16 Μαΐου 2010

Αντ. Σαμαράς: Η χώρα οδηγείται σε φαύλο κύκλο ύφεσης

Επίθεση στην κυβέρνηση εξαπέλυσε ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς, κατηγορώντας την εκ νέου πως με την πολιτική της οδηγεί τη χώρα σε έναν φαύλο κύκλο ύφεσης.

Μιλώντας σε εκπροσώπους μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, σε εκδήλωση της ΔΑΚ-ΜΜΕ, καταλόγισε στην κυβέρνηση πως μετά από αλλεπάλληλα λάθη τους τελευταίους μήνες, ψήφισε σειρά από μέτρα με στόχο τη δημοσιονομική προσαρμογή, ωστόσο, όπως είπε, τα μέτρα αυτά μόνα τους μπορούν να οδηγήσουν σε πολύ βαθιά ύφεση.

Ο κ. Σαμαράς τόνισε ότι η ανάπτυξη είναι η μόνη διέξοδος για τον τόπο μακροχρόνια, καθώς και ότι η τόνωση της οικονομίας, με μέτρα μηδενικού ή ελάχιστου δημοσιονομικού κόστους είναι το απαραίτητο συμπλήρωμα άμεσα.

Επανέλαβε δε ότι το κόμμα του από το Δεκέμβριο ζήτησε να ληφθούν μέτρα για τον περιορισμό του ελλείμματος και πρότεινε παράλληλα 23 συγκεκριμένες προτάσεις τόνωσης της αγοράς, χαμηλού ή μηδενικού δημοσιονομικού κόστους, ένα διαφορετικό, όπως είπε, μείγμα οικονομικής πολιτικής.

Ο κ. Σαμαράς σημείωσε ότι προχθές ο πρόεδρος του ΔΝΤ Ντομινίκ Στρος Καν, δήλωσε ευθέως ότι τα μέτρα που συμφωνήθηκαν τα πρότεινε η ελληνική κυβέρνηση.

«Συνεπώς, το μείγμα που προτάθηκε μπορούσε να έχει διαφορετικό μείγμα πολιτικής. Αρκεί να έπιανε τους στόχους για μείωση του ελλείμματος», παρατήρησε, σημειώνοντας ότι η κυβέρνηση «επέμεινε στο δικό της μείγμα πολιτικής που οδηγεί σε φαύλο κύκλο ύφεσης».

Αναφερόμενος, τέλος, στις κυβερνήσεις της ΝΔ παραδέχθηκε ότι «δίστασαν, άργησαν και δεν τόλμησαν τις περισσότερες φορές».

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Συνέντευξη Τύπου Παπανδρέου - Ερντογάν Στο επίκεντρο Κυπριακό και Αιγαίο - Συγκροτήθηκε Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας



Ειλικρινή βούληση ώστε να είναι πράγματι ιστορική η επίσκεψη του Ταγίπ Ερντογάν στην Ελλάδα διέκρινε ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, χαρακτηρίζοντας τον Τούρκο ομόλογό του άνθρωπο που δεν φοβάται να πάρει ρίσκα για τη βελτίωση των διμερών σχέσεων.

Στην εισαγωγική του ομιλία ο κ. Γ. Παπανδρέου, στο πλαίσιο της κοινής συνέντευξης τύπου, αναφέρθηκε αναλυτικά στην πορεία των ελληνοτουρκικών σχέσεων την τελευταία δεκαετία, σημειώνοντας ιδιαίτερα τις διερευνητικές επαφές, ώστε να υπάρξει ουσιαστική βελτίωση των διμερών σχέσεων.


Χαρακτήρισε ιδιαίτερα σημαντική την πρώτη συνεδρίαση του ελληνοτουρκικού συμβουλίου συνεργασίας για θέματα χαμηλής πολιτικής, αλλά «υψηλής σημασίας», όπω
ς τόνισε χαρακτηριστικά.


Ξεκαθάρισε, πάντως, ότι στη διαδικασία βελτίωσης των διμερών σχέσεων θα πρέπει να αποφεύγονται πράξεις που δεν έχουν κανένα όφελος για τη μία ή την άλλη πλευρά.


Επανέλαβε ότι η Ελλάδα στήριξε και στηρίζει την ευρωπαϊκή προοπτική της Τουρκίας, υπογραμμίζοντας ότι θα πρέπει να γίνεται σεβαστό το Διεθνές Δίκαιο, οι θ
ρησκευτικές και πολιτικές ελευθερίες.



Από την πλευρά του ο πρωθυπουργός της Τουρκίας τόνισε ότι οι διμερείς σχέσεις έχουν μπει σε πορεία αλλαγής, κάνοντας και εκείνος ιδιαίτερη μνεία στις συμφωνίες για τον τουρισμό, την καταπολέμηση της τρομοκρατίας και την ενέργεια.


Ο κ. Ερντογάν αναφέρθηκε και στην οικονομική κρίση -«η οποία είχε αφετηρία τις ΗΠΑ»- εκφράζοντας μάλιστα την άποψη ότι η Αντιπολίτευση θα έπρεπε να στηρίζει την προσπάθεια για να βγει η χώρα από τη κρίση




Σχετικά με το Κυπριακό ο Τούρκος πρωθυπουργός είπε ότι η χώρα του είναι έτοιμη να ανοίξει τη διαδικασία των συνομιλιών προς κάθε πλευρά με τη συμμετοχή της ΕΕ, του ΟΗΕ, αλλά και των ΗΠΑ.


Παράλληλα εξέφρασε την άποψη ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει υπάρξει εξέλιξη.

Για το θέμα του Αιγαίου είπε: «το Αιγαίο πρέπει να γίνει θάλασσα που ενώνει τις δύο πλευρές και όχι πεδίο αντιπαράθεσης».


Οι ερωτήσεις προς τους πρωθυπουργούς

Οι πρωθυπουργοί των δύο χωρών ρωτήθηκαν για το τι πρόκειται για να γίνει με τη Θεολογική Σχολή της Χάλκης, αλλά και τις πτήσεις στο Αιγαίο.

Ο κ. Ερντογάν υπογράμμισε την ανάγκη οι πτήσεις στο Αιγαίο να γίνονται από αφοπλισμένα αεροπλάνα, ενώ τόνισε ότι σύντομα θα υπάρξει λύση στο θέμα του Ορφανοτροφείου της Πριγκήπου.


