίο, την καταγάλανη θάλασσα, και ομολογουμένως το ικανοποιητικό φαγητό και περνώντας κάποιες από τις τελευταίες όμορφες ανέμελες στιγμές του καλοκαιριού.....
, μετά από ένα πανέμορφο μπάνιο που το απολαύσαμε σε κοντινή παραλία και νοιώσαμε για άλλη μια φορά το γιατί πρέπει να είμαστε ευγνώμων που ζούμε σε αυτό τον παράδεισο ( βλέπε παλαιότερη ανάρτηση σχετικά ) έγινε κάτι που με αιφνιδίασε πρέπει να πω αλλά κυρίως με εκνεύρισε σε βαθμό που ήμουν έτοιμος να σηκωθώ να πληρώσω και να φύγω κάνοντας γνωστή στον ιδιοκτήτη την έντονη ενόχληση μου από το συμβάν , αλλά ήμασταν μεγάλη παρέα οπότε δεν ήθελα να χαλάσω την ηρεμία της και παρέμεινα κάνοντας το όμως θέμα στην παρέα που και αυτή το σχολίασε δυσμενώς . Εκεί που όπως σας είπα απολαμβάναμε τις ομορφιές του τόπου μας , όλη η παρέα μας που αποτελούνταν από 15-16 άτομα μαζί με τα παιδιά , στα διπλανά τραπέζια άρχισαν να κάθονταν και άλλος κόσμος κυρίως ξένοι τουρίστες που πιθανών να ήταν από τα δωμάτια της περιοχής. Τότε λοιπόν , χωρίς καμία αναστολή , ο ιδιοκτήτης κάνει σαφή παρατήρηση σε μία από τις μανάδες τις παρέας ότι έχει πρόβλημα με τα .. παιδιά τα οποία κινούνταν στον χώρο και φυσικά μίλαγαν λίγο πιο έντονα , χωρίς όμως πραγματικά να δημιουργούσαν πρόβλημα με τους υπόλοιπους πελάτες του μαγαζιού. Εξάλλου δεν θα αφήναμε να συμβεί κάτι τέτοιο , δεν είμαστε ούτε άξεστοι ούτε χωριάτες ούτε γύφτοι . Δεν μπορείς όμως σαν κατάστημα να απαιτείς από τις οικογένειες είτε να μην έχουν τα παιδιά τους μαζί είτε όταν τα έχουν να τα έχουν .. στρατιωτάκια ακούνητα και αμίλητα . Αν δεν θες να εξυπηρετήσεις οικογένειες , πράγμα το οποίο φυσικά είναι παράνομο , το λες από την αρχή εξηγώντας το πόσο άσχετος και αντιεπαγγελματίας , άξεστος και χωριάτης είσαι. Από εκεί πρέπει να ξεκινήσουμε για τις μεγάλες αλλαγές που πρέπει να κάνουμε στον τόπο μας. Εδώ υπάρχει μια τεράστια πληγή που πρέπει να κλείσει , γιατί με τέτοιους υποτιθέμενους επαγγελματίες όσες υποδομές και να φτιαχτούν , όση διαφήμιση και να γίνει , πάλι μηδαμινό αποτέλεσμα θα έχουμε αν εμείς οι ίδιοι δεν γίνουμε σωστοί στην συμπεριφορά μας . Δεν ζήτησα να γίνουμε δούλοι και να σκύβουμε την μέση μας , απαιτείται όμως άψογη συμπεριφορά απέναντι στους πελάτες, επισκέπτες που έρχονται στους χώρους μας για να μας αφήσουν τα όμορφα λεφτουδάκια τους. Όταν όμως δεν λογαριάζουν ούτε τους ντόπιους πως θέλουμε να ξέρουν πως πρέπει να συμπεριφέρονται στους άλλους, Έλληνες και Ξένους . Από εδώ λοιπόν πρέπει να αρχίσουμε τις μεγάλες αλλαγές και εδώ απαιτείται το Επιμελητήριο να συμβάλει , με σεμινάρια και εκπαίδευση όσων θέλουν να ασχολούνται με τέτοια επαγγέλματα . Είναι κρίμα να ζούμε στον παράδεισο και να επιτρέπουμε σε ορισμένους ανεγκέφαλους να αμαυρώνουν όλη την καλή εικόνα που αποκομίζει ο επισκέπτης των νησιών μας , καιρός να αλλάξουν πολλά αν και δύσκολη η προσπάθεια πρέπει να επιτύχει αλλά πρέπει και οι ιθύνοντες να ασχοληθούν με το θέμα και το επιμελητήριο να δείξει ότι θέλει και μπορεί αλλιώς δεν πρόκειται να πετύχουμε τίποτα.... Ας κατακρίνουμε όλοι μαζί τις κακές στιγμές και ας αλλάξουμε τα πράγματα ...
