29 Ιουλίου 2017

Παράπονα από περιοχή Όρμου Καρλοβάσου 10η μέρα χωρίς νερό


Ποτε δεν "χρησιμοποιησα" τα μεσα ενημερωσης για ιδιον οφελος
. Να που ηρθε η στιγμη να το κανω.
7η μερα χωρις νερο σε τμημα της περιοχης, Ορμου Καρλοβασου, περιοχη Αγιου Κωνσταντινου που μενω.
Ενημερωσα απο την δευτερη μερα 20/7 τον αντιδημαρχο κ. Καλατζη αρμοδιο για το θεμα, και υποσχεθηκε
(οπως παντα κανει) οτι θα το δει.
Μιλησα και με αλλους και εφτασε λοιπον στα αυτια μου οτι ο
υπευθυνος εργολαβος θα προσπαθουσε να δωσει λυση στο προβλημα απο Δευτερα. Μεσολαβουσε Σ/Κ .
Κανε υπομονη ειπα στον ευατο μου. Υπαρχουν και τα μπανια του λαου!!. Μονο που εγω για πεμπτη μερα
δεν μπορουσα να κανω μπανιο στο σπιτι μου. Μεχρι τωρα αυτο που ακουγα σαν σπασμενο τηλεφωνο
ειναι οτι δεν εχει νερο η γεωτρηση, επεσε το ρελε και το σηκωσαν και αλλες δικαιολογιες.
Εντωμεταξυ, απο αυτα που γνωριζω, ολος σχεδον ο Ορμος Καρλοβασου, τροφοδοτειτε απο την ιδια γεωτρηση.
Για αλλους εχει νερο(και καλως εχει), και για εμας δεν εχει,τελέιωσε.Να σημειωθει οτι σπιτια σε πιο
μεγαλο υψομετρο, κανονικα τροφοδοτουνται ολο αυτο το διαστημα. Συνεχισα τα τηλεφωνηματα αυτη τη φορα 
προς την τεχνικη υπηρεσια του δημου, η οποια δια στοματος κας Τουντα δεν ειχε καμια ενημερωση! Και 
φτανουμε στο σημερα Τεταρτη 26/7, ακομη χωρις τροφοδοτηση νερου, οπου εφτασε το θεμα στο 
τοπικο ραδιοφωνο(οχι απο μενα), και ελαβα την ενημερωση οτι ο αντιδημαρχος κ. Καλατζης, εξεφρασε 
την αγανακτηση του, και οτι τον επρηξα και τον ενοχλησα με τα τηλεφωνηματα μου.Και μαλιστα εδωσε
ραδιοφωνικα και λυση! Να κλεινει ο απο κατω το νερο και να εχω εγω στον 1ο οροφο! Να πω μονο πως
και ο απο κατω, δεν εχει νερο και δεν το σχολιαζω αλλο αυτο. Θα σχολιασω ομως το πρηξιμο.

Αν οντως ετσι ειναι κ. Τασο Καλατζη, τοτε ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ. Να αναλαβει καποιος που αντεχει, και θα 
ενδιαφερεται πραγματικα για τα ζωτικα και επειγοντα προβληματα των δημοτων του, και θα τα επιλυει,
με οποιο (ψηφοθηρικο)κοστος. Και δεν θα τον νοιαζει μονο αν θα προλαβει να παραστει εγκαιρα σε 
καποια πανηγυρις!

Μαρία Αντωνίου
κάτοικος Καρλοβάσου