Για το θέμα της Χάλκης

Σχετικά με τη Θεολογική Σχολή είπε ότι σύντομα θα υπάρξει λύση στο θέμα της Χάλκης.

Παράλληλα, κάλεσε την ελληνική πλευρά να επιτρέψει την εκλογή (και όχι το διορισμό) του μουφτή στη Δυτική Θράκη, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι ούτε η Τουρκία αναμειγνύεται στο θέμα του Οικουμενικού Πατριάρχη.


Ο κ. Παπανδρέου αναφέρθηκε στο θέμα της Χάλκης και των μουσουλμάνων της Θράκης λέγοντας ότι τα θέματα δεν είναι διμερή.


Εξέφρασε μάλιστα την άποψη ότι η ύπαρξη του Οικουμενικού Πατριαρχείου είναι προτέρημα για την Τουρκία και είναι προς όφελός της να λειτουργεί εκεί.


Σχετικά με τους μουσουλμάνους της Ελλάδας, ο κ. Παπανδρέου ξεκαθάρισε ότι ο ίδιος και ως υπουργός εργάστηκε για να αρθούν οι όποιες αδικές εις βάρος των μουσουλμάνων της Δυτικής Θράκης.




Παραβιάσεις του ελληνικού εναέριου χώρου

Ο κ. Ερντογάν ρωτήθηκε για τις παραβιάσεις του ελληνικού εναέριου χώρου από τουρκικά αεροπλάνα, το casus belli της Τουρκικής Εθνοσυνέλευσης, την παρουσία τουρκικών στρατευμάτων στην Κύπρο και την άρνηση της Αγκυρας να ανοίξει τα λιμάνια της στα κυπριακά πλοία.

Ο κ. Ερντογάν είπε ότι το θέμα του casus belli θα λυθεί, αλλά το θέμα αυτό δεν αφορά μόνο την τουρκική πλευρά.


Για τις παραβιάσεις επανέλαβε την επιθυμία της Αγκυρας οι πτήσεις των αεροπλάνων στο Αιγαίο να πετούν αφοπλισμένα.

Για το Κυπριακό υπενθύμισε το σχέδιο Ανάν και την προσωπική του πρωτοβουλία -προς τον ΓΓ του ΟΗΕ- να έρθει το θέμα στα Ηνωμένα Έθνη με την προσωπική του δέσμευση ότι «η Τουρκία θα βρίσκεται ένα βήμα πιο μπροστά ακόμα και από την ελληνική πλευρά».

Είπε δε ότι στη Σύνοδο που έγινε το 2004 στην Ελβετία η ελληνική και ελληνοκυπριακή πλευρά επιθυμούσε την αναβολή του δημοψηφίσματος.




Υπάρχει φόβος και δυσπιστία και από τις δυο πλευρές

Ο κ. Ερντογάν ξεκαθάρισε ότι τα λιμάνια της Τουρκίας θα άνοιγαν προς τα κυπριακά πλοία, εφόσον την ίδια ώρα άνοιγαν και τα λιμάνια της Κυπριακής Δημοκρατίας στα τουρκικά πλοία.




Απαντώντας ο κ. Παπανδρέου είπε ότι εξακολουθεί να υπάρχει φόβος και δυσπιστία, τόσο από την ελληνική πλευρά έναντι της Τουρκίας, όσο και από την άλλη πλευρά.

«Το θέμα είναι να αφήσουμε πίσω αυτή την εικόνα και να κοιτάξουμε το μέλλον».

Σχετικά με τις παραβιάσεις στο Αιγαίο, ο κ. Παπανδρέου είπε ότι το θέμα θα μπορούσε να λυθεί αν η Τουρκία έδινε σχέδια πτήσης: «έτσι δεν θα υπήρχαν αναχαιτίσεις».

Για το Κυπριακό ο κ. Παπανδρέου αναγνώρισε το θάρρος του κ. Ερντογάν να συζητά το Κυπριακό, σε αντίθεση με όσα λέγονταν παλαιότερα από την Αγκυρα «ότι το θέμα λύθηκε το 1974».



200 έδρες, ανίσχυρη κυβέρνηση Γιατί το κυβερνών κόμμα απορρίπτει τη μείωση των βουλευτών από 300 σε 200 που προτείνει ο κ. Σαμαράς


ΚΑΜΙΑ ΤΥΧΗ δεν φαίνεται να έχει η
πρόταση του προέδρου της ΝΔ κ. Αντ. Σαμαρά για μείωση του αριθμού των βουλευτών στο ελάχιστο προβλεπόμενο συνταγματικό όριο των 200 εδρών
από 300 που είναι σταθερά τις τελευταίες δεκαετίες. Το αίσθημα αυτοσυντήρησης των ίδιων των μελών του Κοινοβουλίου συνιστά το πλέον ανυπέρβλητο εμπόδιο για την υλοποίηση μιας τέτοιας πρότασης, που ακόμη και η διατύπωσή της αντιμετωπίστηκε παγερά
από τους ίδιους τους βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Επιπροσθέτως όμως προβληματισμός εκφράζεται και από το γεγονός ότι η μείωση των εδρών δυσχεραίνει την επίτευξη κοινοβουλευτικής αυτοδυναμίας σε περιπτώσεις οριακής εκλογής,όπως
συνέβη στην εκλογική αναμέτρηση του 2007,οπότε η ΝΔ εξέλεξε 152 από τους 300 βουλευτές, ενώ με την κατανομή 200 εδρών με μεγάλη δυσκολία θα εξασφάλιζε τους 101 βουλευτές που θα της επέτρεπαν τον σχηματισμό μονοκομματικής κυβέρνησης.

«Δεν πρόκειται να βρεθεί κοινοβουλευτική σύνθεση που να ψηφίσει υπέρ του... αυτοχειριασμού της» είναι η άποψη την οποία εκφράζουν έμπειροι πολιτικοί, καθώς η μείωση των εδρών σε 200 θα δημιουργήσει «ντόμινο» αλλαγών στον εκλογικό και ευρύτερα στον πολιτικό χάρτη, με επιπτώσεις που θα επηρεάσουν την επανεκλογή πολύ μεγαλύτερου αριθμού βουλευτών από τις 100 κοινοβουλευτικές έδρες που θα περικοπούν.

