20 Νοεμβρίου 2014

Ο ΕΠΑΡΧΟΣ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΑΝΤΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ ΣΤΑ ΣΥΝΕΧΗ ΨΕΥΔΗ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ.

 
Κύριε Δράκο,

     Να είστε σίγουρος ότι δεν ακολουθώ τον κατήφορό σας, αλλά καλούμαι πια να απαντήσω επί προσωπικού και έχω το δικαίωμα νομίζω διότι χρησιμοποιείτε βαριές φράσεις στο πρόσωπο μου, περί διχασμένης προσωπικότητας, περί διορισμένου της κυβέρνησης σε κυβερνητικό πόστο. Τα ψέματα σας δεν έχουν όριο, αλλά η συνταγή μαγειρέματός τους είναι μπαγιάτικη.
Εγώ κύριε Δράκο είμαι εκλεγμένος αιρετός νομαρχιακός σύμβουλος 17 έτη από την πλειοψηφία των κατοίκων του Νομού και πάντα ήμουν στην πρώτη σειρά των εκλεγμένων στον Νομό, δεν υπήρξα ποτέ εγκάθετος ή τοποθετημένος ούτε συμβιβασμένος, η Ικαρία πάνω απ’ όλα για μένα.


     Μάθετε να ψηφίζετε στα συμβούλια και όχι τις πολιτικές σας περιστροφές ή κολοτούμπες να τις φορτώνετε στις πλάτες άλλων.


     Ο κόσμος κατάλαβε τον πανικό σας δεν χρειάζεται να απολογείστε το καταλάβαμε.


      Όσο για την Νέα Δημοκρατία ή το ΠΑΣΟΚ αυτοί οι χώροι που εμπλέκονται στο θέμα των ελαιοτριβείων;
Και που κινδυνεύει το κύριος της Νέας Δημοκρατίας ή η στάση της; Νομίζω ότι μπερδέψατε το γιαούρτι με το μπαρούτι.


       Πείτε μας κύριε Δράκο ψηφίσατε την πρόταση του Περιφερειακού Συμβουλίου;
Γιατί δεν λέτε Ναι και ότι ο Παμφίλης κατηγορείται από εσάς διότι ψήφησε Όχι, δηλαδή Λευκό;
Τι έπρεπε κατά την άποψη σας να κάνω;
Να ψηφίσω υπέρ της πρότασης όπως κάνατε εσείς ή κατά;
Μήπως δεν ξέρετε τι λέτε; Ή τελικά κοροϊδεύετε και τους ίδιους τους εαυτούς σας;


     Όσο για την διχασμένη προσωπικότητα υπό μορφή ερωτήματος προς το πρόσωπό μου κατά τη συνεχή εμπάθεια στον ρόλο τον θεσμικό που υπηρετώ, όταν δεν σας αρέσουν οι δημοκρατικά εκλεγμένοι προσβάλετε το λαό, αυτόν το λαό το θεωρείτε διχασμένη προσωπικότητα, που δημοκρατικά επιλέγει τον Παμφίλη Στέφανο για δεύτερη φορά Έπαρχο της Ικαρίας και των Φούρνων;


      Καλό το παραμύθι σας αλλά δεν έχει Δράκο.