, μετά από ένα πανέμορφο μπάνιο που το απολαύσαμε σε κοντινή παραλία και νοιώσαμε για άλλη μια φορά το γιατί πρέπει να είμαστε ευγνώμων που ζούμε σε αυτό τον παράδεισο ( βλέπε παλαιότερη ανάρτηση σχετικά ) έγινε κάτι που με αιφνιδίασε πρέπει να πω αλλά κυρίως με εκνεύρισε σε βαθμό που ήμουν έτοιμος να σηκωθώ να πληρώσω και να φύγω κάνοντας γνωστή στον ιδιοκτήτη την έντονη ενόχληση μου από το συμβάν , αλλά ήμασταν μεγάλη παρέα οπότε δεν ήθελα να χαλάσω την ηρεμία της και παρέμεινα κάνοντας το όμως θέμα στην παρέα που και αυτή το σχολίασε δυσμενώς . Εκεί που όπως σας είπα απολαμβάναμε τις ομορφιές του τόπου μας , όλη η παρέα μας που αποτελούνταν από 15-16 άτομα μαζί με τα παιδιά , στα διπλανά τραπέζια άρχισαν να κάθονταν και άλλος κόσμος κυρίως ξένοι τουρίστες που πιθανών να ήταν από τα δωμάτια της περιοχής. Τότε λοιπόν , χωρίς καμία αναστολή , ο ιδιοκτήτης κάνει σαφή παρατήρηση σε μία από τις μανάδες τις παρέας ότι έχει πρόβλημα με τα .. παιδιά τα οποία κινούνταν στον χώρο και φυσικά μίλαγαν λίγο πιο έντονα , χωρίς όμως πραγματικά να δημιουργούσαν πρόβλημα με τους υπόλοιπους πελάτες του μαγαζιού. Εξάλλου δεν θα αφήναμε να συμβεί κάτι τέτοιο , δεν είμαστε ούτε άξεστοι ούτε χωριάτες ούτε γύφτοι . Δεν μπορείς όμως σαν κατάστημα να απαιτείς από τις οικογένειες είτε να μην έχουν τα παιδιά τους μαζί είτε όταν τα έχουν να τα έχουν .. στρατιωτάκια ακούνητα και αμίλητα . Αν δεν θες να εξυπηρετήσεις οικογένειες , πράγμα το οποίο φυσικά είναι παράνομο , το λες από την αρχή εξηγώντας το πόσο άσχετος και αντιεπαγγελματίας , άξεστος και χωριάτης είσαι. Από εκεί πρέπει να ξεκινήσουμε για τις μεγάλες αλλαγές που πρέπει να κάνουμε στον τόπο μας. Εδώ υπάρχει μια τεράστια πληγή που πρέπει να κλείσει , γιατί με τέτοιους υποτιθέμενους επαγγελματίες όσες υποδομές και να φτιαχτούν , όση διαφήμιση και να γίνει , πάλι μηδαμινό αποτέλεσμα θα έχουμε αν εμείς οι ίδιοι δεν γίνουμε σωστοί στην συμπεριφορά μας . Δεν ζήτησα να γίνουμε δούλοι και να σκύβουμε την μέση μας , απαιτείται όμως άψογη συμπεριφορά απέναντι στους πελάτες, επισκέπτες που έρχονται στους χώρους μας για να μας αφήσουν τα όμορφα λεφτουδάκια τους. Όταν όμως δεν λογαριάζουν ούτε τους ντόπιους πως θέλουμε να ξέρουν πως πρέπει να συμπεριφέρονται στους άλλους, Έλληνες και Ξένους . Από εδώ λοιπόν πρέπει να αρχίσουμε τις μεγάλες αλλαγές και εδώ απαιτείται το Επιμελητήριο να συμβάλει , με σεμινάρια και εκπαίδευση όσων θέλουν να ασχολούνται με τέτοια επαγγέλματα . Είναι κρίμα να ζούμε στον παράδεισο και να επιτρέπουμε σε ορισμένους ανεγκέφαλους να αμαυρώνουν όλη την καλή εικόνα που αποκομίζει ο επισκέπτης των νησιών μας , καιρός να αλλάξουν πολλά αν και δύσκολη η προσπάθεια πρέπει να επιτύχει αλλά πρέπει και οι ιθύνοντες να ασχοληθούν με το θέμα και το επιμελητήριο να δείξει ότι θέλει και μπορεί αλλιώς δεν πρόκειται να πετύχουμε τίποτα.... Ας κατακρίνουμε όλοι μαζί τις κακές στιγμές και ας αλλάξουμε τα πράγματα ...