Στο πλαίσιο αυτό δεν πέρασε απαρατήρητη η θετική αποδοχή που έτυχε μεταξύ των βουλευτών η ασυνήθιστη για τα κοινοβουλευτικά ειωθότα αντίδραση του προέδρου της Βουλής κ. Φ.Πετσάλνικου, ο οποίος από το βήμα με έμμεσο αλλά σαφή τρόπο απέρριψε την πρόταση του προέδρου της ΝΔ, παραθέτοντας στοιχεία για να υποστηρίξει την άποψη ότι η χώρα μας δεν έχει... υπεράριθμους βουλευτές σε αναλογία με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, στην πλειονότητα των οποίων συνυπάρχουν περισσότερα του ενός νομοθετικά σώματα με τη μορφή είτε της Ανω Βουλής είτε της Γερουσίας ή και περιφερειακών κοινοβουλίων. Επιπλέον ο κ. Πετσάλνικος για να υπερασπιστεί τη θέση του επιχειρηματολόγησε υποστηρίζοντας ότι το συνολικό κόστος της λειτουργίας του Κοινοβουλίου είναι 3,5 τοις χιλίοις των συνολικών δαπανών του κρατικού προϋπολογισμού, ενώ οι αμοιβές των σημερινών «300» αντιπροσωπεύουν το 1 τοις χιλίοις.

Θα έχανε την έδρα ο Πρόεδρος της Βουλής!
Σύμφωνα με την ισχύουσα συνταγματική ρύθμιση (άρθρο 54), η οποία θέλει τον αριθμό των βουλευτών τής κάθε εκλογική περιφέρειας να προκύπτει με βάση την τελευταία απογραφή, και εφόσον εξακολουθήσει να ισχύσει η ταύτιση των εκλογικών περιφερειών με τους σημερινούς νομούς, η ενδεχόμενη μείωση του συνολικού αριθμού θα μειώσει οριζόντια την κοινοβουλευτική εκπροσώπηση σε όλη την επικράτεια.

Ο οριζόντιος όμως περιορισμός των εδρών θα πλήξει κυρίως τις μικρότερες περιφέρειες, καθώς σε μια τέτοια περίπτωση θα μετατραπούν σε μονοεδρικές όλες οι υφιστάμενες διεδρικές περιφέρειες, με πρώτη από όλες την Καστοριά στην οποία εκλέγεται ο κ. Πετσάλνικος, και εφόσον γίνει μονοεδρικός ο νομός του βέβαιον είναι ότι θα περάσει σε «γαλάζια» χέρια. Ετσι εξηγείται μάλλον και η επιλογή του να δημοσιοποιήσει τη διαφωνία του με την προτεινόμενη ρύθμιση. Μονοεδρικές επίσης θα γίνουν περιφέρειες όπως η Φλώρινα, η Πρέβεζα, η Χίος, το Λασίθι και το Ρέθυμνο. Το ίδιο πολύ πιθανόν είναι να συμβεί, δηλαδή να μείνουν με ένα ή το πολύ δύο βουλευτές, με τη συντριπτική πλειονότητα των τριεδρικών περιφερειών, όπως η Αρκαδία, η Αργολίδα, η Αρτα, η Λακωνία, η Ξάνθη, η Ροδόπη, η Δράμα, η Χαλκιδική, το Κιλκίς, η Λέσβος, η Κέρκυρα και οι Κυκλάδες.

Από μία ως δύο έδρες θα χάσουν επίσης οι μεσαίου μεγέθους περιφέρειες, όπως οι τετραεδρικές (Εβρου, Καβάλας, Χανίων, Ημαθίας, Πέλλας, Πιερίας, Καρδίτσας, Κορινθίας, Βοιωτίας) που θα μετατρεπόταν αυτομάτως σε διεδρικές ή τριεδρικές, όπως και οι πενταεδρικές (Μεσσηνίας, Ιωαννίνων, Κοζάνης, Τρικάλων, Μαγνησίας, Φθιώτιδας και Δωδεκανήσου), ενώ δύο με τρεις απώλειες θα μετρήσουν οι λίγο μεγαλύτερες περιφέρειες, όπως η Αχαΐα (έχει τώρα 9), το Ηράκλειο και η Αιτωλοακαρνανία και η Λάρισα (έχουν 8), οι Σέρρες (7), καθώς και η Εύβοια με την Ηλεία (εκλέγουν 6).

Σε απόλυτους αριθμούς μεγαλύτερες θα είναι οι απώλειες- οι οποίες θα φθάνουν ως το ένα τρίτο των βουλευτών που εκλέγουν τώρα- στις πολύ μεγάλες περιφέρειες του λεκανοπεδίου Αττικής (θα περικοπούν περί τις 28-30 έδρες από τις συνολικά 85 έδρες των πέντε περιφερειών Α΄ και Β΄ Αθηνών, Α΄ και Β΄ Πειραιώς, καθώς και υπολοίπου Αττικής), αλλά και της Θεσσαλονίκης (θα καταργηθούν 7 ή 8 έδρες από τις συνολικά 23 που έχουν οι δύο περιφέρειες).

Ντόμινο αλλαγών στον εκλογικό χάρτη
Η προβολή των εκλογικών αποτελεσμάτων της τελευταίας αναμέτρησης (2009), όπως φαίνεται και στους σχετικούς πίνακες που επεξεργάστηκε «Το Βήμα», δίνει τον ακόλουθο κοινοβουλευτικό συσχετισμό:

* Το ΠαΣοΚ (με εκλογικό ποσοστό 43,92%) θα περιοριζόταν σε 107 βουλευτές, «χάνοντας» 53 έδρες από τις 160 που διαθέτει.

* Η ΝΔ (με 33,48%) θα είχε 61 έδρες, δηλαδή 30 λιγότερες από τους 91 βουλευτές που εξέλεξε.

* Στις 17 έδρες θα έφθαναν οι απώλειες των κομμάτων της ελάσσονος αντιπολίτευσης, καθώς θα περιορίζονταν το ΚΚΕ σε 14 έδρες (από 21 που έχει τώρα με ποσοστό 7,54%), ο ΛΑΟΣ στις 10 (από 15 με 5,63%) και ο ΣΥΡΙΖΑ στις 8 (από 13 με 4,6%).

Αντιστοίχως τα αποτελέσματα της εκλογικής αναμέτρησης του 2007 θα έδιναν την ακόλουθη κατανομή εδρών:

* Η ΝΔ (με ποσοστό 41,84%) θα εξέλεγε 101 βουλευτές έναντι 152. * Το ΠαΣοΚ (με 38,1%) θα έμενε με 68 βουλευτές από 102.

