25 Ιουνίου 2021

Η άποψη του πρώην Νομάρχη Σάμου κ.Πυθαγόρα Βαρδίκου σχετικά με τη γνωστή ιστορία με το χωροταξικό που έχει, δήθεν, την υπογραφή μου ως Νομάρχη.

 



Ήλπιζα πως δεν θα  ασχοληθώ ξανά με το θέμα. Αλλά  άσχετοι ή εμπαθείς με υποχρεώνουν να ασχοληθώ και πάλι. Η γνωστή ιστορία με το χωροταξικό που έχει, δήθεν,  την υπογραφή μου ως Νομάρχη.

Το χωροταξικό ανατέθηκε από το ΥΠΕΧΩΔΕ σε μελετητικό γραφείο το 1988, 7 χρόνια πριν αναλάβω Νομάρχης. Για δύο χρόνια συζητήθηκε στα τότε 3  Δημοτικά Συμβούλια και 31 Κοινοτικά. Σε καμία από τις συζητήσεις δεν πήρα μέρος γιατί δεν ήμουν μέλος σε κανένα από τα Συμβούλια αυτά.


Τα επόμενα δύο χρόνια έγιναν αναρτήσεις στα Δημοτικά και Κοινοτικά Καταστήματα για παρατηρήσεις και διορθώσεις, τις οποίες δεν αντιλήφθηκα,   και από το 1992 κανείς, μα κανείς, δεν αναφέρθηκε σ’ αυτό. 

Την 1η Ιανουαρίου του 1995 ανέλαβα Νομάρχης και τον Φεβρουάριο της ίδιας χρονιάς μέσα στην καθημερινή μου αλληλογραφία αντίκρισα για πρώτη φορά το χωροταξικό το οποίο, από το 1992, , από  τον μελετητή και το ΥΠΕΧΩΔΕ, είχε πάρει τη μορφή Προεδρικού Διατάγματος και την υπογραφή του Προέδρου της Δημοκρατίας, χωρίς κανείς στη Σάμο το διάστημα αυτό,  να έχει την παραμικρή συμμετοχή.

Δεν θέλω να πω περισσότερα για όσους επιμένουν ότι εγώ το υπέγραψα. Δεν αξίζουν τον κόπο…