Στην απόσυρση του νόμου Σουφλιά για την ανανέωση του στόλου οχημάτων προχώρησαν τα υπουργεία Οικονομιών και Περιβάλλοντος επικαλούμενα το …τεράστιο δημοσιονομικό έλλειμμα, που δεν επιτρέπει την συνέχιση του μέτρου αλλά και…. την απουσία περιβαλλοντικών κινήτρων (sic!).
Σύμφωνα με τον μετέχοντα στα ΔΣ του ΟΤΕ όταν η MIZENS έκανε πάρτι, υπουργό Οικονομικών κ. Γιώργο Παπακωνσταντίνου το ετήσιο κόστος της απόσυρσης υπολογίστηκε στα 400 εκ. ευρώ, χωρίς όπως είπε η χώρα μας να διαθέτει δική της αυτοκινητοβιομηχανία που θα συνέβαλλε στην τόνωση της οικονομίας και της απασχόλησης.
Το επιχείρημα που επικαλείται ο κ. Παπακωνσταντίνου είναι φαιδρό ,ψευδές, και σίγουρα δεν κινείται στο πνεύμα των προεκλογικών περιβαλλοντικών ...ανησυχιών του ΠαΣοΚ.
Το κόστος των μέτρων που προέβλεπε ο νόμος Σουφλιά δεν επιβάρυνε τον κρατικό προϋπολογισμό αφού το όλο πρόγραμμα ήταν αυτοχρηματοδοτούμενο. Οι δαπάνες της δέσμης των μέτρων θα καλύπτονταν από την αύξηση των περιβαλλοντικών τελών κυκλοφορίας, του Φ.Π.Α. και των επιπλέον τελών ταξινόμησης από τις επιπλέον πωλήσεις οχημάτων.
Μάλιστα υπάρχει η σχετική έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, η οποία ακριβώς προέβλεπε ότι δεν επιβαρύνεται ο προϋπολογισμός. Αυτή δεν μπορεί κανένας να την αμφισβητήσει μέσω ...πολυεξαρτημένων -διορισμένων επιτροπών.
Γέλωτες επίσης προκαλούν τα λεγόμενα της αρμόδιας υπουργού κυρίας Μπιρμπίλη ότι το κίνητρο της απόσυρσης θα μπορεί να συνοδευτεί με δύο κάρτες απεριορίστων διαδρομών για τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Για παράδειγμα αν η επιδότηση της απόσυρσης ενός ΙΧ είναι 1.000 ευρώ τα 500 ευρώ θα είναι το ποσό της επιδότησης και το υπόλοιπο ποσό θα είναι οι δύο κάρτες απεριορίστων διαδρομών.
Μα αγαπητή μου κυρία εάν λόγω του φορτωμένου προγράμματος σας ως …λογογράφος του κ. Παπανδρέου δεν είχατε τον χρόνο να επισκεφτείτε και να γνωρίσετε την Ελλάδα ,πέραν της πάλαι ποτέ Χαριλάου Τρικούπη , την νυν Ιπποκράτους και το Κολωνάκι , θα γνωρίζατε ότι πέραν από το κλεινόν άστυ(και την Θεσσαλονίκη) το ελληνικό κράτος δεν διαθέτει δημόσιες εταιρείες μεταφορών του επιβατηγού κοινού, αφού αυτές πραγματοποιούνται στην επαρχία από τα ιδιωτικά ΚΤΕΛ. Πως λοιπόν θα ...μοιράσετε κάρτες απεριορίστων διαδρομών. Με ξένα κόλλυβα; Τους μετόχους και τους ιδιοκτήτες των ΚΤΕΛ τους ρωτήσατε;
Ερχόμαστε στις ...περίεργες περιβαλλοντικές αντιλήψεις που δείχνει το ΠαΣοΚ. Η μελέτη των μέτρων του νόμου Σουφλιά για την απόσυρση, η οποία μάλιστα είχε δημοσιοποιηθεί χωρίς η επιστημονική κοινότητα να φέρει καμία αντίρρηση, υπολόγιζε μέσω της απόσυρσης, μείωση από 20% έως 35% των εκπεμπόμενων ρύπων έως το 2012 και από 50% έως 60% έως το 2015.
Η Κυβέρνηση του ΠαΣοΚ αγνοεί εντελώς αυτές τις μελέτες, αγνοεί την τεράστια περιβαλλοντική παράμετρο της ρύπανσης από την κυκλοφορία και αγνοεί και τις δεσμεύσεις της Ελλάδας απέναντι στους Διεθνείς Οργανισμούς και την Ε.Ε.
Παραπλανώντας τον ελληνικό λαό αφού προεκλογικά μας έλεγαν ότι «το μέτρο της απόσυρσης είναι ένα μέτρο που δεν μπορεί να το απορρίψει κανείς», η Κυβέρνηση Παπανδρέου σήμερα καταργεί ένα καλά μελετημένο περιβαλλοντικό πρόγραμμα μέτρων μείωσης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και το αντικαθιστά με το.... καθαρά εισπρακτικό μέτρο της αύξησης των τελών κυκλοφορίας.
ΥΓ. Η αύξηση των τελών κυκλοφορίας θα είναι έσοδο του προϋπολογισμού και δεν θα διατίθεται για την απόσυρση των οχημάτων, όπως προβλεπόταν στο νόμο Σουφλιά .Μάλιστα μεταθέτουν την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας τον ...Ιανουάριο και όχι μέχρι 31η Δεκεμβρίου που ισχύει όλα τα χρόνια.
Φυσικά και αυτό εντάσσεται στο σχέδιο που έχω αναφέρει, το οποίο ....επιτάσσει μερίδα των εσόδων να μεταφερθούν στο 2010, προκειμένου το έλλειμμα του έτους 2009 να κλείσει (ΚΑΙ με την βοήθεια της εξαρτημένης-διορισμένης ,από τον κ. Παπακωνσταντίνου, επιτροπής) σε υψηλά επίπεδα, ώστε πλαστά τον επόμενο χρόνο να παρουσιαστεί το έργο ...της μείωσης του ελλείμματος!!!
http://politis-gr.blogspot.com/