* 15 βουλευτές για το ΚΚΕ (που με ποσοστό 8,15% είχε 22 έδρες), εννέα για τον ΣΥΡΙΖΑ (που με 5,04% εξέλεξε 14) και επτά ο ΛΑΟΣ (που με 3,8% είχε εκλέξει 10).

Όσοι πάνε συχνά ταξιδάκια στο Κουσάντασι , έχουν να μας πουν κάτι σχετικά με τα βιβλία των Τούρκων;


Η ιστορία των ... απέναντι...

Ενώ το βιβλίο Ιστορίας που διδάσκονται τα Ελληνόπουλα στη ΣΤ'
Δημοτικού επευφημεί τις «προοδευτικές» προσπάθειες των Οθωμανών να
ενισχύσουν την εκπαίδευση των Ελλήνων κατά την Τουρκοκρατία
το αντίστοιχο βιβλίο των Τούρκων διδάσκει στους μαθητές ότι:


-Σελίδα19: «Τα νησιά του Αιγαίου βρίσκονται σήμερα υπό ελληνική κατοχή».

-Σελίδα 21: «Η Ελλάδα δεν έχει τη δύναμη να διατηρήσει στο Αιγαίο την ειρήνη». (!!!)

-Σελί δα 65: «Η ειρήνη στη Μέση Ανατολή και η ασφάλεια στην Ασία
είναι δυνατόν να διατηρηθεί με την επιστροφή αυτών των νησιών στην Τουρκία».

-Σελίδα 110: «Η Τουρκία καθόρισε τα χωρικά της ύδατα στα 6 μίλια
το 1930. Έτσι η Χίος, η Μυτιλήνη και η Σάμος βρίσκονται μέσα στα χωρικά
ύδατα της Τουρκίας.Το δικαίωμα κυριαρχίας μιας χώρας στα δικά της
χωρικά ύδατα της επιτρέπει να ασκεί τα ίδια δικαιώματα στα νησιά που
βρίσκονται σε αυτά τα ύδατα».

Αυτά και άλλα πολλά αντιλαμβάνεται κάποιος από την πρώτη κιόλας
ανάγνωση του βιβλίου Ιστορίας (έκδοση 1996) το οποίο διδάσκεται σήμερα
συστηματικά στις μεγαλύτερες τάξεις του τουρκικού σχολείου. Το συγκεκριμένο σύγγραμμα που τιτλοφορείται τα
«Τα δίκαια της Τουρκίας στο Αιγαίο» (EgeDenizinde TurkHaklari) και
κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1955! με την υπογραφή του
Τούρκου καθηγητή Ιστορίας Μεχμέτ Σακά.

Βάση των αυθαίρετων ιστορικών θεωριών τις οποίες σήμερα
διδάσκονται στις ιστορικές ακαδημίες και στις στρατιωτικές σχολές της
Τουρκίας, όλοι οι πολιτισμοί του Αιγαίου-μεταξύ αυτών και ο ελληνικός-
ήταν τουρκικής προέλευσης!

Φτάνουν στον παραλογισμό να θεωρούν Μινωίτες, Μυκηναίους, Ίωνες,
Τρώες και Πελασγούς προτουρκικές φυλές που κατοικούσαν στο Αιγαίο.
Σύμφωνα με αυτές τις απίστευτες θεωρίες, οι Έλληνες δεν ήταν παρά ένα
μικρό παρακλάδι του «μεγάλου τουρκικού λαού»,του «μοναδικού που είχε
τη δύναμη να δημιουργεί μεγάλα κράτη και πολιτισμούς»!

Ακόμη πιο προχωρήμενη είναι η εργασία του Σελαχατίν Σαλιζίκ
(Turk Yunaniliskilerive filiki eteria) όπου περιλαμβάνονται αλλόκοτοι
ισχυρισμοί όπως ότι ο ελληνικός πολιτισμός ήρθε από την
Ασία και δεν είχε κανένα πρωτότυπο στοιχείο,
ότι οι Τούρκοι ήρθαν στο Αιγαίο το...2480 π.Χ. και ότι
ο Δημόκριτος, Ηρόδοτος, Ιπποκράτης,Πυθαγόρας και Όμηρος ήταν
όλοι τους τουρκικής καταγωγής.
Η εργασία του εγκρίθηκε απ' το τουρκικό υπουργείο Παιδείας και
διδάσκεται στα τουρκικά σχολεία. ..



http://taxalia.blogspot.com/2010/05/blog-post_5715.html#ixzz0o7OyhWIl

ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΜΝΗΜΗΣ



Το Ερευνητικό Κέντρο του Αγίου Γεωργίου Περιστερεώτα, η Θεολογική Σχολή του Α.Π.Θ., η Συντονιστική Επιτροπή Νεολαίας της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος και η Εύξεινος Λέσχη Θεσσαλονίκης σας καλούν να παρευρεθείτε στην εβδομάδα εκδηλώσεων μνήμης για την "Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου".

Η πρώτη εκδήλωση αφορά την διάλεξη του καθηγητή και διπλωμάτη των Ηνωμένων Εθνών Colum de Sales Murphy, της διπλωματικής Σχολής της Γενεύης με τίτλο: Genocide and International Law & Politics Today

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 17 Μαΐου και ώρα 20.30 στην αίθουσα της Ευξείνου Λέσχης Θεσσαλονίκης, Λ. Νίκης 13.

Την Τρίτη 18 Μαΐου και ώρα 20.30 η Pamela Steiner, καθηγήτρια στο πανεπιστήμιο του Harvard και δισέγγονη του Henry Morgenthau θα δώσει διάλεξη με θέμα: Henry Morgenthau, μια τίμια φωνή στην ιστορία.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Εντευκτήριο της Ευξείνου Λέσχης Θεσσαλονίκης, Λ. Νίκης 13.

Την Τετάρτη 19 Μαΐου πραγματοποιείται η κεντρική εκδήλωση της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος στην Πλατεία Αγίας Σοφίας στις 19.30 με ομιλητές βουλευτές του Σουηδικού Κοινοβουλίου.

Την Πέμπτη 20 και Παρασκευή 21 Μαΐου διοργανώνεται Διεθνές Επιστημονικό Συμπόσιο με θέμα: Διαθρησκειακός Διάλογος, Ανθρώπινα Δικαιώματα και Θρησκευτικό Παρόν στην Τουρκία.

