Για μείωση της τουριστικής κίνησης στη γραμμή Κως-Αλικαρνασσόςμιλάει ο πλοιοκτήτης- καπετάνιος του ημερόπλοιου “Malena” Γιώργος Κέλλης.
της Νατάσας Παμπρή
Ο κ. Κέλλης αναφέρεται στις ιδιαίτερες συνθήκες του ανταγωνισμού, που επιφέρουν σημαντικές αλλαγές στο Αιγαίο, καθώς στη συγκεκριμένη διασυνοριακή γραμμή έχουν μείνει μόνο δύο πλοία με ελληνική σημαία, ενώ ολοένα και αυξάνονται τα σκάφη με ξένη σημαία. Ο καπετάνιος παράλληλα επισημαίνει ότι η αγοραστική δύναμη των επιβατών που ταξιδεύουν προς τη γείτονα χώρα έχει μειωθεί, ενώ οι αλλαγές που επήλθαν απο την εξαρση της πανδημίας του κορωνοϊού μετέβαλλαν ριζικά τα δεδομένα εις βάρος των ελληνικών συμφερόντων.
“Μετά το 2019 άλλαξαν όλα με την πανδημία του κορωνοϊού. Μέχρι τότε ήταν όλα καλά. Υπήρχε κόσμος, υπήρχε ζήτηση, υπήρχαν περισσότερα πλοία και δη ελληνικά στη γραμμή Κως -Μπόντρουμ. Φέτος ξεκινήσαμε από την αρχή ουσιαστικά, μόλις δύο πλοία ελληνικά στο Αιγαίο και αυτά τα δύο στην Κω, έχουμε όπως γνωρίζετε τα γεωπολιτικά θέματα με τη γείτονα χώρα, οπότε και αυτοί επιδιώκουν να έρθουν με διάφορους τρόπους γι αυτό και συναντάμε πολλά πλοία ξένης σημαίας που έρχονται και παραλαμβάνουν κόσμο από την Κω για να πάνε Τουρκία. Από κει και πέρα όμως η κίνηση δεν είναι αυτή που ήταν τα προηογύμενα χρόνια, γιατί έχει μειωθεί ο κόσμος που θέλει να πάει απέναντι. Επιπλέον ο κόσμος δεν είναι αυτός που ήταν τα προηγούμενα χρόνια, ο κόσμος ο “φραγκάτος” που θα αφήσει χρήματα, οπότε η εικόνα έχει αλλάξει και παλεύουμε με τον ανταγωνισμό και με την ποιότητα που έχουμε να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε῾, αναφέρει χαρακτηριστικά.
Διευκρινίζει ότι τη σύνδεση (με το Μπόντρουμ) εκτελούν δύο ελληνικά πλοία, το ῾Malena῾ και ένα ακόμη, το Apollon και πέντε περίπου πλοία ξένης σημαίας.
“Δε θα αναφερθώ αν είναι τουρκικής ή άλλης σημαίας πλοία τα οποία έρχονται στην Κω, παραλαμβάνουν κόσμο, τον πηγαίνουν απέναντι, τους φέρνουν το απόγευμα κλπ. Στον ανταγωνισμό μας δείχνει ένα γκρίζο σημάδι, επειδή έχουμε άλλες τιμολογιακές πολιτικές και τα πλοία μας είναι κάτω από ευρωπαϊκές κοινοτικές οδηγίες και εκείνα δεν είναι, ενδεχομένως να έχουμε εμείς τα ελληνικά μία ημερομηνία λήξης και να συνεχίσουν το Αιγαίο να το έχουν μόνο ξένης σημαίας πλοία και εταιρίες”, σημειώνει καταλήγοντας o κ. Κέλλης.
https://realvoice995.gr/navmachia-sti-grammi-kos-bontroum-emeinan-mono-dyo-skafi-ypo-elliniki-simaia/?fbclid=IwAR3X2bP1oTf5lgNirOaDDFbwpPThavXeQmmuPxbMTQTBUIYjknvEpHDtTzo
ΠΗΓΗ https://www.kostoday.com/