Η επέτειος της Εθνικής Παλιγεννεσίας του 1821 και του εορτασμού του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου βρίσκουν την Ελλάδα να δοκιμάζεται για άλλη μια φορά. Αντλούμε δύναμη και αισιοδοξία από τους αγωνιστές που έδωσαν το αίμα τους για την ελευθερία μας, αποδεικνύοντας ότι ο αγώνας και η ισχυρή θέληση ενός Έθνους μπορούν να αλλάξουν αυτό που κάποιοι άλλοι επιδιώκουν να ορίσουν ως μοίρα του. Το μήνυμα της 25ης Μαρτίου ας γίνει αφετηρία εκκίνησης μιας νέας πορείας για τον τόπο μας, ατενίζοντας το μέλλον με αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση, διασφαλίζοντας παράλληλα το Μέλλον της Νέας Γενιάς. Χρόνια πολλά. Υγεία σε όλους.
ΝΙΚΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