Η εναρκτήρια συνεδρία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη στις 17.00 στο Δ΄ Αμφιθέατρο της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ.

Οι εκδηλώσεις τελούν υπό την Αιγίδα της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος

Όλες οι εκδηλώσεις θα καλυφθούν ζωντανά από το www.Livemedia.gr

Απεργούν Δευτέρα και Τρίτη οι εργαζόμενοι στα ΚΕΠ

Αντίδραση στα μέτρα


ΑΠΕ
Οι εργαζόμενοι στα ΚΕΠ θα κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους
Αθήνα
Στείλε το άρθρο με  emailΤύπωσε το άρθρο


Αντιδρώντας στα μέτρα της κυβέρνησης, οι εργαζόμενοι στα ΚΕΠ ολόκληρης της χώρας πραγματοποιούν απεργία τη Δευτέρα και την Τρίτη. Καταγγέλλουν προσπάθεια υποβάθμισης του θεσμού των ΚΕΠ, «ανάλγητη συμπεριφορά της κυβέρνησης έναντι των συμβασιούχων», καθώς και «άγρια και μαζική επίθεση κατά των δικαιωμάτων» των εργαζομένων.

Στην ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Εργαζομένων ΚΕΠ, επισημαίνει ότι η 48ωρη απεργία είναι μόνο η αρχή και πως οι κινητοποιήσεις θα κλιμακωθούν.

Μεταξύ άλλων, η Ομοσπονδία επισημαίνει: «Ο θεσμός έφτασε εκεί που έφτασε γιατί τον έφτασαν οι εργαζόμενοι των ΚΕΠ οι οποίοι ήταν νέοι άνθρωποι αμόλυντοι από τη δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία, οι οποίοι κάλυπταν πάγιες και διαρκείς ανάγκες από την πρώτη στιγμή που ανέλαβαν εργασία, οι οποίοι πληρωνόντουσαν με 500 ευρώ και απέδιδαν το 10πλάσιο από τον άλλο δημόσιο τομέα και τους οποίους η πολιτεία τους αντιμετώπισε χλευαστικά ως εργολάβους.

»Ενημερώνουμε τον κύριο Υπουργό και τους ομοϊδεάτες του ότι υπάρχουν συνάδελφοι μας που εργάζονται για πάνω από 8 έτη με την παράνομη και εξευτελιστική σύμβαση έργου ελπίζοντας ότι η κλοπή και η εκμετάλλευση που διέπραξε η πολιτεία εις βάρος αυτών και των οικογενειών τους, κάποια στιγμή θα διορθωθεί.

»Αντί αυτού γινόμαστε μάρτυρες μιας ασύστολης καταπάτησης των έννομων συμφερόντων αυτών των ανθρώπων η πολιτεία όχι μόνο δεν προχωρά ως όφειλε να τους αποκαταστήσει με την ορθή εργασιακή σχέση, αλλά τους πετά στον δρόμο μη λαμβάνοντας υπ όψη την προϋπηρεσία και τους κόπους τους όλα αυτά τα χρόνια».

Η Ομοσπονδία καταγγέλλει, ακόμη ότι η ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών «δε λαμβάνει υπόψη τα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ που δαπανήθηκαν από τις προηγούμενες ηγεσίες, προς ιδιώτες - Εταιρίες Αναδόχους του Έργου των ΚΕΠ για την εκπαίδευση του προσωπικού του θεσμού, όταν η χώρα βρίσκετε στη σημερινή οικονομική κατάσταση.

»Αντίθετα προαναγγέλλει εν όψη "Καλλικράτη" τη δημιουργία περίπου 1.200 "Ηλεκτρονικών ΚΕΠ" στην περιφέρεια όπου ο "ηλεκτρονικός αναλφαβητισμός" βασιλεύει... Ποιος ιδιωτης Εργολαβος-Ανάδοχος και με πιο κοστος θα αναλαβει εις πέρας αυτό το έργο όταν ήδη εκπαιδευμένο και έμπειρο προσωπικό παροπλίζεται;»

Newsroom ΔΟΛ

Κύριε Ταξίαρχε της Σάμου η Λέσχη Αξιωματικών δεν είναι γηροκομείο δεν μπορεί να σιτίζονται εκεί όσοι δεν έχουν δικαίωμα .

Τι λέει το Επιμελητήριο ,ο Βουλευτής για αυτή τη κατάσταση ποια είναι η άποψη τους;Διαβάστε τα σχόλια
-----------------------------------------------

Είχαμε γράψει πριν λίγες ημέρες για όλους εκείνους τους δημοσίους υπαλλήλους η μη που κάθε ημέρα σιτίζονταν στη Λέσχη Αξιωματικών Σάμου με πολύ φτηνό τίμημα.


Είχαμε πει ότι δεν είναι σωστό να σιτίζονται εκεί άσχετοι με τον Στρατό.
Το θέμα συζητήθηκε στην πόλη αρκετά και μάλιστα αρκετοί από αυτούς που έκαναν χρήση της λέσχης των ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΏΝ παραπονέθηκαν από ότι μάθαμε στον νέο Ταξίαρχο της Σάμου.

Με όλους αυτούς που διαμαρτυρήθηκαν δεν έχουμε τίποτα το προσωπικό και το σίγουρο είναι πως και εμείς αν θέλαμε θα μπορούσαμε να τρώμε εκεί με λίγα ευρώ.

Αυτοί που διαμαρτυρήθηκαν ,δεν είναι οι μόνοι με χαμηλό εισόδημα,όμως είναι άδικο για πολλούς πολίτες να μην απολαμβάνουν και αυτοί αυτών των προνομίων ακόμα και αν έχουν μικρότερο εισόδημα από όλους αυτούς που τρώνε εκεί στη Λέσχη,και το κυριότερο να πληρώνει ο λαός όλες αυτές τις καταστάσεις.
Στη πόλη της Σάμου υπάρχουν αρκετές επιχειρήσεις που αν θέλουν μπορούν να έρθουν σε επαφή με τους συλλόγους των δημοσίων υπαλλήλων και να πετύχουν μια συμφωνία με μικρό τίμημα.

Η Λέσχη Αξιωματικών της Σάμου δεν είναι γηροκομείο να μπορεί να τρώει οποιοσδήποτε εκεί.

