από Σαμιακή Γνώμη
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΑΦΟΥ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΡΙΝ!!!
Αυτό και αν είναι ντροπή για την τοπική αυτοδιοίκηση, μετά την
παραδοχή της Δημοτικής Συμβούλου Σάμου κας Μαρίας Μαραντίδου σε προχθεσινή της συνέντευξη στο «Ράδιο Ιωνία 105,2» και στον δημοσιογράφο κ. Νώντα Βαλεοντή, πως πράγματι ο Δήμαρχος Σάμου κ. Στέλιος Θάνος έκανε προσυμβούλιο λίγες ώρες πριν το κρίσιμο Έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο της Πέμπτης 4 Αυγούστου για το Κέντρο Λαθρομεταναστών.
Στο προσυμβούλιο αυτό, όπως αποκαλύφθηκε πρόσφατα, ο κ. Θάνος ζήτησε τη δέσμευση των δημοτικών συμβούλων της παραταξής του ενυπόγραφη, ότι θα υποστηρίξουν τη πρότασή του για το Κέντρο Λαθρομεταναστών που έλεγε «όχι» στη λειτουργία του αλλά με προυποθέσεις που εξυπηρετούσαν τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Παπουτσή!
Όπως ανέφερε η κ. Μαραντίδου πράγματι έγινε προσυμβούλιο, αλλά δεν συνηθίζει (όπως είπε) να βάζει υπογραφές, σε προσυμβούλια, πριν τα θέματα αυτά συζητηθούν και πως θα διαμορφωθεί αυτή η συζήτηση!
Ανέφερε πως δεν πρόσεξε ποιοι συναδελφοί της υπέγραψαν και ποιοι όχι και «...δεν θα μπορούσα όμως πριν δω πως θα διαμορφωθεί η συζήτηση, τι στοιχεία καινούρια θα παρουσιαστούν κ.λ.π., να υπογράψω και να πω ναι, θα υποστηρίξω χωρίς να ακούσω»!!!!!!!!
Η κα Μαραντίδου είπε επίσης πως πιθανολογεί ότι ο Δήμαρχος έφτασε σε αυτή την ενέργεια διότι «...απλά, σε αυτό το έκτακτο δημοτικό συμβούλιο μετά τις 11 υπογραφές, συρθήκαμε σαν απολογούμενοι, σαν κατηγορούμενοι και ίσως γι’αυτό ο δήμαρχος ήθελε να διασφαλίσει εντός εισαγωγικών, ότι πήραμε μια απόφαση και ήταν σωστή».!!!
Η επιβεβαίωση αυτής της κας Μαραντίδου έρχεται να αποκαλύψει το πως λειτουργεί η παράταξη του Δημάρχου κ. Θάνου, σε τέτοια σοβαρά θέματα, μαζί και με την επιβεβαίωση του Δημοτικού Συμβούλου κ. Νίκου Τριανταφύλλου στον δημοσογράφο Γιώργο Γαρυφάλλου, ότι και αυτός υπέγραψε αλλά νόμιζε.........ότι υπέγραφε για άλλο πράγμα!!!!!!!
Αυτές οι αποκαλύψεις φανερώνουν ότι δεκάδες εκατοντάδες πολίτες, δημοτικοί συμβουλοι εκπρόσωποι κομμάτων, φορέων κ.α., παρακολούθησαν ένα 6ωρο Δημοτικό Συμβούλιο που όλα είχαν ΠΡΟΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ!!! και η παρουσία τους ήταν καθαρά διακοσμητική!
Να επαναλάβουμε για άλλη μια φορά κανείς μέχρι τώρα από τους υπόλοιπους δημοτικούς συμβούλους που έχουν εμπλακεί τα ονόματά τους από την παράταξη του Δημάρχου κ. Στέλιου Θάνου, δεν έχει επιβεβαιώσει ή διαψεύσει την αποκάλυψη αυτή των υπογραφών ενός προσύμφωνου «υποταγής» στον Δήμαρχο!
Πάντως δεν είναι καθόλου τυχαίο που στη μεγαλύτερη διάρκεια του εκτάκτου συμβουλίου, ο Αντιδήμαρχος Καρλοβάσου κ. Παριανός Πέτρος είχε ανησυχίες και διαρκώς φώναζε στην αντιπολίτευση να επισπεύσουν τη διαδικασία αφού έτσι κι αλλιώς είναι πλειοψηφία!!!
Κάτι ήξερε...
Οι υπόλοιποι 16 σύμβουλοι είναι οι:
Τριανταφύλλου Νίκος (παραδέχθηκε ότι υπέγραψε)
Ζάχαρης Νικόλαος
Καραδημητρίου Ζαφείρης
Καραμανώλης Μιλτιάδης
Καραμιχάλης Πολυκράτης
Καρλοβασίτης Ευάγγελος
Κοζώνης Αναστάσιος
Λύκος Νικόλαος
Μακρής Ευάγγελος
Ματθαίου Εμμανουήλ
Μαυρέλος Εμμανουήλ
Μηλίγκος Δημήτριος
Παριανόπουλος Παναγιώτης
Παριανού Πέτρος
Ρήγας Άγγελος
Στασινής Σταμάτης