Κύριε Ταξίαρχε της Σάμου η απόφαση που επιλέξατε είναι η σωστή και μην την ανακαλείτε.

Κάποτε σε όλα αυτά πρέπει να μπει ένα τέλος.Μη μας αναγκάζετε να απολογηθείτε για το θέμα,σας παρακαλούμε θερμά.

Σχόλια φίλων

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΣΑΜΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΙΜΗ ΚΑ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΑ; ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΤΕΨΥΓΜΕΝΟ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ Η ΜΟΥΣΑΚΑ... ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΒΡΕ ΑΔΕΛΦΕ ΤΣΟΥΚΑΛΙ! ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΦΑΣΟΛΑΔΑ... ΑΜΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΜΙΛΑΜΕ! ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΩΣ, ΞΑΝΑΜΙΛΑΜΕ... ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑ ΝΑ ΤΡΩΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΟΝΣΕΡΒΑ ΠΑΡΑ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ ΣΤΑ ΦΑΓΑΔΙΚΑ ΤΟΥ ΒΑΘΙΟΥ! ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΑΛΛΑΞΑΝ! ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ! ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΖΩΑ Η Μ.......ΕΣ!

aegaio.blogspot.com είπε...

Φυσικά και πρέπει να αλλάξουν όλα συμφωνώ φίλε άγνωστε μαζί σου ας κάνουν την αρχή

Ανώνυμος είπε...

Καλά κάνουμε και τρώμε στη λεσχη!Τους ξένους μας βλέπουν μόνο σαν πορτοφόλι!Πανάκριβα ενοίκια (450€ για γκαρσονιέρα δεν δίνεις πουθενά, μόνο στο βαθύ Σάμου)και ληστρικές τιμές σε παπουτσια και ρούχα, αλλά αν κλείσουν 2-3 στρατόπεδα και πάρουν και το πανεπιστήμιο θα κλάψετε με μαύρο δάκρυ!!Αλήθεια γιατί δεν αφήνετε να ανοίξουνε goodys? glou? sprider? koukou? Δεν πειράζει θα ψωνίζουμε όταν πέρνουμε καμιά άδεια απο αθηνα- θεσ/κη-καβαλα-πατρα, και θα τρώμε στη λέσχη αξ/κων!!Το χειμώνα μετα τις 10 το βράδυ αν πεινάσεις απλά θα μείνεις νηστικός!!Πάλι καλά που είναι και το καράβι απο β.ελλάδα και μας στέλνουνε με δεμα κρέατα,φαγητα, κ.λ.π. Αντι να κοιτάξετε να ρίξετε τιμές να ρθει κάνας έλληνας να κάνει διακοπές (ούτε τα καπή δεν θέλουνε να έρθουνε), να προβάλετε τις ομορφιές του νησιου!( ακόμα και χειμερινό τουρισμό με λίγη οργάνωση θα μπορούσε να έχει η σάμος)Τι παραπάνω έχει η Λέσβος δηλαδή?Τίποτα!Εδώ προτιμάτε τα πορτοκάλια σας να σαπίζουν παρα να τα πουλήσετε ή να κάνετε ένα συνεταιρισμό αντίστοιχο του Ε.Ο.Σ. για να τα εκμεταλεύεται!Το χειρότερο όλων είναι οτι δε σέβεστε το περιβάλλον σας αφού πετάτε αναμένα τσιγάρα έξω απο το παράθυρο του ι.χ. σας.8 Ιουλίου κλείνουν 10 χρόνια απο την συμφορά που καθήλωσε εκατομμύρια ελλήνων αλλά δεν έβαλε μυαλό στους παθόντες! ΚΩΣΤΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΙ ΣΑΜΙΩΤΕΣ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ! ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΚΟΥΣΑΝΤΑΣΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΤΕ. ΕΙΣΤΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ!!!!! ΜΑΖΕΨΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΗ ΣΚΑΤΗΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΛΕΜΕ! ΝΑ ΤΡΩΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΟΣΜΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΙ ΣΑΜΙΩΤΕΣ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ! ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΚΟΥΣΑΝΤΑΣΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΤΕ. ΕΙΣΤΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ!!!!! ΜΑΖΕΨΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΗ ΣΚΑΤΗΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΛΕΜΕ! ΝΑ ΤΡΩΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΟΣΜΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

Αν και είμαι Σαμιώτης συμφωνώ με όλους τους προηγούμενους σχολιαστές.Πάντα εκμεταλευτές υπηρξαμε και ποτέ σοβαροί και σωστοί επαγγελματίες.Θεωρούμε όλους τους ξένους κορόιδα και προσπαθούμε να τους αρπάξουμε και το τελευταίο ευρώ προσφέροντάς τους αισχάτη ποιότητα από κάθε είδος.Σχετικά με την Λέσχη αξιωματικών απ ότι ξέρω έουν δικαίωμα όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι να τρώνε εκεί.Τόσα χρόνια δεν εφαρμοζόντανε ίσως γιατί κάποιοι τα κάνανε πλακάκια με τους εστιάτορες και δεν επιτρέπανε σ αυτούς που ίσως δεν ξέρανε ότι έχουν δικαίωμα να τρώνε.Σε τι ενοχλεί αυτό Γιάννη?Οταν παει να φαει και έχουνε τα καλαμάρια 8,5 ευρώ με μια σαλάτα χωριάτικη 4,00ευρώ δηλαδή απαιτούνται 20,00 σχεδόν ευρώ μεσημέρι και φυσικά το βράδυ θα κάνει αναγκαστική "δίαιτα" γιατί αν θελήσει να φάει θα θέλει άλλα 20,00 ευρώ τότε τι θα του περισσέψει να περάσει τον μήνα του?Από το ενοίκιο που είναι πανάκριβο πληρώνοντας τις τρύπες για σπίτια?Από ένδυση που πληρώνεις τα ρούχα του καλαθιού σε τριπλη και τετραπλή τιμή?Που είναι η ευαισθησία των επαγγελματιών σ αυτόν τον τομέα στις κρίσιμες και δύσκολες στιγμές που περνάμε?Γιατί να τους σκεφτούμε εμείς οι υπάλληλο(ιδιωτικοί και δημόσιο).Να βγάλουνε μαύρες όλοι τους Είναι άξιοι της μοίρας τους.Μας εκμεταλλεύονταο τόσα χρόνια Καιρός να σταματήσουνε.Εχουνε βγάλει τα προηγούμενα χρόνια τόσα όσα χρειάζονται να ζήσουνε 2 και 3 γενιές.Ο υπάλληλος των 800,00 ευ΄ρω τους ενόχλησε?Αυτοί τι κάνουνε για τον τόπο τους?Μην τους υπερασπίζεσαι Γιάννη ψάξε το θέμα και δες του με ποιο ανοιχτό μυαλό.

aegaio.blogspot.com είπε...

Απαντώ στον τελευταίο σχολιαστή,παραδέχομαι ότι σε αυτά που λες έχεις δίκιο,δεν υπερασπίζομαι όμως κανένα,θεωρώ κορόιδο τον εαυτό μου να υπάρχει τόση ακρίβεια στη Σάμο αλλά θεωρώ και άλλο τόσο κορόιδο τον εαυτό μου να πληρώνω στη τελική φάση ως πολίτης όλους αυτούς που τρώνε με φτηνό τίμημα στη λέσχη αξιωματικών.
Δηλαδή τα τρόφιμα που αγοράζει η λέσχη αξιωματικών τίνος χρήματα είναι του ερντογάν μήπως;δεν έιναι χρήματα του ελληνικού λαού;

Πιστεύω ακόμα ότι όσοι σχολίασαν εδώ 'έχουν απόλυτο δίκιο για όσα έγραψαν,αυτό πρέπει να το δουν οι υπεύθυνοι,'όπως ο Βουλευτής του Νομού,όπως το επιμελητήριο με τα μέλη του να βρουν τη σωστή λύση,εάν στη λέσχη αξιωματικών του κάθε νομού τρώνε οι πάντες και τα πάντα να γίνει το ίδιο και στη Σάμο,εάν όμως αυτό το σύστημα η πατέντα γίνεται μόνο στη λέσχη αξιωματικών Σάμου κάτι δεν πάει καλά;Φτωχοί και μεροκαματιάρηδες ε
έιναι και οι αγρότες,και άλλοι πολλοί που σιτίζονται στο γηροκομείο της Σάμου,ερωτώ όλοι αυτοί άνεργοι και αγρότες γιατί δεν πάνε στη λέσχη αξιωματικών για να φάνε;δεν την έχουν μήπως ανάγκη;τι σας εμποδίζει να μαγειρέψετε στα σπίτια σας όπως κάνω εγώ και αρκετοί άλλοι και μάλιστα θα έρθει και ποιο φτηνά.

Παρόλα αυτά επειδή αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχει δίκιο σε αυτά που έχετε γράψει όλοι σας σχετικά με την ακρίβεια της Σάμου ας σχολιάσει ο καθένας την άποψη του να δούμε τι καλό μπορεί να βγει.


Εκτιμώ ακόμα ότι για να κόψει τη σίτιση ο Ταξίαρχος σημαίνει ότι μέχρι τώρα κάποιοι έκαναν τα στραβά μάτια,για ποιους λόγους δεν ξέρω.
Πιθανόν να ήμουν και ο ανόητος η ο χαζός που δεν έκανα το ίδιο.

Ανώνυμος είπε...

Κάτι που θα πρέπει όλοι να κάνουμε είναι να σταματήσουμε όσο γίνεται περισσότερο τις αγορές μας από τη Σάμο.Αυτό έχει γίνει σε μεγάλο βαθμό ένεκα των συχνών ταξιδιών στην Αθήνα αλλά και αγορών μέσω Internet.Χαρακτηριστικό της εκμέταλευσης που γίνεται απ όλους τους μαγαζάτορες διαπίστωσα τις τελευταίες μέρες από μαγαζί που άνοιξε με την επωνυμία γνωστής αλυσίδας όταν είδα το ίδιο είδος σε τιμή 2,5 φορές ακριβότερο.Πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό αφού τα μαγαζιά αλυσίδα έχουν τις ίδιες τιμές?Μήπως θα πρέπει να ενημερωθεί η ίδια εταιρεία?Λιγότερες λοιπόν αγορές από τα μαγαζιά της Σάμου και δη του Βαθιού αν και είμαι Βαθιώτισσα γιατί στο Καρλόβασι θεωρώ περισσότερο αξιόπιστους και σοβαρούς επαγγελματίες σε όλα τους .

Ανώνυμος είπε...

Σχετικά με τη αίτηση στη λέσχη αξιωματικών.Προέρχομαι από μέρος εκτός Σάμου.Παντού σε όλη την Ελλάδα οι δημ υπάλληλοι έχουν το δικαίωμα της σίτισης σ αυτή.Φυσικά για να γίνει κάποιος δεκτός θα καταθέσει ορισμένα δικαιολογητικά και το κυριότερο την μισθοδοτική του κατάσταση.Που είναι το περίεργο?Οταν ο νεοδιοριζόμενος υπάλληλος με πτυχία τριτοβάθμιας εκπαίδευσης έχει μηνιαίο μισθό 800,00 ευρώ και απ αυτά πληρώνει το ενοίκιο που εδώ στη Σάμο είναι πανάκριβο είναι υψηλόμισθος?Και εκτός από τους υπαλλήλους όπου υπάρχουν φοιτητε΄ς και δεν έχουν λέσχη έχουν και αυτοί δικαίωμα σίτισσης όταν διαθέτουν τα απαραίτητα κριτήρια.Αυτό γίνεται παντού επαναλβάνω σ όλη την Ελλάδα.Γιατί εδώ η Σάμος θα αποτελέσει εξαίρεση?Μήπως βολεύει εστιάτορες και άλλους.Ελεος μέχρι πότε θα εκμεταλεύονται με αισχρό τρόπο εμάς που ζούμε τόσο μακρυά από μεγάλες πόλεις και είναι δύσκολη η μετακίνησή μας?

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ..ΑΡΧΙΚΑ ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΡΩΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΗ ΛΕΣΧΗ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ. ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΥΡΕΘΕΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΤΗΣ ΣΑΜΟΥ. ΟΙ 2 ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΣΧΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ 6-7 ΦΑΝΤΑΡΟΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ , ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟΙ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΕΙ!! Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΑΓΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΘΙΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΜΕΝΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΑΜΙΑΚΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΜΨΙΜΟΙΡΕΙ Η ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ 10 ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΥΞΗΜΕΝΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ.
ΔΕ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΣΟ Η ΤΙΜΗ ΟΣΟ ΤΟ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΦΗΝΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ!(ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΚΟΛΛΗΜΑ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ)
ΑΡΑ ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΚΟ ΤΑΞΙΑΡΧΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΤΗ ΛΕΣΧΗ , ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ ΜΕ ΤΟΣΟ ΖΗΛΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΣΑΜΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΜΗ!
ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ ΑΝ ΔΕ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΣΤΗ ΣΑΜΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ "ΕΥΧΟΜΑΙ" ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΡΟΣΔΟΚΗΤΑ ΖΕΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΑΘΥ ΤΗΣ ΣΑΜΟΥ!

Ανώνυμος είπε...

μπραβο ρε παιδια καλα τα λετε σαμιωτης και εγω και επαγγελματιας θελω να πιστευω οτι ειμαι απο τισ λιγες εξαιρεσεις επαγγελματιων που κανω καλα τη δουλεια μου γ αυτο και εχω αναγνωρισιμοτητα και παω και καλα οσον αφορα τισ εισπραξεις μου.Νομιζω οτι η τιμιοτητα η εξυπηρετηση η καθαριοτητα οι σωστες τιμες κανουν τον επαγγελματια και οχι η αρπαχτη.Μασς πηραν χαμπαρι αγαπητοι συναδελφοι και δινουμε το δικαιωμα σε αυτους που μας συντηρουν να μας κακολογουν και να μας αποφευγουν δεν ειμαστε ολοι στο ιδιο καζανι αλλα μας περνει η μπαλα ολουσ.Εχουν δικαιο ολοι αυτοι που μας κραζουν γιατι οι περισσοτεροι απο εμας ειμαστε πλεονεκτες και αρπακτικα.Τι φταιει ο καημενος ο πελατησ εαν εσυ εχεις παρει δανειο και χρωστας να εκανες καλυτεροι διαχειτηση τι φταιει ο καημενος ο πελατης εαν εισαι βρωμιαρης κλειστο το κωλομαγαζο και πηγαινε στην οικοδομη τι φταιει ο καημενοσ ο πελατησ που το καλοκαιρι θες να πας το μπανακι σου και να πιεις το ουζακι σου και το μαγαζι οταν πρεπει να ειναι ανοιχτο να δημιουργητε τζιρος και να επυπηρετει κοσμο να υπαρχει αγορα εσυ το παιζεις τουριστας τι φταιει ο τουριστας που θα κατεβει απο τα λιγα κρουαζιεροπλοια που ερχοναται στο νησι να θελει να ψωνισει στην αγορα και τα μαγαζια να ειναι κλειστα και πολλα αλλα.Γι αυτο καλα τα λεει ο κοσμος καλα κανει και δυσφημει την πολη μας καλα κανει και δεν ψωνιζει απο τα μαγαζια σας καλα κανει και δεν τρωει τα κατεψυγμενα ασ ΒΑΛΕΤΕ ΜΥΑΛΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕΤΕ.εχετε βολευτει μερικοι εχετε κανει και την μπακα σας δεν σας νοιαζει εαν τα σκατα εχει γινει το αρωμα σας εαν εχουν κατακλειστει δρομοι πεζοδρομια με αυτοκινητα εαν δεν εχετε παραλια να κανει ο κοσμος το μπανιο του εαν δεν εχετε λιμανι να ερθουν πλοια και κρουαζιεροπλοια εαν δεν υπαρχει καθαριοτητα..........το χειμωνα κλαψουριζετε οτι δεν εχετε δουλεια μιζερια μαλακια φτωχια αυτα μας αξιζουν ΒΑΛΤΕ ΜΥΑΛΟ ΑΛΛΙΩς ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ



Ανώνυμος είπε...

ΠΡΩΤΟΝ ΛΙΓΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΜΙΩΤΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΜΕΡΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΙΔΙΩΤΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΜΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΦΟΥ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ.ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ.
ΤΡΙΤΟΝ ΚΑΚΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΘΕΜΙΤΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΩΡΑ ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΦΑΝΕ ΞΑΝΑΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΟΚΤΑΩΡΟ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΤΡΑΩΡΟ....
ΤΕΛΟΣ ΑΦΟΥ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ Η ΤΟΥΣ ΚΑΡΜΙΡΔΕΣ ΑΣ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

τι σε πειραξε και ασχοληθηκες με αυτο το θεμα ??? σε λιγο ρε δημοσιογραφε!!!! θα τρωει ο ενας τον αλλον...... αργεντινη γιναμε το πηρες χαμπαρι......??? επισης γιατι γουσταρεις να λενε για τη σαμο και τους σαμιωτες οι ανθρωποι που ερχονται να δουλεψουν εδω???? εσυ καλα καθεσαι στη αθηνα και το παιζεις ανταποκριτης......να μαθεις επισης εκει που φτηνεις να μην γλυφεις.......!!!!!!!!

aegaio.blogspot.com είπε...

στον φίλο σχολιαστή 16 Μαΐου 2010 2:52:00 μ.μ. GMT+0300 έιναι δικαίωμα σου να μην σου αρέσουν οι απόψεις μου,αν θες πες τη δική σου την 'άποψη,αν θες ακόμα μπορείς να μη μας διαβάζεις και σε ενοχλούν τα δημοσιεύματα,αν θες διάλογο βγάλε το 'όνομα σου στη δημοσιότητα και εδώ είμαι για να σου εξηγήσω που γλείφω και που φτύνω


Ανώνυμος είπε...

ΕΤΣΙ ΕΒΓΑΛΑΝ ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ! ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ! ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ!!!!! ΔΡΟΜΟΙ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΑΡΠΑΧΤΗ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΖΕΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ! Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΣΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ Η ΛΕΣΧΗ! ΑΝΕΒΑΣΕ ΦΙΛΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!!! ΟΧΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ, ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΝΩΜΗΣ!

Blogger Οaegaio.blogspot.com είπε...

φίλε σχολιαστή η δεν βλέπεις καλά η είσαι εμπαθής, όλα τα σχόλια είναι αναρτημένα δεν τα βλέπεις;συμφωνώ σε ορισμένα που γράφεις αλλά μη μου γράφεις για ελευθερία της έκφρασης και γνώμης.

Κυριακή, 16 Μαΐου 2010 9:37:00 μ.μ. GMT+0300